fz750olecko Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Witam.Zabralem sie za wymiane uszczelniaczy przedniego zawieszenia. Nie jest to oryginalne zawieszenie yamahy fz. Wydaje mi sie ze pochodzi ono z hondy cbx 750. Ok wrocmy do uszczelniaczy. Zdjecie lagow poszlo bez zadnych problemow. W nastepnej kolejnosci kołnierz ochronny, sprężyna rozwarta oraz proba rozłączenia rury nośnej i szklanki amortyzatora zakonczona niepowodzeniem. Śrubę , która znajduje się od spodu szklanki odkrecilem. Aby wyciągnąć stary uszczelniać muszę wypukać go rurą nośną , która w tej chwili opiera się kołnierzem jedynie o powierzchnie uszczelniacza. Niestety to nie zdaje egzaminu. Stukalem dosyc mocno a nawet bardzo mocno i nic. Mam do Was pytanie czy ktos mial taki problem i jak z nim sobie poradzil. Chodzi mi o wyjecie uszczelniaczy oczywiscie. Zamieszczam rowniez zdjecie zeby sytuacja przedstawiala sie bardziej jasno. ZDJECIE Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 trochę słabe zdjęcie...wyciągnąłeś zabezpieczenie znad uszczelniacza? (powinien być pierścień z drutu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fz750olecko Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 trochę słabe zdjęcie...wyciągnąłeś zabezpieczenie znad uszczelniacza? (powinien być pierścień z drutu) Tak, wyciągnalem...Jeszcze jedno zdjecie: ZDJECIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jezeli sprezysty pierscien zabezpieczajacy jest wyjety i sruba z dolu wykrecona to nie pozostaje nic innego jak wkrecic dolna lage w imadlo i energicznie "szarpiac" za golen rozlaczyc obydwie czesci. To jedyna metoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 masz na wewnętrznej powierzchni lagi nad uszczelniaczem utlenioną powierzchnię .oczyść ją i tak jak pisał cyborg szarpnąć kilka razy za goleń i powinno wyjść.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Tak, wyciągnalem...Jeszcze jedno zdjecie: ZDJECIE Jak dalej nie bedziesz mógł sobie poradzic to na PW daj namiar na siebie. Mam garaż na Łąkowej i mogę to rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulamoto Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Ja jak rozbieralem w Xr-ce, to tak szarpnalem, ze malo na plecy nie upadlem :icon_mrgreen: ale rura zostala w rece :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 jezeli zdjoles zabezpieczenie to z calej pary szarpnij pwinno pujsc tylko z calej sily :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fz750olecko Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Witam.Dziekuje wszystkim za pomoc, postapilem tak jak pisaliscie. Po kilku bardzo energicznych szarpnieciach, udalo sie mi rozpolowic zawieszenie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.