xkarlx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 to chyba jednak wezmę factory teraz z tych wszystkich bajerów mam tylko osłonę i nie czuje potrzeby mieć nic innego a wracając do tych półek to pewnie sporo lżejsze są od serii i czy może ktoś wie jaka jest różnica wagi miedzy seryjnym tłumikiem a akrapovicem tak na oko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Te półki nie tyle lżejsze są a wytrzymalsze. Nie wiem jak teraz jest, ale kiedyś (tj 2000-2005) odlewane półki lubiły pękać a zwłaszcza gniazdo sztycy w dolnej półce A co do wydechów, to tej różnicy nie poczujesz, poczujesz za to różnice w dźwięku i o ile nowe katy są blokowane na wydechu to w mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Akrapovic to potężna różnica w porównaniu do zwykłego wydechu, lżejszy, daje piękny dźwięk i kolosalnie zmienia charakterystykę silnika. Akrapiaka warto kupić niezależnie jaką się ma pojemność silnika. Ja od zawsze latam na tym tłumiku, porównywałem go z innymi markami np. FMF, Leo Vince, Doma itd. i wypada najlepiej, minusem jest cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Paniska, a czym sie różni Factory Racing od niet Factory Racing ? Oprócz nazwy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_sl Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 to chyba jednak wezmę factory teraz z tych wszystkich bajerów mam tylko osłonę i nie czuje potrzeby mieć nic innego a wracając do tych półek to pewnie sporo lżejsze są od serii i czy może ktoś wie jaka jest różnica wagi miedzy seryjnym tłumikiem a akrapovicem tak na oko? six days to po prostu wersja na zawody, 6 dniowa :) opony tez sie rowniez szybko zużywają :) mam do sprzedania 530 2010 gdybys byl zainteresowany. Cytuj sprzedam KTM 530 2010 - 2011 R. http://allegro.pl/ktm-exc-530-2010-2011-i1596042967.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 coś mi się wydaje ze na 2012 rok do rodziny exc dojdzie KTM EXC 500 :icon_mrgreen: http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,generacja,2012,nadciaga,15359.html 0:08 sekunda filmu, migawka Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) Mam do was pytanko koledzy. Od kiedy odebrałem od mechanika ktm'a (exc 400, 00',miesiac temu - 300km zrobione) kapie mi olej spod zębatki. Przed tak nie robiło, mechanik powiedział że musiał jakiś simering źle osiąść. Sprawdzam stan oleju cały czas no i kurde.. Jest oleju o wiele za dużo, ponad MAX, nie wierze że profesjonalista mógł popełnić taki błąd.. W dodatku leje się coraz bardziej, po 3dniach postoju jest już spora plama na ziemii, dzisiaj byłem się przejechać, na moment ustałem przed szlabanami (padało, kałuże pod motocyklem), od razu tęcza pode mną. Mechanik powiedział że to nie grozi motocyklowi, mam kontrolować stan oleju, a przy nastepnym serwisie mi to naprawi, ale nie mówiłem mu że jest za dużo oleju. Czy mogła pójść jakaś uszczelka od tego że za dużo oleju jest ? I czy wymiana tego może być skomplikowana ? Można spuścić wyznaczoną ilość oleju (np. połowe) czy od razu trzeba spuścić wszystko i zalać od nowa i gdzie się to robi. Edytowane 2 Lipca 2011 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Fajnego masz mechanika...Olej spod zębatki zdawczej leci jeśli ktoś wymieniał uszczelniacz i źle go założył lub pod uszczelniacz dostał się syf, odkręć zębatkę, wyjmij metalową tulejkę i wyczyść wszystko łącznie z uszczelniaczem, jeśli to nie pomoże trzeba kupić nowe uszczelnienie. Za duży stan oleju nie powoduje wyciek z tego miejsca. Oleju masz za dużo czyli ile, mocno trzeba pochylić moto żeby stan pojawił się w oknie? oleju śmiało możesz upuścić, albo odkręcając korek spustowy albo łatwiej za pomocą strzykawki wyciągając go przez otwór wlewu oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 na bagnecie sprawdzałem ile jest, jak jest minimum i max. to o połowe tego jest ponad max.. Hmm dzisiaj sprawdziłem tą tuleje, ale jak ją wyciągnąć ? nawet nie ma jak złapać. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Siemka, mam pytanie odnośnie luzów zaworowych ktm-a exc 450 z 2004. Nie wiem czy tak powinno być bo to pierwsze moto z regulacją śrubkową luzów. Dobra do sedna luz jest tj moge wsadzić szczelinomierz ale tylko jak pociągne dźwigienkę do góry. jeżeli dźwigienka jest zostawiona sama sobie to nie dam rady wsadzić szczelinomierza. Po podciągnięciu dźwigienki listek szczelinomierza wchodzi z lekkim oporem czyli tak jak powinny być. Pytanie czy tak ma być czy nie ? Bo w necie widziałem filmiki gdzie sprawdzali luz bez ruszania dźwigienki a u mnie bez podniesienia nie da się wsunąć listka szczelinomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Grebur nie masz sie co martwić. Ten motocykl projektowali chorzy ludzie. Simmeringa nie tykaj. Wyciągnij tylko za pomocą żabki do rur, albo innego większego narzędzie chwytającego tuleje, która jest między simmeringiem a wałkiem zdawczym. Sprawdz, czy nie ma wyżłobienia, w miejscu gdzie pracuje warga simmeringa. Na 90 % będzie, bo następny chory to wymyślił z aluminium, wtedy trzeba kupić komplet naprawczy z uszczelniaczami. Jeśli nie to na końcu tulei masz o-ring 25.12 x1.78. Wymień go na 25 x 2 i będzie spokój. Ta konstrukcja tak ma , że jest spier..a na każdym kroku. Przy ostrej manecie trzeba to wymieniać co roku. Pozatym, następny chory wymyslił tak, że węzeł łożyskowy wałka zdawczego jest za tuleją aluminiową, a nie możliwie blisko simmeringa i wałki zdawcze sie wyginają. Wtedy nawet wymiana simmeringa nie pomaga. Pilnuj naciągu łańcucha, ja daje 5 mm "za gumą"Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Siemka, mam pytanie odnośnie luzów zaworowych ktm-a exc 450 z 2004. Nie wiem czy tak powinno być bo to pierwsze moto z regulacją śrubkową luzów. Dobra do sedna luz jest tj moge wsadzić szczelinomierz ale tylko jak pociągne dźwigienkę do góry. jeżeli dźwigienka jest zostawiona sama sobie to nie dam rady wsadzić szczelinomierza. Po podciągnięciu dźwigienki listek szczelinomierza wchodzi z lekkim oporem czyli tak jak powinny być. Pytanie czy tak ma być czy nie ? Bo w necie widziałem filmiki gdzie sprawdzali luz bez ruszania dźwigienki a u mnie bez podniesienia nie da się wsunąć listka szczelinomierza wygląda na to ze, ciężko porusza się dzwigienka, powinna pracować mozliwie jak najlżej zeby nie obciążać wałka, dosłownie dać się ruszyć jednym palcem, moze jej zamocowanie w pokrywie zaworów jest przytarte? nie wiem jak to wygląda w ktmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Znaczy się dźwigienkę bez problemu ruszam jednym palcem, podczas ruchu wyczuwalny jest luz, no ale jak wcześniej napisałem, bez podciągnięcia jej ciężko wsadzić listek szczelinomierza, luz tez jest ok 0.12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) Siemka, mam pytanie odnośnie luzów zaworowych ktm-a exc 450 z 2004. Nie wiem czy tak powinno być bo to pierwsze moto z regulacją śrubkową luzów. Dobra do sedna luz jest tj moge wsadzić szczelinomierz ale tylko jak pociągne dźwigienkę do góry. jeżeli dźwigienka jest zostawiona sama sobie to nie dam rady wsadzić szczelinomierza. Po podciągnięciu dźwigienki listek szczelinomierza wchodzi z lekkim oporem czyli tak jak powinny być. Pytanie czy tak ma być czy nie ? Bo w necie widziałem filmiki gdzie sprawdzali luz bez ruszania dźwigienki a u mnie bez podniesienia nie da się wsunąć listka szczelinomierza Pytanie brzmi ile włożysz bez dotykania, a ile z podciągnieciem ? Jeśli 0,01 to olej to, bo nikt nie każe ustawiać luzu na 1 wymiar. Dla RFS'a 0,10-0,15. Jak dla mnie ten silnik za często sie gotuje, żeby go tykać na 0,1. Podparty zawór = wypalony.Pozdro Edytowane 3 Lipca 2011 przez thors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Już wszystko mam wyjaśnione i wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.