Skocz do zawartości

Problem z olejem


Rekomendowane odpowiedzi

Jachu poczytaj ten temat w wolnej chwili => dotyczy jazdy na wysokich biegach przy niskich prędkościach.

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=73688&hl=

 

Długi, ale znajdziesz tam wiele informacji.

 

Co do brania oleju to ja bym na razie się nie przejmował, a na pewno w pierwszej kolejności zmienił ten olej na jakiegoś dobrego syntetyka renomowanego producenta.

 

Pzdr.

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

200ml to zadne zuzycie oleju.

Moj GS500 zarl w okolicach 0,5l na 1000km, a TDM w szybkiej trasie potrafila wciagnac litra na tysiac. I nie dymila :biggrin:.

 

Jesli to faktycznie 200ml/1000km to daj sobie spokoj z rozbieraniem silnika. Gdyby to bylo 0,5l/1000km to moglbys pomyslec nad gestszym olejem, ale tak to sobie odpusc.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies czytalem ze w serwisie biorą za takią robote kolo 400zł z czesciami

 

 

 

ło mój Boże, chyba faktycznie sobie daruje, taniej olej kupić...a czy jeżeli faktycznie uszkodzone są uszczelniacze, i będe tak jeździł, to silnik może dostac po dupie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadajesz pytania a potem nie czytasz uważnie odpowiedzi.

Przyssałeś się do uszczelniaczy i chcesz koniecznie wymieniać dobre na nowe?

Poczytaj materiały o prawidłowej eksploatacji motocykla z silnikiem wysokoobrotowym a potem dopiero siadaj na swój motocykl bo jazda na 6 biegu z prędkością 70 kmh to zwykłe niszczenie silnika.

"pali 4.5 L/100 km " tak napisałeś a moja rada jeżeli chcesz oszczędnie jechać kup sobie Hondę Zoomer bo ona pali 1L/100km i nie masz problemów z biegami.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile sie nie myle, to uszczelniacze padają od przegrzania silnika, u mnie nie działał czujnik regulujący pracę wentylatora, więc, mam nadzieję, że to tylko to...W końcu silnik ma przejechane 17 tys, i nie sądze aby pierścienie, cylindry były zurzyte. Przy 70km/h moto nie ma cięzko, jak dodam gazu, więc dlaczego silnik ma sie niszczyć?

 

Ps Gdzie mogę znaleźć te materiały na temat prawidłowej eksplatacji motocykla wysokoobrotowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociazby w temacie do ktorego link ci podalem...

 

 

Nie wiem, jak to się stało, ale przeoczyłem twó post...Dzięki za linik, coś nie coś dowiedziałem sie, ale więcej tam sie sprzeczaliście, niż udzielaliście konkretnych odpowiedzi :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto jest z 2000r, na ciepłym nie dymi wcale, olej to elf 10W 40, filter powietrza czyściłem jakieś 250km temu i było sucho, na moto nie przekraczam 4 tys obr, ale czasami lubie dać do ok 9-10tys...ale rzadko tak bywa.

Przy tym roczniku to przebieg jakis malo wiarygodny... Wychodziloby z 2 tys na rok przebiegu, taki przebieg to w ciagu miesiaca malo jezdzac sie nakreci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...