Saltus Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 (edytowane) zobacz czy przewód nie jest przetarty bo to częsta usterka, lubi się wyłamywać przy samym czujniku. Może nie być tego widać pod koszulką Edytowane 11 Stycznia 2013 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zalewaj Castrola 10w50, najlepszy stosunek jakość-cena. W każdym RFS są te filtry. Jeśli przewód jest ok i jego połączenia przy zacisku to do wymiany jest sam czujnik wkręcany w jarzmo, dość często padają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 a orientujecie sie czy te czujniki sa we wszystkich katach powiedzmy 2t, 4t 98-08 takie same? jakos nie mam przekonania do castrola, kolega mechanik samochodowy zawsze marudzil na castrola motul jest droższy o ok 10zł na litrze, więc w skali roku nawet 100zł bym nie zaoszczędził lejąc castrola, tylok nie wiem którego motula zalac bo manual podaje ze 10w40 gdy tep ponizej 0*c a 15w50 powyzej, więc raczej 15w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Poszukaj w produktach Fuchs Silkolene, olej jakościowo lepszy niż motul, a prawdopodobieństwo trafienia na podróbę jak w przypadku catsrola jest niemal zerowe. Bardzo dobre oleje, mimo że nie są znane wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 a orientujecie sie czy te czujniki sa we wszystkich katach powiedzmy 2t, 4t 98-08 takie same?Takie same. jakos nie mam przekonania do castrola, kolega mechanik samochodowy zawsze marudzil na castrola motul jest droższy o ok 10zł na litrze, więc w skali roku nawet 100zł bym nie zaoszczędził lejąc castrola, tylok nie wiem którego motula zalac bo manual podaje ze 10w40 gdy tep ponizej 0*c a 15w50 powyzej, więc raczej 15wJuż nie popadaj w paranoję z tymi temperaturami, ważne żeby był pełny syntetyk zmieniany co max 15godz, skoro nie chcesz castrola to kup innej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 (edytowane) Dodam że mój kolega jeździ już 2 lata EXC 450 na Fuchsie 10W40 (jezdzi zima i lato cały sezon), ostatnio robił remont i mówi że zużycie silnika było podobne jak po ostatnim remoncie wykonanym 2 lata temu kiedy to dwa sezony przelatał na jakimś Motorexie ( nie pamiętam jakim, ale chyba 15W50 albo 10W50, czy coś takiego, na pewno nie 10W40) Więc ja myślę podobnie jak major, że najważniejsza jest regularna wymiana i to żeby był syntetyk. Edytowane 11 Stycznia 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Pytanie mam, KTM wypuszczał 525 w takim malowaniu ? To jest raczej EXC 520 ? http://otomoto.pl/ktm-exc-ktm-525-exc-zarejestrowany-M3489987.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) to 525 bo ma "złote" lagi 48mm, a 520 szare 43mm, malowanie nie ma nic do rzeczy Edytowane 13 Stycznia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Okleina nie jest oryginalna, zbiornik tuningowy większy. Wygląda na model 2003 czyli pierwszy wypust 525. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 tuningowa jest tez płyta pod silnikiem i handbary, ja mam co prawda jeszcze siedzenie z napisem "ktm" bez 'technosel', typowy pierwszy wypust 525, czyli stare plastiki i podwójny kolektor ale nowe lagi i tylna piasta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) Zle to ujałem, chodziło mi o kolor ramy, nie o plastiki. Byly niebieskie ?Cos niepokojacego zauwazyliscie po zdjeciach ? Edytowane 13 Stycznia 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) rama powinna byc "złota", widocznie ją przemalowano wg mnie wygląda OK, dosyc wypasiony egzemplarz przedni przwód zmieniono, pewnie fabryczny przetarly go szprychy znajomy miał podobny zbiornik w drz, ma on tę wadę, ze często zdarza się przywalic w niego newraligczina częscią ciala, ale za grosze idzie kupic zwykly zbiornik a ten jest sporo warty mam wrażenie, ze moj jest mniej wylatany patrząc na dekle jest jeszcze na allegro pikny six days z nowszego rocznika, 2K droższy Edytowane 13 Stycznia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie nie, 11k to ostateczny budzet na zakup moto, reszta kasy na dopieszczenie przed sezonem, ewentualnie remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) jjank ile dałeś za swojego EXC 525 bo też sie przymierzam?1.Jak z serwisem duzo bardziej wymagający i kosztowniejszy od EXC 200?2.Aaa na jakie koszty można sie wrypać kupując mine?3.Czy w ogole trudno zajechać ten sprzęt może lepszy jest 520?4.Każda 525 ma rozrusznik?5.Które roczniki sa najlepsze?Chciałbym ten z nowym tyłem od 2003 w góre Edytowane 13 Stycznia 2013 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 jjank ile dałeś za swojego EXC 525 bo też sie przymierzam?1.Jak z serwisem duzo bardziej wymagający i kosztowniejszy od EXC 200?2.Aaa na jakie koszty można sie wrypać kupując mine?3.Czy w ogole trudno zajechać ten sprzęt może lepszy jest 520?4.Każda 525 ma rozrusznik?5.Które roczniki sa najlepsze?Chciałbym ten z nowym tyłem od 2003 w góre1. Jeśli kupisz zadbany egzemplarz to kompletnie nic nie będziesz robił, te silniki są bardzo wytrzymałe a interwały serwisowe dla amatora bardzo długie.2. Nie ma typowych usterek, koszty napraw w zależności jak poprzedni właściciel zapuścił motocykl.3. 525 to poprawiona 520-tka reszta jak w punkcie 14. Każde 525 exc ma rozrusznik, jednak do sx-a bez problemu też można go założyć.5. Najlepiej celować w ostatnie roczniki czyli 2006-2007 bo wszystko co było do poprawy/ulepszenia w tych rocznikach jest zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.