Skocz do zawartości

tukan

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tukan

  • Urodziny 03/02/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CBR 1000RR 2009
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia tukan

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. aluminiowe osłony chłodnicy to najlepsze co może być. nie jest tani wydatek, ale zwraca się po jednej wywrotce ;)
  2. To samo miałem w swoim ścigaczu na oleju castrola silnik zaczął głośniej chodzić. Już kilka osób mi o tym mówiło. Od tego czasu osobiście już nie leje tego szajskiego oleju.
  3. witam. powiedzcie mi jaka jest roznica mniej wiecej w ktm exc 450 a ktm exc 525 rocznik 2006 w wadze, mocy oraz cenach czesci silnika i ogolnie kosztach eksploatacji?? pytam poniewaz mialem kupic 450, a mam do kupienia fajne 525. dzieki wielkie za pomoc
  4. nie zasmiecajcie tematu...!!! admin niech zrobi porządek
  5. mozliwe ze bede mial osobiscie dostep do takiej myjki. moje pytanie czy mam rozebrac gazniki na czesci pierwsze czy mam je czyscic w jakis inny sposob?? dzieki
  6. witam jak w temacie posiadam w/w motorek ktory byl wlasnie bo serwisie i malych modyfikacjach. odrazu dodam iz nie mialem okazji na nim jezdzic zaraz po kupnie bo byl problem z odpalaniem. okazalo sie ze byl to tak zwany FUEL PUMP RELAY. wymienilem go i juz wszystko oki. pozbylem sie wszystkich owiewek lacznie z zegarami. motocykl jest przygotowany do stuntu. pomijam fakt ze zalozylem kaltke itd bo nie ma to nic do rzeczy. zrobilem regulacje zaworow, czyszczenie oraz regulacje gaznikow, nowy filtr powietrza, oleju oraz olej, nowe swiece, nowy plyn chlodniczy, nowe plyny hamulcowe lacznie z czyszczeniem wszystkich zaciskow itd itp. z gory mowie co bylo zrobione zeby wykluczyc podejrzenia starych swiec badz brudnego filtra. motocykl ma zalozona zebatke o okolo 10-15 zebow wiecej tak jak to sie robi w motocyklach do stuntu. znam goscia ktory ma taki sam i wszystko jest oki. moj sie niestety dlawi z samego dolu oraz troche pozniej na wyzszych tez, ale praktycznie nie wyczuwalnie. nie jestem wstanie podniesc go na kolo chociaz przy takiej zebatce nie powinno byc problemu. poniewaz po odkreceniu gazu jest dlawienie sie i bardzo wolna reakcja. dopiero po chwili jak juz poprostu ruszy z miejsca i sie wkreci dlawiac na jakies tam obroty (nie mam obrotomierza dlatego mowie jakies tam) zaczyna sie wkrecac dobrze. jedyne co moge przypuszczac to ze cos z gaznikami. przypuszczam ze poszukam innej osoby zeby zrobila jeszcze raz gazniki, ale wolalbym wziac pod uwage inne mozliwosci jezeli takie sa. ps. dodam iz zostalem poinformowany ze moze to byc brak halotron`a ktory byl w liczniku ktorego ja juz nie mam, ale rozmawialem wczoraj z gosciem ktory ma wlasnie taka cbr`ke i nie ma takiego problemu, a rowniez nie posiada zegarow. dzieki wielkie za jakiekolwiek sugestie pozdrawiam PS2. sorki za brak polskich znakow, ale mieszkam w anglii i nie posiadam zainstalowanego polskiego ukladu klawiatury na komputerze
  7. witam jak w temacie. przegladnalem praktycznie wszystkie te strony z manualami i przegrzebalem internet i dalej nie znalazlem. manual jest praktycznie nie do zdobycia chyba ze ktos z was go posiada. bede bardzo wdzieczny. dzieki i pozdrawiam
  8. Witam jak w temacie. Kiedy i gdzie??
  9. wielkie dzieki tak apropo czy nie wiesz moze jak wyglada ta sama sytuacja w bandit 600?? dzieki
  10. witam jak w temacie. czyli do ktorego roku(modelu) byly gazniki, a od ktorego wtrysk?? dzieki i pozdrawiam...
  11. witam jezeli da rade do: Suzuki GSX-R600 2003 to bylbym bardzo wdzieczny pozdrawiam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...