kornol Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 po prostu musieli obciąć koszta, a że im zostało dużo starych zegarów od GPZ to myślą , czemu nie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikonrad Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 ceny wskaźników cyfrowych może i są wyższe w detalu, ale na pewno nie w produkcji, więc wybór wskazówek nie jest cięciem kosztów produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 ceny wskaźników cyfrowych może i są wyższe w detalu, ale na pewno nie w produkcji, więc wybór wskazówek nie jest cięciem kosztów produkcji. Więc dlaczego tak postąpili.....? Nie mam nic osobiście poza analogowymi cyferblatami, ale ludzie....2008 rok mamy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symek Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 te liczniki to faktycznie przegięcie, jak już chcieli zrobić analogowe(które bardziej lubię) to mogli zrobić coś w stylu tego co było w hondzie nsr i ogółem w tamtych czasach. Moglibyście coś powiedzieć na temat jakości wykonania tego pojazdu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM68 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Moglibyście coś powiedzieć na temat jakości wykonania tego pojazdu ? W ŚM i Motocyklu jest powiedziane, że jakość jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Wersja europejska ma wskaźnik temperatury, natomiast wersja USA wskaźnik poziomu paliwa - w tym tkwi szkopół. Juz tez do tego doszedlem ale nie rozumiem takiego posuniecia. Bo po co robic dwie wersje zegarow (ktore de facto wygladaja jak z epoki kamienia lupanego po to by rzekomo obnizyc koszty) na rozne rynki. A przeciez motocykl kierowany do poczatkujacych a dla takich to chyba istatniejsza informacja jest stan paliwa niz temp. silnika? Czy moze brak czunika poziomu paliwa w zbiorniku tez obniza koszty? Dla mnie dziwna kwestia ale sie pewnie nie dowiem co kierowalo Kawasaki przy takim rozwiazaniu? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symek Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 zegary są jakie są, nie ma co dyskutować, ale co do tego ze jest wskaźnik temp albo paliwa to akurat da sie jakoś wytłumaczyć,mianowicie w ameryce taki motor ma racje bytu tylko dla początkującego, zaś w europie nawet dla doświadczonych którzy na paliwie chcą oszczędzić, bo odpowiedniego prawka nie mają itd... osobiście i tak bym wolał temperature znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Witam. Przez tą kawe to już sam nie wiem co kupić przy zmianie moto. Moja kawa ma już 14 latek i myślę zeby zmienic ją na coś młodszego. Kasa będzie ograniczona, a tu nówka za 15 tys. Czekam aż testówka będzie i muszę się przejechać. Wiem ze znajomi mogą się śmiać jak się z 1100 na 250 przesiąde, ale to ja będe jeździł. Koledzy posiadacze, proszę o opinie, bo chyba się zakochałem w zielonej kawie :icon_mrgreen: Oczywiście wszystko trzeba przemyśleć, zeby nie załować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorbi Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 To nie jest tak ze w kawie jak nie ma poziomu paliwa na wskaźnikach to nie ma czujnika. To działa na tej zasadzie ze jak zbliżamy się do tego stanu rezerwy gdzie jest przewidziane jakieś 4 litry paliwa w baku, to kontrolka zapali sie i gaśnie potem zapali sie poświeci i znowu przygasa. Osobiście to na europejska jazdę w korkach chyba istotniejsze jest mieć kontrole nad tym czy moto sie nie grzeje. Co do zamiany na mniejszy litraż, to tak jak już ktoś pisał ludzie kupują ten motocykl często jako transport do pracy. Mają własne maszyny potężne a to kupują do ekonomicznego poruszania się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM68 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 1100 na 250 przesiąde, ale to ja będe jeździł. Koledzy posiadacze, proszę o opinie, bo chyba się zakochałem w zielonej kawie :icon_rolleyes: Oczywiście wszystko trzeba przemyśleć, zeby nie załować. Pozdrawiam Myślę że jednak musisz przejechać się testówką, żeby nie było rozczarowania z 1100 na 250 ( na pewno nie ma takich atomowych przyśpieszeń jak 1100). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikonrad Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Osobiście to na europejska jazdę w korkach chyba istotniejsze jest mieć kontrole nad tym czy moto sie nie grzeje. Ciekawa uwaga, mi w korku grzeje sie samochod, a skuter, czy male moto raczej nie, wlasnie po to maly jednoslad, co by nie grzac sie w korku :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macej87 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) Tutaj chciałbym się przyznać, że mi także mały Ninja zmienił trochę plany, w tym roku chciałem kupić nowe moto i celowałem w klasę pół litra ewentualnie jakieś sąsiednie i motocykl kilkuletni, ale w salonie obejrzałem sobie 250R i spodobała mi się potem art w ŚM i zaczynam sie zastanawiać, czy kupić kilkuletnie 500 (za gotówkę), czy nową 250R (raczej z małym kredytem, ew dokonując zakupu trochę później)?Czy ktoś już miał okazję przejechać się chociażby testowa? Edytowane 17 Czerwca 2008 przez Macej87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) Mi też ten motorek zabił ćwieka :notworthy: ...ciekawe jak będą się kształtowały ceny rocznych/dwuletnich sztuk- orientuje się ktoś jakie są przybliżone procentowe spadki na wartości? Edytowane 17 Czerwca 2008 przez Boa Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Czy ktoś ma może nowe info na temat tego kiedy te kawy będą w Warszawie, bo jestem ciagle w niepewności czy będę ją miał czy nie. Bo wcześniej mówili, że mogą zmniejszyć liczbę sprzetów sprowadzonych do Polski, oby to się nie sprawdziło :icon_biggrin: . Z tego co mi wiadomo to najdłuzej za niecałe 1,5 tygodnia powinny być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macej87 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Wczoraj gdy byłem w Liberty w Poznaniu oglądałem ją w salonie, oczywiście była już sprzedana a panowie z salonu powiedzieli, że gdybym chciał zamówić nie mogą określić ile czekałbym na realizacje zamówienia.Podobnie jak Boa myślę też o rynku wtórnym i tym jak będzie wyglądała cena rocznej/dwuletniej 250R, tylko pewnie tez będzie o nią trudno :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.