Klapek Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Dorobiłem uszczelkę pod misę olej. z tektury 8) pod nią silicon Loctite'a i dupa zaczyna się pocić dalej.Ma ktoś lepszy pomysł na to by nie kupywać orginalnych(czyt. drogich) uszczelek i przy tym mieć suchy silnik? Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Klapek - do japonii uszczelki tylko oryginal, i warto zapytac w serwisie jak zakladac jezeli nie masz serwisowki, bo czesc idzie na sucho a czesc na kleje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Święte słowa. Nie ma co rzeźbić.Szarpnij się na oryginalna uszczelke i będziesz miał spokój. Ja mam przy okazji nowego sprzęgła nową uszczelke pokrywy sprzęgłowej i nawet śladu na niej nie widać 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Macie na pewno racje i zgadzam się z wami w 100% ale za cenę uszczelek mam klocki cham. a że ciułam kaske na co innego (czyt. ważniejszego) to niestety muszę wybierać. W tym wypadku wybór jest oczywisty, więc może jednak zapoda ktoś jakiś patent?Tak sobie myślę czy nie zkręcić na teflon... :?: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Najważniejsze do odpowiednie odtłuszczenie powierzchnii. jeśli tego nie zrobiłeś, to nawet najlepsza uszczelka gówno da. Inna sprawa - silikon w uszczelkę się powinno mocno wetrzeć, aby olej jej potem nie rozmiękczył (jeśli zastosowałeś zwykly karton). Dobre odtłuszczenie benzyną ekstrakcyjna i CIENKA (ważne - tu nie chodzi o ilość) warstwa silikonu powinna załatwić sprawę. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 A najlepiej kupić oryginał, tak jak powiedzeli przedmówcy. Tutaj też czystość odgrywa najważniejszą rolę. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Mój sposób: klingieryt 0,5 mm i zero silikonuMiędzy kartery dałem klingieryt i nie poci się wcale. Pod dekiel sprzęgła dałem okładkę z bloku technicznego + smar stały zamiast silikonu, bo brakło mi klingierytu i wprawdzie ani kropla nie wyciekła, ale za to poci się niemiłosiernie:(Silikon przykleja uszczelkę do powierzchni, co powoduje utrudnienia przy ponownym składaniu silnika. Smar nie dość, że nie wymaga późniejszego oczyszczania powierzchni przed kolejnym składaniem to jeszcze umożliwia zastosowanie tej samej uszczelki wiele razy. Szczelność taka jak przy silikonie. Silikonu przestałem używać z ww. powodu. Klingieryt rulez. Szkoda, że jest stosunkowo trudno dostępny :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Normalnie pod miske olejowa idzie uszczelka korkowa, bez zadnego kleju i nie za mocno skrecona. Problemem jest polski korek, ktory nijak sie ma do oryginalu. No ale mozesz sprobowac. Pamietaj rowniez ze jezeli otwory na sruby mocujace miske ida `na przestrzal`to musisz zastosowac sredni Loctite na gwinty srub, lub zgniatane podkladki miedziane pod lby srub. Oczywiscie stary silicon i tekture trzeba starannie oczyscic.Przeczytalem ze dales na podkladke "silicon Loctite`a". Nie slyszalem ze Loctite robi silicony - jesli dales klej Loctite`a na podkladke - to blad, on idzie tylko na gwinty srub. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 mialem problem z uszcelnieniem pokryw zaworowych do czasu kiedy odkrylem w slepie taki material na uszczelki pod kolektory wydechowe do samochodow(cieniutki karton w kolorze zsarym z czarnymi plamami(albo na odwrot:)))sprzedaja to zafoliowane po dwa arkusze a4,produkcij zachodniej chyba ,cena 14 zl opakowanie. Smarujesz silikonem z obu stron ,dokrecasz i spokuj,nie poci sie i nie cieknie bo ten material nie nasiąka olejem,jedynym problemem jest odkrecanie dekli, ciezko to oderwac ,ale gumowy mlotek i po sprawie pozdro Herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Po tekturze zwłaszcza tej grubej i miękkiej olej zawsze pocieknie.Jest "rzadka" i porowata.Nie nadaje sie na uszczelnienia silnika szczególnie tam gdzie jest olej.Jak mocno skręcisz to mozna co najwyżej pogiąc pokrywy i nic poza tym.Albo oryginał, a jeśli juz tektura to poszukaj twardej w rodzaju bloku technicznego lub kredowego.Jest twarda i w miare cienka. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Tak to prawda, tez mozna sprobowac i popytac o to w sklepach zaopatrujacych warsztaty sam. Mysle ze warto by kupic cos markowego i pamietac o zabezpieczeniu srub Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Witam .........co do preszpanu to mam mieszane uczucia,chyba ze ja trafilem na jakis h*j.. ale u mnie sie nie sprawdzil,dokladne czyszczenie- odtluszczanie- planowanie dekli ........ i du...a blada, jak sie lalo tak sie leje nadal,ale juz znalazlem odpowiedni material(opisany wyzej) i wszystko gra pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 5 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2004 Panowie karton i inne papiery (nie licze preszpanu) mozna sobie w pupe włożyć. To zawsze sie bedzie pocić. Ja stosuje kryngielit i teflon, super uszczelniją, nawet silikonem nie trzeba babrać. Dobrze jest uszczelke zwilżyć gestym olejem, bo olej doszczelnia. Nie smarować olejem tam gdzie gorąco czyli pod cylindry itd.Tam musi być na super sucho i odtłuszczone.To tyle moich tajemnic :mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 5 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2004 Ja stosuje kryngielit Tak jak ja. Teraz zostało tylko pytanie: jak się prawidłowo nazywa "kryngielit", czy "klingieryt" :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 5 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2004 klingeryt -tak pisze na moim :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.