major000 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 2 tys miesiecznie przy jezdzie weekendowej asflat+lekki teren ? Jedni piszą ze nie beda duze a inni ze 2k na miesiac ? ;>Wszystko zależy ile kilometrów masz zamiar robić miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Nie no stary 2 tyś na miesiąc nie wydasz (nie licząc paliwa) ale na cały sezon na pewno kilka tyśi się uzbiera, może 3, może 4, może 5.... Wszystko zależy ile bedziesz jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) powiedzmy, że robi się 800km miesięcznie w zróznicowanym terenie, czekają nas takie przykladowe wydatki przy exc 4T(oczywiście zakladając, że mechanicznie jest w stanie bdb):100zł olej+filtry200zł opona100zł jakis plastik100zł klocki na jedno koło150zł łożyska kół400zł paliwoczyli +/- 1000złwiadomo, że nie zawsze będą to te wydatki, czasami zamiast tego trzeba będzie kupic sprzęgło, napęd, łańcuch rozrządu, jakąs wajchę, hadbary, klamkę, szprychy, tarczę hamulcową, trzymak, dętkę, albo jakąs chemię typu spray do łańcucha tłok podobno wytrzyma w tym modelu 200mth więc o nim nie piszę, a korby rzadko kiedy wymagają wymiany, ale trzeba sie liczyc z "grubszym" wydatkiem raz na 2 sezony na tłok, zawory czy jakąś awarie skrzyni, tak sobie przynajmniej wyobrazam eksploatację tych modeli i zwykle taki są doswiadczenia innych bo sam mam to od miesiąca jeśli latasz spokojnie i nie wykorzystujesz zbytnio tego co "fabryka dała" i gdy znajdziesz zadbaną sztukę z ostatnich lat produkcji RFSa czyli 06-07 to koszty będą mniejsze Edytowane 25 Stycznia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Bez przesady,weekendowe wypady w teren.las nie dadza 800 km, chyba ze jest sie mega zawzietym. Nawet jesli sie to zrobi, to co miesiac nie bedziesz wymieniał opony czy tez klockow,a o plastikach nie wspomne. Podstawa to olej + filtry, smar do łancucha i filtra powietrza i paliwo. Reszta wydatkow to takie ktore wyskocza po dłuzszym czasie, ale nie co miesiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol. Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Paliwa to nie ma co liczyć bo to nie są koszty eksploatacyjne. W las nie az tak czesto tak to głownie oponka SM. Wiem ze szkoda tej maszynki w sm ale cóż nie ma czegoś wmiare mocnego i ciekawego sm ;-) NA co patrzeć przy zakupie ?? Co sie najcześciej zużywa i psuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Panowie, takie pytanko. Szukam i nie znalazłem 100 % odpowiedzi na moje pytanie. KTM EXC 400 04 r. - jaki korbowod do niego ? Tylko oryginal czy pasuje od 450/525 ? Jedni pisza , ze pasuje inni ze nie, bo rozni sie skokiem tłoka. Szukajac korby do exc 400 nie moge jej nigdzie znalesc, ani allegro, rowniez w zadnym sklepie internetowym. Uswiadomi mnie ktos w 100 % jak to z tym modelem jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Ujeżdzałem exc 520 z 2001,dosc ostro 2 sezony,zrobione 7,5tys km,więc napisze.Silnik Nic sie nie działo,sprzęgło B.głosno nap...... .Ale nic nie trzeba było robic.Olej co 7-8 baków(castrol power racing).Co 2 razy filtry.Filtr powietrza jak się zakurzył(nie co jazde :sad: ).Niewiadomo ile miał przejechane,ale był zadbany.Zezarł 1,5 dobrego napędu,i ze 4 opony,łożyska w kołach itp.Poza przeciętnym zawieszeniem super motor,i nie az taki drogi w utrzymaniu,pod warunkiem ze kupisz uczciwy sprzęt.Ja płaciłem 12 tysi do opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie, takie pytanko. Szukam i nie znalazłem 100 % odpowiedzi na moje pytanie. KTM EXC 400 04 r. - jaki korbowod do niego ? Tylko oryginal czy pasuje od 450/525 ? Jedni pisza , ze pasuje inni ze nie, bo rozni sie skokiem tłoka. Szukajac korby do exc 400 nie moge jej nigdzie znalesc, ani allegro, rowniez w zadnym sklepie internetowym. Uswiadomi mnie ktos w 100 % jak to z tym modelem jest ?Według serwisówki wychodzi że 400-tka ma inną korbę niż 450/525. Ale chociażby na alledrogo piszą że korba jest ta sama w 400/450/525. Zadzwoń do jakiegoś serwisu KTM i spytaj dla pewności. Edytowane 26 Stycznia 2013 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 ja zdecydowalem ze za rok na pewno na 525 siadam z konca lat klepania , kupil bym w raichu bo granice mam za oknem widoczna, ale ceny o 3 - 4 tys wyzsze niz w polsce..za to zadbane i serwisowane. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Korba do 400 jest inna niż w 450/525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 witam. powiedzcie mi jaka jest roznica mniej wiecej w ktm exc 450 a ktm exc 525 rocznik 2006 w wadze, mocy oraz cenach czesci silnika i ogolnie kosztach eksploatacji?? pytam poniewaz mialem kupic 450, a mam do kupienia fajne 525. dzieki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 z tego co wiem różnica w mocy jest niezauważalna, a wadze i kosztach nie ma żadnej różnicy( 99% wspólnych częsci)ja zdecydowalem ze za rok na pewno na 525 siadam z konca lat klepaniaprzez rok 5x zmienisz zdanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 roznica w mocy jest odczuwalna , 525 zdecydowanie lepiej sie zbiera - koszta obslugi podobne , 525 mniej krecisz bo ma wieksza moc , ale jest bardziej wysilona od 450 - wiec zywotnosc podobna jjanik jedynie co mnie moze powstrzymac to brak kasy , bo na moto musze miec ok 15 tys + 3 na pakiet startowy , myslalem tez o lc4 626 sxc , ale przynajmniej rok chcialbym sprobowac polatac czyms lekkim . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) za tyle moim zdaniem nie ma juz sensu brac 525(zresztą nawet roczniki 06-07 rzadko tak wysoko się cenią) tylko szukac 530 albo husa fe570, nowszy model mniej straci na wartosci akurat "lekkosc" nie jest mocną stroną 525, powiedzmy sobie szczerze, jest mu blizej do lc4 sc niz do exc 2t, takie mam obserwacje po paru godzinach jazdy, co mnie nie ukrywam boli :/ Edytowane 29 Stycznia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Uwazam ze 530 i inne EXC R nie RFS-y to niewypal , wiem ze lepiej sie prowadza, lepszy zawias i inna geometria ramy , ale trwaloscia nie popisali sie ,a regulacj zaworow to ponoc jakas masakra...Hus 570 poki co za drogo. Kogo sie nie zapytam mowi ze RFS-y sa przy dobrej obsludze niezajeżdżalne ..nawet niemcy juz sie polapali ze silnikowo rfs byl lepiej zrobiony. ja nie oczekuje od niego zgabnosci 2t , ale miedzy lc4 to i tak juz bedzie przepasc...wiadomo idealem byla by rama exc z silnikiem od lc4 :D ale takie cuda to tylko w erze :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.