Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

teraz się tak zastanawiam - czy mógł mi paść aku dlatego że mam cały czas światła podłączone, tzn rozwalił mi się przełącznik od świateł i zlutowałem kabelki tak że cały czas mam krótkie+z tyłu pozycyjne i stop, wiec przy odpalaniu już podczas kręcenia rozrusznikiem migają światła, może dlatego mi spierdzieliło aku ? czy to niema związku z tym ?

 

sorka że takie badziewne pytania zadaje, ale jestem laik w tych sprawach, pewnie za mojej 'kadencji' na tym motorze dojdzie dodadkowe 14stron tematu ;)

dzieki wszystkim za pomocne odpowiedzi

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny aku w tym Kacie jest tak cherlawy, że jeśli faktycznie kreciłeś jeszcze na światłach to on mógł nie dać rady. Nawet akcesoryjny wiatrak za chłodnicą może go nieźle przykatować, tak więc raczej trzeba się przyzwyczaić, że to słaba strona tego moto. Mi proponowali wymianę aku na bardziejsze ale wiązało się to ze zmianą tej obudowy, która trzyma go w puszce filtra powietrza. Odpuściłem sobie ze względu na koszty. Ewentualnie, żeby ulżyć baterii kop kiedy masz siłę a jak kryzys to wtedy kręć :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba coś mi się stało z katem..

 

przejeżdżałem sobie przez taki zalany tunel, wody gdzieś po kolana, może ciut mniej, ordziłem w te i wewte no i oczywiście ja cały mokry, motor cały mokry, koniec zabawy, wracam do domu, zajeżdżam do koleżanki, zgasiłem moto i tu zaczeły się problemy.. potem nie mogłem już go odpalić, pomyślałem sobie że to byłby już czas na rezerwe, było troche z górki więc może nie łapie paliwa, no to ciach na rezerwe i dalej go kopie i nic. Wkońcu jakoś nie pokojąco zaczeła przeskakiwać kopka, kopie go i kopie, wkońcu strzelił mi z tłumika aż babka się przestraszyła idąca obok.. no i już go nie odpaliłem, na szczescie miałem nie daleko do domu to go dopchałem.. Tylko tu jest jedno ale.. ponieważ dzisiaj intensywnie grałem w tenisa i byłem dość zmęczony idąć jeździć, może poprostu już nie miałem siły kopnąć go porządnie, a strzelił sobie z tłumika bo tak kopiąc go nie umiejętnie może sie zalał ? a może to wina wody - dostała się do paliwa czy cuś.. Zanim go zgasiłem wszystko było ok, zero zamulania itp, chodził jak zegarek.

Nie chciałem kombinować z podpieraniem pod ściane czy coś takiego, poprostu po tym kopaniu go normalnie nie miałem już siły, a do domu miałem kawałek to postanowiłem go dopchać.

Boje się że stracił troche kompresji, jakoś inaczej mi się go kopało, jakby lżej ale też mnie zamachów robił tłok - może jestem przewrażliwiony.. jutro z rana pójde do garażu i spróbuje go odpalic.

co wy o tym myślicie..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jestem przewrażliwiony.

 

zdecydowanie :D

 

spróbuj jutro go odpalić porządnie i wtedy zobacz...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś go kiedyś odpalić zalanego ?? po glebie odpalałeś kiedyś z kopniaka ?? czytałes troche o odpalaniu enduro 4t ?? nie wiem jak jest w kacie ale ja po 2 dniach jazdy pożyczoną xt600 wiedziałem że takiego motocykla nie kopie sie na odwal sie, czyli muskając starter bo w efekcie sie zalewa i starter zaczyna odbijać strasznie i strzela z wydechu...to musi być konkretne kopnięcie i jak nie zapali za 5-6 razem to trzeba go przedmuchać (wyłaczyć zapłon zakręcić kranik, przepustnica otwarta do oporu i pare razy kopnąć )

 

wyjmij świece jak jest mokra wysusz wkręc i oprzyj go o płot kopnij porządnie i jak wtedy nie zapali będziemy sie martwić....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, więc nie potrzebnie się martwie.. bo zrobiłem już na nim 350km nie zaglądając w ogóle do niczego, tylko leje i jeżdże, tylko że póki co jak typowy amator, za 2tyg ojciec przyjeżdża zza granicy i wtedy daje go na kompletny serwis, filterki, zaworki, olej, te oringi na pompie wody i do końca sezonu mojej jazdy powinno starczyć..

Bo się naczytałem ile to utrzymanie takiego motocykla kosztuje i teraz sie boje że zaraz mi coś piźnie..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko wysechło, rano go kopie, odpalił po około 6kopach (takich porządnych, z podparciem moto o ściane) pokaszlał troche, postrzelał i już było wszystko ok, normalnie się wkręca, zero jakiś negatywnych oznak, następnym razem będe wiedział że się nie jeździ na ktm zmęczonym ;)

 

da się jakoś na regulacji obniżyć tył kata ? bo jestem za niski na niego i często w terenie brakuje mi podparcia.. wie może ktoś w jakis posób pokręcić przy tej regulacji żeby kacik się obniżył i jakie są wtedy efekty uboczne - będzie miększy ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko wysechło, rano go kopie, odpalił po około 6kopach (takich porządnych, z podparciem moto o ściane) pokaszlał troche, postrzelał i już było wszystko ok, normalnie się wkręca, zero jakiś negatywnych oznak, następnym razem będe wiedział że się nie jeździ na ktm zmęczonym mrugacz.gif

 

jak wyczyściłeś świece, przedmuchałeś cylinder i mimo to zapalił z kichaniem i prychaniem to znaczy że jednak troche wody zaciągnął zobacz czy sie z oleju mleko nie zrobiło....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeczytałem ten temat od deski do deski ale ostatecznie nie mam pewności jakie zawory są montowane w exc 450 z 2003- stalowe czy już tytany. Jak odróżnić stalowy od tytana? Czy w exc 450 olej sprawdza się na bagnecie czy na okienku wskaźnikowym. Pytanie może głupie ale u mnie nie ma ani jednego ani drugiego (okienko zawalone jakąś gumą :evil: ). Czy okienko wskaźnikowe da się wmontować nowe czy trzeba cały dekiel zmieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...