Skocz do zawartości

uszczelki...


Klapek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dorobiłem uszczelkę pod misę olej. z tektury 8) pod nią silicon Loctite'a i dupa zaczyna się pocić dalej.

Ma ktoś lepszy pomysł na to by nie kupywać orginalnych(czyt. drogich) uszczelek i przy tym mieć suchy silnik?

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie na pewno racje i zgadzam się z wami w 100% ale za cenę uszczelek mam klocki cham. a że ciułam kaske na co innego (czyt. ważniejszego) to niestety muszę wybierać. W tym wypadku wybór jest oczywisty, więc może jednak zapoda ktoś jakiś patent?

Tak sobie myślę czy nie zkręcić na teflon... :?:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze do odpowiednie odtłuszczenie powierzchnii. jeśli tego nie zrobiłeś, to nawet najlepsza uszczelka gówno da. Inna sprawa - silikon w uszczelkę się powinno mocno wetrzeć, aby olej jej potem nie rozmiękczył (jeśli zastosowałeś zwykly karton). Dobre odtłuszczenie benzyną ekstrakcyjna i CIENKA (ważne - tu nie chodzi o ilość) warstwa silikonu powinna załatwić sprawę.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sposób:

klingieryt 0,5 mm i zero silikonu

Między kartery dałem klingieryt i nie poci się wcale.

Pod dekiel sprzęgła dałem okładkę z bloku technicznego + smar stały zamiast silikonu, bo brakło mi klingierytu i wprawdzie ani kropla nie wyciekła, ale za to poci się niemiłosiernie:(

Silikon przykleja uszczelkę do powierzchni, co powoduje utrudnienia przy ponownym składaniu silnika. Smar nie dość, że nie wymaga późniejszego oczyszczania powierzchni przed kolejnym składaniem to jeszcze umożliwia zastosowanie tej samej uszczelki wiele razy. Szczelność taka jak przy silikonie.

 

Silikonu przestałem używać z ww. powodu.

Klingieryt rulez. Szkoda, że jest stosunkowo trudno dostępny :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie pod miske olejowa idzie uszczelka korkowa, bez zadnego kleju i nie za mocno skrecona. Problemem jest polski korek, ktory nijak sie ma do oryginalu. No ale mozesz sprobowac. Pamietaj rowniez ze jezeli otwory na sruby mocujace miske ida `na przestrzal`to musisz zastosowac sredni Loctite na gwinty srub, lub zgniatane podkladki miedziane pod lby srub. Oczywiscie stary silicon i tekture trzeba starannie oczyscic.

Przeczytalem ze dales na podkladke "silicon Loctite`a". Nie slyszalem ze Loctite robi silicony - jesli dales klej Loctite`a na podkladke - to blad, on idzie tylko na gwinty srub.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem problem z uszcelnieniem pokryw zaworowych do czasu kiedy odkrylem w slepie taki material na uszczelki pod kolektory wydechowe do samochodow(cieniutki karton w kolorze zsarym z czarnymi plamami(albo na odwrot:)))sprzedaja to zafoliowane po dwa arkusze a4,produkcij zachodniej chyba ,cena 14 zl opakowanie. Smarujesz silikonem z obu stron ,dokrecasz i spokuj,nie poci sie i nie cieknie bo ten material nie nasiąka olejem,jedynym problemem jest odkrecanie dekli, ciezko to oderwac ,ale gumowy mlotek i po sprawie

 

 

pozdro Herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tekturze zwłaszcza tej grubej i miękkiej olej zawsze pocieknie.Jest "rzadka" i porowata.Nie nadaje sie na uszczelnienia silnika szczególnie tam gdzie jest olej.Jak mocno skręcisz to mozna co najwyżej pogiąc pokrywy i nic poza tym.Albo oryginał, a jeśli juz tektura to poszukaj twardej w rodzaju bloku technicznego lub kredowego.Jest twarda i w miare cienka.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .........co do preszpanu to mam mieszane uczucia,chyba ze ja trafilem na jakis h*j.. ale u mnie sie nie sprawdzil,dokladne czyszczenie- odtluszczanie- planowanie dekli ........ i du...a blada, jak sie lalo tak sie leje nadal,ale juz znalazlem odpowiedni material(opisany wyzej) i wszystko gra

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie karton i inne papiery (nie licze preszpanu) mozna sobie w pupe włożyć. To zawsze sie bedzie pocić. Ja stosuje kryngielit i teflon, super uszczelniją, nawet silikonem nie trzeba babrać. Dobrze jest uszczelke zwilżyć gestym olejem, bo olej doszczelnia. Nie smarować olejem tam gdzie gorąco czyli pod cylindry itd.Tam musi być na super sucho i odtłuszczone.To tyle moich tajemnic :mrgreen:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...