grebur Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 teraz się tak zastanawiam - czy mógł mi paść aku dlatego że mam cały czas światła podłączone, tzn rozwalił mi się przełącznik od świateł i zlutowałem kabelki tak że cały czas mam krótkie+z tyłu pozycyjne i stop, wiec przy odpalaniu już podczas kręcenia rozrusznikiem migają światła, może dlatego mi spierdzieliło aku ? czy to niema związku z tym ? sorka że takie badziewne pytania zadaje, ale jestem laik w tych sprawach, pewnie za mojej 'kadencji' na tym motorze dojdzie dodadkowe 14stron tematu ;) dzieki wszystkim za pomocne odpowiedzi Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Fabryczny aku w tym Kacie jest tak cherlawy, że jeśli faktycznie kreciłeś jeszcze na światłach to on mógł nie dać rady. Nawet akcesoryjny wiatrak za chłodnicą może go nieźle przykatować, tak więc raczej trzeba się przyzwyczaić, że to słaba strona tego moto. Mi proponowali wymianę aku na bardziejsze ale wiązało się to ze zmianą tej obudowy, która trzyma go w puszce filtra powietrza. Odpuściłem sobie ze względu na koszty. Ewentualnie, żeby ulżyć baterii kop kiedy masz siłę a jak kryzys to wtedy kręć :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 chyba coś mi się stało z katem.. przejeżdżałem sobie przez taki zalany tunel, wody gdzieś po kolana, może ciut mniej, ordziłem w te i wewte no i oczywiście ja cały mokry, motor cały mokry, koniec zabawy, wracam do domu, zajeżdżam do koleżanki, zgasiłem moto i tu zaczeły się problemy.. potem nie mogłem już go odpalić, pomyślałem sobie że to byłby już czas na rezerwe, było troche z górki więc może nie łapie paliwa, no to ciach na rezerwe i dalej go kopie i nic. Wkońcu jakoś nie pokojąco zaczeła przeskakiwać kopka, kopie go i kopie, wkońcu strzelił mi z tłumika aż babka się przestraszyła idąca obok.. no i już go nie odpaliłem, na szczescie miałem nie daleko do domu to go dopchałem.. Tylko tu jest jedno ale.. ponieważ dzisiaj intensywnie grałem w tenisa i byłem dość zmęczony idąć jeździć, może poprostu już nie miałem siły kopnąć go porządnie, a strzelił sobie z tłumika bo tak kopiąc go nie umiejętnie może sie zalał ? a może to wina wody - dostała się do paliwa czy cuś.. Zanim go zgasiłem wszystko było ok, zero zamulania itp, chodził jak zegarek. Nie chciałem kombinować z podpieraniem pod ściane czy coś takiego, poprostu po tym kopaniu go normalnie nie miałem już siły, a do domu miałem kawałek to postanowiłem go dopchać. Boje się że stracił troche kompresji, jakoś inaczej mi się go kopało, jakby lżej ale też mnie zamachów robił tłok - może jestem przewrażliwiony.. jutro z rana pójde do garażu i spróbuje go odpalic. co wy o tym myślicie.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 może jestem przewrażliwiony. zdecydowanie :D spróbuj jutro go odpalić porządnie i wtedy zobacz... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 ale czemu z tłumika pizgnoł.. tak nigdy nie robił, taki jeden głośny strzał.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 a próbowałeś go kiedyś odpalić zalanego ?? po glebie odpalałeś kiedyś z kopniaka ?? czytałes troche o odpalaniu enduro 4t ?? nie wiem jak jest w kacie ale ja po 2 dniach jazdy pożyczoną xt600 wiedziałem że takiego motocykla nie kopie sie na odwal sie, czyli muskając starter bo w efekcie sie zalewa i starter zaczyna odbijać strasznie i strzela z wydechu...to musi być konkretne kopnięcie i jak nie zapali za 5-6 razem to trzeba go przedmuchać (wyłaczyć zapłon zakręcić kranik, przepustnica otwarta do oporu i pare razy kopnąć ) wyjmij świece jak jest mokra wysusz wkręc i oprzyj go o płot kopnij porządnie i jak wtedy nie zapali będziemy sie martwić.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 aha, więc nie potrzebnie się martwie.. bo zrobiłem już na nim 350km nie zaglądając w ogóle do niczego, tylko leje i jeżdże, tylko że póki co jak typowy amator, za 2tyg ojciec przyjeżdża zza granicy i wtedy daje go na kompletny serwis, filterki, zaworki, olej, te oringi na pompie wody i do końca sezonu mojej jazdy powinno starczyć.. Bo się naczytałem ile to utrzymanie takiego motocykla kosztuje i teraz sie boje że zaraz mi coś piźnie.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zmień fajkę od świecy, ktm ma tak umieszczone fajki że woda na nie leci i przebijają się często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 wszystko wysechło, rano go kopie, odpalił po około 6kopach (takich porządnych, z podparciem moto o ściane) pokaszlał troche, postrzelał i już było wszystko ok, normalnie się wkręca, zero jakiś negatywnych oznak, następnym razem będe wiedział że się nie jeździ na ktm zmęczonym ;) da się jakoś na regulacji obniżyć tył kata ? bo jestem za niski na niego i często w terenie brakuje mi podparcia.. wie może ktoś w jakis posób pokręcić przy tej regulacji żeby kacik się obniżył i jakie są wtedy efekty uboczne - będzie miększy ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 wszystko wysechło, rano go kopie, odpalił po około 6kopach (takich porządnych, z podparciem moto o ściane) pokaszlał troche, postrzelał i już było wszystko ok, normalnie się wkręca, zero jakiś negatywnych oznak, następnym razem będe wiedział że się nie jeździ na ktm zmęczonym mrugacz.gif jak wyczyściłeś świece, przedmuchałeś cylinder i mimo to zapalił z kichaniem i prychaniem to znaczy że jednak troche wody zaciągnął zobacz czy sie z oleju mleko nie zrobiło.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 nic nie czyściłem, tak jak stał, podszedłem i go pokopałem ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ma ktoś może na sprzedaż tylną felgę do exc 520, podobno od 525 też pasi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ma ktoś może na sprzedaż tylną felgę do exc 520, podobno od 525 też pasi ? Mam do opchnięcia obręcz. PW poszło. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Przeczytałem ten temat od deski do deski ale ostatecznie nie mam pewności jakie zawory są montowane w exc 450 z 2003- stalowe czy już tytany. Jak odróżnić stalowy od tytana? Czy w exc 450 olej sprawdza się na bagnecie czy na okienku wskaźnikowym. Pytanie może głupie ale u mnie nie ma ani jednego ani drugiego (okienko zawalone jakąś gumą :evil: ). Czy okienko wskaźnikowe da się wmontować nowe czy trzeba cały dekiel zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Jeszcze jedno szybkie pytanie, czy koła z exc 125 99 rok podejdą do exc 450 z 2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.