Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Takie pytanie mam, EXC 520 ma fabrycznie opone z tyłu szerokosci 140. Czy moge załozyc szerokosc 120 na jazde mieszana, tj tor, drogi lesne z podjazdami i nieraz błoto. Kuzyn majac kiedys przy innym słabszym moto opone 140 mowił, ze słabo sie prowadził i przyczepnosc byla słaba. Jak bedzie na 120 w 520 ?

Obecnie mam jakas Pirelke, a rozmiar podany to 4.00x18, jaki to w ogole rozmiar ?

Edytowane przez Drwal84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie mam, EXC 520 ma fabrycznie opone z tyłu szerokosci 140. Czy moge załozyc szerokosc 120 na jazde mieszana, tj tor, drogi lesne z podjazdami i nieraz błoto. Kuzyn majac kiedys przy innym słabszym moto opone 140 mowił, ze słabo sie prowadził i przyczepnosc byla słaba. Jak bedzie na 120 w 520 ?

Obecnie mam jakas Pirelke, a rozmiar podany to 4.00x18, jaki to w ogole rozmiar ?

Śmiało możesz zakładać 120. Przyczepność i prowadzenie w największym stopniu zależy od odpowiedniego doboru wzoru bieżnika i rodzaju gumy do danego podłoża, w twoim przypadku czy to będzie 120 czy 140 nie ma znaczenia bo różnicy nie poczujesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam 140stki michelina, na mokre s12xc, na suche enduro competition, kosztują swoje, ale są odporne i robią robotę ;)

 

dzis złozyłem kata,

stwierdziłem ze dam do piaskowania i malowania ramę, bo i tak wypada nasmarowac łożyska a i z wyjętym silnikiem łatwiej ustawi się luzy, zmieniłem tez olej, filtr powietrza, płyn chłodniczy, wyczysciłem gaźnik i obadałem płytkę (jest OK, jak na moje oko)

dsc04655cw.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

odpaliłem i niby jest OK, ale po nagrzaniu przy przegazówce lubi czasem walnąc w wydech(jest to jakis przelotowy głośny wydech) dodam, ze przed regulacją tego raczej nie było mimo lekko skasowanych luzów

 

i jeszcze jak to jest ze sprawdzaniem oleju, wlałem 1,2L i na gorącym nie widac nic w okienku (przynajmniej do 5 min po zgaszeniu), wg manuala na gorącym powinno byc "wiecej" oleju niz na zimnym w okienku

 

ktos mi powie od czego to białe dwupinowe złącze? miałem to odpięte:

dsc04653u.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć wszystkim moze mi ktoś powiedzieć ile trzeba do ciągnąc szpilki głowicy przy HONDZIE CRF 450 :sad:

59 Nm

 

polecam 140stki michelina, na mokre s12xc, na suche enduro competition, kosztują swoje, ale są odporne i robią robotę ;)

 

dzis złozyłem kata,

stwierdziłem ze dam do piaskowania i malowania ramę, bo i tak wypada nasmarowac łożyska a i z wyjętym silnikiem łatwiej ustawi się luzy, zmieniłem tez olej, filtr powietrza, płyn chłodniczy, wyczysciłem gaźnik i obadałem płytkę (jest OK, jak na moje oko)

dsc04655cw.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

odpaliłem i niby jest OK, ale po nagrzaniu przy przegazówce lubi czasem walnąc w wydech(jest to jakis przelotowy głośny wydech) dodam, ze przed regulacją tego raczej nie było mimo lekko skasowanych luzów

 

i jeszcze jak to jest ze sprawdzaniem oleju, wlałem 1,2L i na gorącym nie widac nic w okienku (przynajmniej do 5 min po zgaszeniu), wg manuala na gorącym powinno byc "wiecej" oleju niz na zimnym w okienku

 

ktos mi powie od czego to białe dwupinowe złącze? miałem to odpięte:

dsc04653u.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Jeśli czasem walnie w wydech to nic złego się nie stanie, jeśli chcesz to całkiem wyeliminować musisz dostroić gaźnik. Olej na zimnym silniku ma być widoczny w okienku, nieważne czy na min czy max, poprostu ma być go widać. Jakim cudem na ciepłym silniku ma być więcej oleju w oknie niż na zimnym? Olej musi spłynąć z góry na dół co chwilę trwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że KTM brał tu pod uwagę prawa fizyki dotyczące zachowania się oleju pod wpływem różnych temperatur. A jeśli tak jest to ten zapis jest mało precyzyjny, powinni jeszcze podać dokładnie w jakim czasie po zgaszeniu silnika powinno się sprawdzać poziom oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z innej beczki - smigam od kilku lat yahahą yz400f i nie latałem wczesniej na KTM co lepeij wybrać rocznik 2004 - 525EXC czy 450 EXC bo tylko te wchodzą w grę

Różni je jedynie pojemność i sposób oddawania mocy. Jeśli lubisz mocny dół to bierz 525, 450 trzeba bardziej kręcić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie orientuje się ktoś jaki jest rozmiar kierownicy w 530 exc 2010 ?? w standardzie ? bo chce właśnie zamówić ochraniacze

http://www.ebay.co.u...984.m1423.l2649

ale zapomniałem sprawdzić a jestem za granicą teraz

chodzi mi czy 12mm 14mm czy 18mm ??

Edytowane przez DrManiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...