Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda całkiem w porządku. Cena w miarę ok ale te 400zł to trzeba by urwać. Widzę że na szosie śmigasz. Wez ze soba koniecznie kogos kto się zna na tych motocyklach. Chodzi głównie o ocenę pracy silnika. One dość głosno chodzą i trzeba kogoś w temacie żeby ocenił czy to standardowe hałasy czy coś jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena podobna do wszystkich innych z tego rocznika. Ale coś urwać by wypadało bo 525 od kilku lat nie chcą ruszyć się z ceną w dół. I mam przeczucie że jeszcze trochę potrwa zanim spadną poniżej 10K :) a moim zdaniem pierwsze roczniki (2003) już dawno powinny kosztować ok 9K

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma fajną, niedobitą exc 250 (4T) z big bore kitem elko na 350ccm, napewno oddalby taniej, a stan jest świetny, jest papier, silnik pracuje ładniej niż mój z wcisniętym sprzęgłem :P

525 mocno trzymają cenę, za parę lat moze dojsc do tego, ze ostatnie roczniki 525 będą droższe niz pierwsze 530 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 też się grzechodze, więc jakieś porównanie będziesz miał bo silniki mają podobnie chodzić.

 

owszem , ale nie tak glosno jak RFS -y

 

btw czym rozni sie six days od zwyklego exc 525 ? wiem ze kutymi polkami , ale czym jeszcze ?

 

Marcin ja mam podobnie tez mam lc4 620 i mysle nad zmiana na exc 525, jeszcze chodzi mi po glowie lc4 sxc 625 ale to w sumie to samo co mam.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Six days-y to wersję wypuszczane na sześciodniówkę, doposażone są w części z katalogu power parts. W zależności od modelu skład wyposażenia zmienia się. Exc 525 six days powinien mieć: inną okleinę, inne poszycie siedzenia, szybki demontaż przedniej osi, szybki demontaż tylnych klocków, osłonę pod silnik, wiatrak, kute półki, i chyba elastomery na mocowaniu kierownicy. W innych modelach są jeszcze: przeźroczyste zbiorniki paliwa, osłony tylnej tarczy, inne przednie zawieszenie, osłona dyfuzora (2t), złota kierownica, tylna zębatka Supersprox, inny kolor felg, przełącznik map zalonu. To tak z grubsza.

Edytowane przez major000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...