kubus2905 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam mam sende r i chciał bym podnieść okno wydechowe o ok 1.5 2 mm spolerować wszystkie kanały oraz spiłować tłok od strony sącej czy da to dużo na mocy czy ma jakiś sens to robić. i kolejna zagadka jak mam luźne kolanko to trzyma wolne jak nie to nie trzyma próbowałem na 2 wydechach i to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 podnieść wydechowe? przecież wtedy szybciej spaliny uciekną w wydech zamiast pracować i pchać tłok w dół... a przy sprężaniu więcej mieszanki pójdzie w wydech... tak samo z dolotem.. więcej mieszanki zassie ale też później ją spręży... wg mnie gra niewarta świeczki... jedyne co to możesz sobie spalanie podnieść. Silniki nie są projektowane tak o przez amatorów, tylko przez ludzi którzy naprawdę dużo czasu spędzają na obliczeniach co i jak ma działać... I poprawić ich jest trudno.. Tylko sobie zniszczysz cylinder i tłok przez takie zabawy. Co do polerki kanałów dolotowych - faktycznie może przynieść jakiś zysk ale nie sądzę żeby był on szczególnie zauważalny.. Co do trzymania wolnych obrotów to wg mnie gaźnik przydałoby się wyregulować... Ale może niech się ktoś inny jeszcze wypowie, bo ja z dwusuwów to tylko z wsk miałem do czynienia:P Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 co do wydechowego okna np 125 2t maja zawor który podnosi okno przez co dostaje kopa na wysokich obr a od dołu zamyka co daje mu moc na niskich obr mój derbi ma bdb dół a góra porażka gaźnik czyszczony kilka razy regulowany godzinami i pupa ;//// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 SiemaMoim zdaniem jeżeli nie masz doświadczena w tego typu zabiegach i sporej wiedzy to raczej nic lepszego nie uzyskasz. Co do wydechu to może masz zapchany, ale raczej gaźnik do regulacji.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 płaszcz tłoka wolno podpiłować o ściśle określona z reguły bardzo mało wartośc z reguły poniżej 1mm ale same podpiłowanie płaszcza nic nie da .......pozatym to jest kwestia silnika np dezamet 023 i jawa 223 są niewysilone ze względu na trwałość i podpiłowanie płaszcza coś daje natomiast taka senda może być już wysilona do granic możliwości i podpiłowanie może ją tylko osłabić.... w warunkach domowych nie jesteś w stanie określić ile możesz ile nie możesz podpiłować tłok w żadnym silniku... polerka kanałow napewno nie zaszkodzi ale wątpie żeby coś poprawiła a jest bardzo pracochłonna i wymaga dużej precyzji... japońskie czy włoskie silniki to nie polskie WSk komarki czy czechosłowackie jawki że są często fabrycznie mocno przydławione w układzie tłok-układ korbowy tam z reguły wszystko jest do granic możliwości wysilone i conajwyżej dławione peryferiami (zwęzka w wydechu dysza etc)po prostu w tej kwesti ffabryki nie poprawisz i tyle... potwierdzeniem mojej tezy jest choćby fakt że bardzo cięzko znaleźć do japońskiego silnika np opis korekty rozrządu czy układu korbowego.......jeśli w ogóle takie tuningi istnieją ...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Najpierw trzeba zmierzyć jaki czas jest na oknach a potem dopiero piłować ... Zmierzyć mozna tarcza kontowa która da sie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Dokladnie zmienisz rozzrad i bedzie po jabkach.Zawory w 125tkach otwieraja okno ale nie zmieniaja jego polozenia wzgledem polezania innych okien w tulei.a poszerzajac je do gory juz tak robisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 to co proponujecie przerobic w sendzie jest bardzooo slaba nie wiem od czego kompresia ok lozyska na wale nowe zimeringi tez dysza w gazniku 65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 fucktycznie podniesienie okna wydechowego podnosi moc silnika w fazie wysokich obrotów..... ale to w komarku :) Wątpię by poprawianie fabryki w ten sposób dało pożądane efekty.Jest takie coś jak kit tuningowy...... moze w ten sposób podniesiesz mu moc, zajżyj do mielocha pewno coś do sendy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 hm jest ale ceny kolega ma sende 50 i idzie jak głupia a moja niee nie wiem moze ma jakies blokady tzn 80 idze ale 0 mocy we 2 pod gorki itp ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 ja też jeździłem sendą 50 to byłem zadziwiony jak to idzie i 50cm. sprawdź kompresję. Odnośnie polerowania kanałów już było sporo i jak już wiekszośc doszła do wniosku jest to bezcelowe, a raczej wpływa na pogorszenie spalania. jeśli chcesz to możesz podnieśc moment obrotowy silnika poszeżając okna ale nie podnoś ich , może to spowodowac spadek mocy, przez nieumiejętne przestawienie rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) poszeżając okna ale nie podnoś ich , może to spowodowac spadek mocy, przez nieumiejętne przestawienie rozrządu. Kanały płuczące trzeba wiedzieć jak poszerzać, zbytnie ich powiększenie może zawirowywać mieszanke (efekt oczywiście nie pożądany), otwory w tulei można ewentualnie delikatnie sfazować od góry (dłuższe napełnianie cylindra) ale odrazu mówie że sposób nie jest sprawdzony w tym silniku, i nie wiadomo jakie mogą być efekty. Edytowane 7 Czerwca 2008 przez michal.051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Moc da się podnieść w każdym z takich silników i to sporo, ale nikt nie robi dokładnych opisów w internecie bo każdy ma swoje tajemnice co i jak i trzepie na tym grube pieniądze. Zawieź tą Sende do profi mechanika sportowego (jest ich nie za wielu w Polsce) i zobaczysz jak będzie chodzić. Tylko o taki sprzęt trzeba dbać. Zamiast wymieniać tłok co 10 000 km będziesz go wymieniał co 200 km itd. Coś kosztem czegoś. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Nie warto sie zajmowac takimi "pierdołami" że tak powiem.To jest tzw "wóz albo przewóz".Zrobisz dobrze może być dobrze beziesz zadowolony i będzie ok, nie uda się spartaczy sie coś i będzie gorzej niż przed tym zabiegiem.Kiedyś czytałem na stronie o MZ o takich zabiegach piłowania płaszcza tłoka, zwiekszanie kanałów polerowanie itp.Gościu który to zrobił dokładnie opisuje tam to wszystko jednak sam napisał że nie warto tego robić amatorsko, osiagi LEKKO mu sie poprawiły tylko w MZ, a za to spalanie poszło ZNACZĄCO w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 to powiedzcie czemu ona moze tak hoyowo isc idzie od doly a dogory padaka kompresia ok 9 pali na kopa v max tez wmiare ale bardzo zlaba slabsza niz simson zebatki sa 12 48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.