witam
jak w temacie posiadam w/w motorek ktory byl wlasnie bo serwisie i malych modyfikacjach. odrazu dodam iz nie mialem okazji na nim jezdzic zaraz po kupnie bo byl problem z odpalaniem. okazalo sie ze byl to tak zwany FUEL PUMP RELAY. wymienilem go i juz wszystko oki. pozbylem sie wszystkich owiewek lacznie z zegarami. motocykl jest przygotowany do stuntu. pomijam fakt ze zalozylem kaltke itd bo nie ma to nic do rzeczy. zrobilem regulacje zaworow, czyszczenie oraz regulacje gaznikow, nowy filtr powietrza, oleju oraz olej, nowe swiece, nowy plyn chlodniczy, nowe plyny hamulcowe lacznie z czyszczeniem wszystkich zaciskow itd itp. z gory mowie co bylo zrobione zeby wykluczyc podejrzenia starych swiec badz brudnego filtra. motocykl ma zalozona zebatke o okolo 10-15 zebow wiecej tak jak to sie robi w motocyklach do stuntu. znam goscia ktory ma taki sam i wszystko jest oki. moj sie niestety dlawi z samego dolu oraz troche pozniej na wyzszych tez, ale praktycznie nie wyczuwalnie. nie jestem wstanie podniesc go na kolo chociaz przy takiej zebatce nie powinno byc problemu. poniewaz po odkreceniu gazu jest dlawienie sie i bardzo wolna reakcja. dopiero po chwili jak juz poprostu ruszy z miejsca i sie wkreci dlawiac na jakies tam obroty (nie mam obrotomierza dlatego mowie jakies tam) zaczyna sie wkrecac dobrze. jedyne co moge przypuszczac to ze cos z gaznikami. przypuszczam ze poszukam innej osoby zeby zrobila jeszcze raz gazniki, ale wolalbym wziac pod uwage inne mozliwosci jezeli takie sa.
ps. dodam iz zostalem poinformowany ze moze to byc brak halotron`a ktory byl w liczniku ktorego ja juz nie mam, ale rozmawialem wczoraj z gosciem ktory ma wlasnie taka cbr`ke i nie ma takiego problemu, a rowniez nie posiada zegarow.
dzieki wielkie za jakiekolwiek sugestie
pozdrawiam
PS2. sorki za brak polskich znakow, ale mieszkam w anglii i nie posiadam zainstalowanego polskiego ukladu klawiatury na komputerze