Piotrek_Stg Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Nie przekraczasz 4 tys obrotów? Na najwyższych biegach Twój silnik sie musi trochę męczyć... W mojej Gpz silnik jest bardzo podobny i tez mi tyle pije jak jej mocno kłade. Lej paliwo, dolewaj oleju i do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 bywa tak, że czasem na 6 biegu jade 70km/h, i nie sądze aby moto sie męczyło, idzie normalnie, co prawda nie ma strasznego odejścia przy tych obrotach, ale przynajmniej pali ponieżej 4,5litra na 100km.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Witam W momencie sprzedaży mojej ER-ki, było na liczniku ok 60 tys, a oleju na gram nie wzięła.Od czasu do czasu lubiłem trochą ją pogonić, ale nigdy na zimnym silniku. pozdr Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 no to chyba uszczelniacze padły:( droga jest wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Jachu poczytaj ten temat w wolnej chwili => dotyczy jazdy na wysokich biegach przy niskich prędkościach. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=73688&hl= Długi, ale znajdziesz tam wiele informacji. Co do brania oleju to ja bym na razie się nie przejmował, a na pewno w pierwszej kolejności zmienił ten olej na jakiegoś dobrego syntetyka renomowanego producenta. Pzdr. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 gdzies czytalem ze w serwisie biorą za takią robote kolo 400zł z czesciami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Czolem! 200ml to zadne zuzycie oleju.Moj GS500 zarl w okolicach 0,5l na 1000km, a TDM w szybkiej trasie potrafila wciagnac litra na tysiac. I nie dymila :biggrin:. Jesli to faktycznie 200ml/1000km to daj sobie spokoj z rozbieraniem silnika. Gdyby to bylo 0,5l/1000km to moglbys pomyslec nad gestszym olejem, ale tak to sobie odpusc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 gdzies czytalem ze w serwisie biorą za takią robote kolo 400zł z czesciami ło mój Boże, chyba faktycznie sobie daruje, taniej olej kupić...a czy jeżeli faktycznie uszkodzone są uszczelniacze, i będe tak jeździł, to silnik może dostac po dupie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Zadajesz pytania a potem nie czytasz uważnie odpowiedzi.Przyssałeś się do uszczelniaczy i chcesz koniecznie wymieniać dobre na nowe?Poczytaj materiały o prawidłowej eksploatacji motocykla z silnikiem wysokoobrotowym a potem dopiero siadaj na swój motocykl bo jazda na 6 biegu z prędkością 70 kmh to zwykłe niszczenie silnika."pali 4.5 L/100 km " tak napisałeś a moja rada jeżeli chcesz oszczędnie jechać kup sobie Hondę Zoomer bo ona pali 1L/100km i nie masz problemów z biegami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 o ile sie nie myle, to uszczelniacze padają od przegrzania silnika, u mnie nie działał czujnik regulujący pracę wentylatora, więc, mam nadzieję, że to tylko to...W końcu silnik ma przejechane 17 tys, i nie sądze aby pierścienie, cylindry były zurzyte. Przy 70km/h moto nie ma cięzko, jak dodam gazu, więc dlaczego silnik ma sie niszczyć? Ps Gdzie mogę znaleźć te materiały na temat prawidłowej eksplatacji motocykla wysokoobrotowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Przy 70km/h moto nie ma cięzko, jak dodam gazu, więc dlaczego silnik ma sie niszczyć? Ps Gdzie mogę znaleźć te materiały na temat prawidłowej eksplatacji motocykla wysokoobrotowego? Chociazby w temacie do ktorego link ci podalem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Chociazby w temacie do ktorego link ci podalem... Nie wiem, jak to się stało, ale przeoczyłem twó post...Dzięki za linik, coś nie coś dowiedziałem sie, ale więcej tam sie sprzeczaliście, niż udzielaliście konkretnych odpowiedzi :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Moto jest z 2000r, na ciepłym nie dymi wcale, olej to elf 10W 40, filter powietrza czyściłem jakieś 250km temu i było sucho, na moto nie przekraczam 4 tys obr, ale czasami lubie dać do ok 9-10tys...ale rzadko tak bywa.Przy tym roczniku to przebieg jakis malo wiarygodny... Wychodziloby z 2 tys na rok przebiegu, taki przebieg to w ciagu miesiaca malo jezdzac sie nakreci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 na 100% oryginał, wystarczy spojrzeć na podzespoły, rama, śruby itp...NA module mam naklejkę, że olej był zmieniany w serwisie przy przebiegu 14 tys w 2006r... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.