Draco Fisher Opublikowano 8 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2004 A mnie się podoba.Tylko te siedzenia... :ehz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 eeeeeeee z mz-ety taki chopper jak z koziej d**y trąba- Prosze nie zjedzcie mnie za tą wypowiedź :D :roll: :oops: :D :D :DNo jak prosisz, to cię nie będę jadł !!!Ale najpierw trzeba ustalić co to jest czoper. I czy gostek chiał zrobić z tego czopera. Bo tak to jakbyś gadał o maluchu z bagażnikiem dachowym "... eeeeeee. taka z niego ciężarówka jak z koziej d** trąba". Najpierw zapytaj, czy gościu chciał zrobić z tego ciężarówkę. 3m sie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Acha= miałem powiedzieć, czy mi się ta maszynka podoba? No pewnie, że tak! Chłopak zrobił to tak, na ile go było stać finansowo. A zrobił to całkiem elegancko i starannie. A że deska wystaje z oparcia? No jak będzie miał kasę to pewnie wymieni siedzenia...i to pewnie z całą resztą motoru. Ale na razie pewnie "skubie" grosze na paliwo.Bardzo ciekawa robótka ręczna i chwała mu za to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Wygląda jak R1 z zestawem kufrów - czyli do dupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Wygląda jak R1 z zestawem kufrów - czyli do du*y. no i wszystko jasne :) Mod sie wypowiedział i koniec tematu :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Jak dla mnie lipne siedzenia, nawet fajna przeróbka ale ja i tak wole stare poczciwe oryginalne etki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Też wtrące swoje trzy grosze. Moim skromnym zdaniem są motocykle, które nadają się do przerabiania i takie, których ruszać się nie powinno pod żadnym pozorem. Do tych drugich należy ETZ. Jest to całkiem fajny sprzęt ale nie do customizingu. A kombinacja ETZ - chopper to totalne nieporozumienie. Fakt jak ktoś ma ograniczone środki finansowe to pozostaje kombinowanie (sam to kiedyś zrobiłem w przypadku mojego AWO :oops: ), ale tak jak powiedziałem nie z każdym sprzętem daje się uzyskać "odpowiednie" efekty. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 23 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2004 No takie jest twoje zdanie i tyle. Można się z nim zgodzić, albo nie. A ja pytam w takim razie: a dlaczegóż to nie wolno przerabiać MZ , za to w drobny mak /czytaj " wdrobne rurki"/ wolno przerabiać- i to masowo- takie maszyny jak AVO, jak Junak? To jest jego motor, jego kasa, jego marzenia i tyle!I nie wolno go zawstydzać, ośmieszać takimi opiniami. Już byli tacy ortodoksyjni "bikerzy", którzy dosłownie wykopywali ze zlotów chłopaków jeżdżących rusami, jawami itd. No może wystarczy... Nic ci nie mówią statystyki omawiające słynny polski, bezinteresowny brak tolerancji dla tzw. "innych"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2004 Wiesz raczej zawsze uważałem się za bardzo tolerancyjnego faceta począwszy od tolerancji w stosunku do innych nacji aż po wyznania religijne, a więc tym bardziej jeśli chodzi o motocykle. przecież to nie ja jeżdże na tym sprzęcie, więc nawet jak by był stylizowany na Electra Glide to mnie by to ani parzyło ani ziębiło. Czemu uważam, że ETZ nadaje się do przeróbek mniej niż np. Junak: kształt ramy, siedzenia, baku i jeszcze parę inny detali nie pasuje mi do choppera. Gdyby właściciel poszedł w kierunku obudowania tego sprzęta owiewkami i ustylizowania go na jakiegos przecinaka to wtedy sądzę efekty byłyby lepsze. Mnie tez byłoby ciężko z mojej Shadowy zrobić Fire Blade'a :buttrock: Taka jest moja subiektywna opinia i tyle. Acha i trudno byłoby mi "wykopać" takiego kogoś ze zlotu jak to określieś, ponieważ coraz rzadziej na nie jeżdże, a poza tym jeśli komuś motocykl służy nie tylko do jeżdżenia w kierunku najbliższego sklepu po wino marki wino to uważam go za pełnoprawnego motocyklistę bez znaczenia na czym jeździ.Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 23 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2004 Ja się z tobą zgadzam /też co raż rzadziej chce mi się jeździć na zloty/. Ale moje pisanie szło w trochę innym kierunku= spróbuj wyobrazić sobie tego chłopaka, co czuje jak się w taki sposób pisze o jego motorze.A przytoczę tu definicję -nigdzie co prawda nie zapisaną, ale oczywistą- definicję motocykla: motocykl składa się z dwóch elementów: 1. motocykla i 2. motocyklisty. I tak to napisałem kilka postów wczesniej= najpierw trzeba zapytać się chłopaka, co chciał zrobić z tego motoru: czopera? A druga rzecz, że w środowisku bikerów - tak przynajmniej bywało - najpierw oceniało się "tego co na siodełku" a dopiero resztę. I jeśli był to fajny chłopak, to nawet jak miał kiepską maszynę, albo pokraczną maszynę, to nie mówiło się tego przy nim, że nie czuł się tym z niższej półki.Ooo, o to mi chodziło /i dalej się przy tym upieram/. W żadnym przypadku n i e w o l n o wypowiadać opinii o motorze bez rozmowy z jego właścicielem, zwłaszcza negatywnych. Chyba że po motorze widać, że jest to dresiasz oczywisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 23 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2004 A mi zalozenie przebudowy nawet sie podoba. ETZ ma fajny bak pasujacy do czoperka. Jedyny szpecacy tu element to siodlo.Powinna byc cala kanapa 2 osobowa ale zarazem taka aby dla kierowcy byla prawie na ramie a rozchodzaca sie w dol. Stwarzalo by to wtedy wrazenie ze rama jest w tym miejscu duzo nizsza i ladnie by sie wkomponowalo. Oczywiscie miejsce dla pasazera wyzej. I calkiem ladnie by to wtedy wygladalo. Przynajmniej zrobil cos innego oryginalnego czy to sie komus podoba czy nie ale wlozyl w to mase pracy. Wole taki tuning niz tuningowanie w profesjonalnych warsztatach, ladowanie kasy w ozdobki z zakladow kaletniczych, w dodatkowa armature byle sie wiecej blyszczalo itp. Moto ma sprawiac frajde prowadzacemu i to jest podstawa ale zarazem dobrze jest kiedy motocyklista potrafi przy nim cos niecos zrobic. Np wymienic hamulce, naprawic swiatla i migacze. Nie mowie juz o niczym powazniejszym :buttrock:. Niestety jak sie czesto zauwaza im drozsze moto i lepiej ubrany czlek na nim czesto z zakupionymi na alllegro znaczkami zlotowymi :) to jedyne co potrafi zrobic najczesciej na trasie to wyciagnac komorke i dzwonic po autopomoc :DTo moto zapewne przerabial - mlody czlowiek i to sam moze kiedys bedzie robil jakies ladne dragi. Dla bogatych niedzielnych motocyklistow :D. Od czegos trza zaczac :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 23 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2004 estetycznie wykonanie fakt, ale ogolnie mi sie nie podoba A tak przy okazji to na drochach czesto mozna spotkac "choinki" z takimi bajerami ze psuje to caly klimat motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.