Kojot Rider Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Witam czy ktoś ma sprawdzony patent na zmiejszenie paliwożerności tej bestii prócz poprawnych regulacji??Maszynka po regulacji zaworów,gaźników,sprawdzenia oporów toczenia spala przy bardzo spokojnej jeździe 7 litrów przy ostrzejszej dochodzi do 15 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Współczuje...A ja płacze jak moto mi spali przy ostrej 8-9 litra, na sto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 ER 5 9 litrów????? Ja swoim Sradem spokojnie zamykam sie w 7 litrach, czasem 6,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Proponuję przejechać się na pomiar AFR szerokopasmową sondą lambda i sprawdzić, czy nie masz zbyt bogatej mieszanki. Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Tak jak mówiłem motocykl po regulacjach zaworów,wymianie łańcuszka,kapitalnych regulacjach gaźników,nowy filtr powietrza, nowe świece kolor po prostu kawka z mlekiem czyli wyregulowany dobrze.Myślałem nad zmniejszeniem dysz paliwowych ale nie wiem jak to wpłynie na żywotność głowicy i silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 (edytowane) A może masz licznik przebiegu w milach :P ale jak będziesz miał standardowe rozmiary dysz to ich bym nie zmieniał.Ale niech wypowie się ktoś kto miał takiego sprzęta...może ten typ tak ma :P A spalanie 8-9 w ER5....masakra chyba jedzie 100km tuż przed czerwonym polem na obrotomierzu :flesje: Edytowane 27 Maja 2008 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 niegdy nie podchodze do czerwonego pola, przeraża mnie dzwiek silnika...:P Ale jak dużo wachluje biegami, i non stop zwalniam, wymijam przyspieszam, itp, to spala mi 9 litrów...Przy spokojnej jeździe u mnie po wsi(droga<piasek>) 6,2 na sto, a po trasie to coś koło 4,5 przy 80km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Sporo te 9 litrów tak czy owak...mi XJ 600 więc większa pojemność i moc spalała przy jeżdzie trasa 120-140km/h(czasem więcej)+miasto średnio do 5,5litra a najczęściej 5,2-5,3(tyle że nie kręcąc non stop wysoko jak nie było potrzeby)najwięcej przy naprawde ostrej(jak na XJ jeżdzie + autostrada 150-170)to jakies 7-7,2l, tobie pali er 5 6,2l/100km i mi tyle 750 GSXF pali i to nie jeżdząc wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Sporo te 9 litrów tak czy owak...mi XJ 600 więc większa pojemność i moc spalała przy jeżdzie trasa 120-140km/h(czasem więcej)+miasto średnio do 5,5litra a najczęściej 5,2-5,3(tyle że nie kręcąc non stop wysoko jak nie było potrzeby)najwięcej przy naprawde ostrej(jak na XJ jeżdzie + autostrada 150-170)to jakies 7-7,2l, tobie pali er 5 6,2l/100km i mi tyle 750 GSXF pali i to nie jeżdząc wolno. Witam to czy wolno czy szybko nie ma takiego znaczenia jak ciagle zwalnianie i przyspieszanie, sprawdzcie swoje maszyny i zobaczycie ze podejda pod 10ke, jest tak jak pisze jachuer. A co do YZF jak widac potrafi palic 7 wiec jest ok. Przy katowaniu na 1 i 2 biegu, podnoszeniu na kolo zje sobie te 15 litrow nawet. Cos za cos... przyjemnosci czerpane z ekstremalnej jazdy kosztuja, a koszty nie koncza sie tu tylko na paliwie :wink: pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 tak ale to jazda nie przekraczajac 60-70 w trasie na ostatnim biegu. a chciałbym żeby w trasie zszedł chociaż do tych 5 przy tych prędkościach bo mi się nie uśmiecha zatankować za 50zł i za 70km widzieć palącą się kontrolkę rezerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 tak ale to jazda nie przekraczajac 60-70 w trasie na ostatnim biegu. a chciałbym żeby w trasie zszedł chociaż do tych 5 przy tych prędkościach bo mi się nie uśmiecha zatankować za 50zł i za 70km widzieć palącą się kontrolkę rezerwy mi ten motor nigdy nie zszedl ponizej 6-6,5, a swoja droga to 60-70 na szostce nie jest opcja ekonomiczna, sprawdz przy 100-120 pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 a może to przez akcesoryjny wydech LASERA?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 a może to przez akcesoryjny wydech LASERA?? Moja tez jezdzi na akcesoryjnym tyle ze scorpiona, tak czy inaczej podobne warunki pracy na przelotach. Owszem zwieksza to zapotrzebowanie na paliwo jesli musiales dokonywac korekty w gaznikach po wymianie na akcesoryjny, jesli nie bylo takiej potrzeby to masz spalanie podobne... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 W gaznikach Mikuni takich jakie sa uzyte w yzf 750,1000 i wieku innych motocyklach iglice i rurki emulsyjne w ktorych one siedza ulegaja stosunkowo szybkiemu zuzyciu ( ulegaja one owalizacji) co charakteryzuje sie niepotrzebnym wzbogaceniu mieszanki i marnowaniu paliwa przy zakresie obciazen w ktorych ten uklad jest decydujacy.Czyli mniej wiecej 5-10 % do 50% uchylenia przepustnicy.To ze gaznik ma ustawienia fabryczne nie musi automatycznie w tym przypadku ozaczac odpowiedniego ustawienia mieszanki. Metoda prawidlowa to wymiana zuzytych czesc w gazniku,ale koszt jest horrendalny. Metoda uboczna,rownie w sumie skuteczna to obnizenie poziomu iglicy o okolo 0.5 mm i wkrecenie sruby regulujacej sklad mieszanki na wolnych obrotach o 1/4 obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poco dfe gg8875878 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Kojot rider mam pytanie czy masz na sprzedaż wał do yamahy tzr czekam na szybka odpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.