rafael Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jeśli to rzeczywiście SXF to ma 4 biegi, i do enduro się średnio nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) Takie pytanie mam, EXC 520 ma fabrycznie opone z tyłu szerokosci 140. Czy moge załozyc szerokosc 120 na jazde mieszana, tj tor, drogi lesne z podjazdami i nieraz błoto. Kuzyn majac kiedys przy innym słabszym moto opone 140 mowił, ze słabo sie prowadził i przyczepnosc byla słaba. Jak bedzie na 120 w 520 ?Obecnie mam jakas Pirelke, a rozmiar podany to 4.00x18, jaki to w ogole rozmiar ? Edytowane 27 Lutego 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Takie pytanie mam, EXC 520 ma fabrycznie opone z tyłu szerokosci 140. Czy moge załozyc szerokosc 120 na jazde mieszana, tj tor, drogi lesne z podjazdami i nieraz błoto. Kuzyn majac kiedys przy innym słabszym moto opone 140 mowił, ze słabo sie prowadził i przyczepnosc byla słaba. Jak bedzie na 120 w 520 ?Obecnie mam jakas Pirelke, a rozmiar podany to 4.00x18, jaki to w ogole rozmiar ?Śmiało możesz zakładać 120. Przyczepność i prowadzenie w największym stopniu zależy od odpowiedniego doboru wzoru bieżnika i rodzaju gumy do danego podłoża, w twoim przypadku czy to będzie 120 czy 140 nie ma znaczenia bo różnicy nie poczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) polecam 140stki michelina, na mokre s12xc, na suche enduro competition, kosztują swoje, ale są odporne i robią robotę ;) dzis złozyłem kata,stwierdziłem ze dam do piaskowania i malowania ramę, bo i tak wypada nasmarowac łożyska a i z wyjętym silnikiem łatwiej ustawi się luzy, zmieniłem tez olej, filtr powietrza, płyn chłodniczy, wyczysciłem gaźnik i obadałem płytkę (jest OK, jak na moje oko) Uploaded with ImageShack.us odpaliłem i niby jest OK, ale po nagrzaniu przy przegazówce lubi czasem walnąc w wydech(jest to jakis przelotowy głośny wydech) dodam, ze przed regulacją tego raczej nie było mimo lekko skasowanych luzów i jeszcze jak to jest ze sprawdzaniem oleju, wlałem 1,2L i na gorącym nie widac nic w okienku (przynajmniej do 5 min po zgaszeniu), wg manuala na gorącym powinno byc "wiecej" oleju niz na zimnym w okienku ktos mi powie od czego to białe dwupinowe złącze? miałem to odpięte: Uploaded with ImageShack.us Edytowane 27 Lutego 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryl250 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 cześć wszystkim moze mi ktoś powiedzieć ile trzeba do ciągnąc szpilki głowicy przy HONDZIE CRF 450 :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 cześć wszystkim moze mi ktoś powiedzieć ile trzeba do ciągnąc szpilki głowicy przy HONDZIE CRF 450 :sad:59 Nm polecam 140stki michelina, na mokre s12xc, na suche enduro competition, kosztują swoje, ale są odporne i robią robotę ;) dzis złozyłem kata,stwierdziłem ze dam do piaskowania i malowania ramę, bo i tak wypada nasmarowac łożyska a i z wyjętym silnikiem łatwiej ustawi się luzy, zmieniłem tez olej, filtr powietrza, płyn chłodniczy, wyczysciłem gaźnik i obadałem płytkę (jest OK, jak na moje oko) Uploaded with ImageShack.us odpaliłem i niby jest OK, ale po nagrzaniu przy przegazówce lubi czasem walnąc w wydech(jest to jakis przelotowy głośny wydech) dodam, ze przed regulacją tego raczej nie było mimo lekko skasowanych luzów i jeszcze jak to jest ze sprawdzaniem oleju, wlałem 1,2L i na gorącym nie widac nic w okienku (przynajmniej do 5 min po zgaszeniu), wg manuala na gorącym powinno byc "wiecej" oleju niz na zimnym w okienku ktos mi powie od czego to białe dwupinowe złącze? miałem to odpięte: Uploaded with ImageShack.usJeśli czasem walnie w wydech to nic złego się nie stanie, jeśli chcesz to całkiem wyeliminować musisz dostroić gaźnik. Olej na zimnym silniku ma być widoczny w okienku, nieważne czy na min czy max, poprostu ma być go widać. Jakim cudem na ciepłym silniku ma być więcej oleju w oknie niż na zimnym? Olej musi spłynąć z góry na dół co chwilę trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 z manuala:"If the engine is cold, the engine oil must be visible at the lower edge ofthe inspection glass A.If the engine is warm, the engine oil must be visible up to the upper edgeof the inspection glass B." przy czym A to dół okienka, a B to góra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Wydaję mi się że KTM brał tu pod uwagę prawa fizyki dotyczące zachowania się oleju pod wpływem różnych temperatur. A jeśli tak jest to ten zapis jest mało precyzyjny, powinni jeszcze podać dokładnie w jakim czasie po zgaszeniu silnika powinno się sprawdzać poziom oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A na wtyczce byl kiedys przerywacz kierunków, instalacje kierunkow możesz wywalic , jest osobno prowadzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ja z innej beczki - smigam od kilku lat yahahą yz400f i nie latałem wczesniej na KTM co lepeij wybrać rocznik 2004 - 525EXC czy 450 EXC bo tylko te wchodzą w grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ja z innej beczki - smigam od kilku lat yahahą yz400f i nie latałem wczesniej na KTM co lepeij wybrać rocznik 2004 - 525EXC czy 450 EXC bo tylko te wchodzą w gręRóżni je jedynie pojemność i sposób oddawania mocy. Jeśli lubisz mocny dół to bierz 525, 450 trzeba bardziej kręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ale chyba 450 bardziej poręcznieszy latam też w zime na kolcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ale chyba 450 bardziej poręcznieszy latam też w zime na kolcachWagowo jest to samo, 450 nie jest poręczniejsze, jest poprostu słabsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Bierz co w lepszym stanie znajdziesz i ewent. w lepszej kasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrManiak Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Panowie orientuje się ktoś jaki jest rozmiar kierownicy w 530 exc 2010 ?? w standardzie ? bo chce właśnie zamówić ochraniaczehttp://www.ebay.co.u...984.m1423.l2649ale zapomniałem sprawdzić a jestem za granicą terazchodzi mi czy 12mm 14mm czy 18mm ?? Edytowane 3 Marca 2013 przez DrManiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.