Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przeczytałem cały temat więc na wstępie gratuluje panu Shinigami za przebycie tylu kilometrów i poradzenie sobie z wieloma awariami, które mu się przytrafiły. Co do mnie to kupiłem ponad miesiąc temu taką ninję 250r, 2008r na gaźniku sprowadzoną z WB. Do wymiany czasza, lampa i błotnik. Hamulce i łańcuch były zastałe, ale zostało to już przeze mnie ogarnięte w minionych tygodniach. Zmieniłem klocki przód + tył, olej w silniku, płyn w układzie chłodzącym, filtr paliwa i filtr powietrza. Odnowiłem jakieś pordzewiałe rzeczy i ninja śmiga aż miło. Do jazdy brakuje mi dokupienia czaszy lampy i błotnika i pomalowania całego moto, zarejestrowania go i zrobienia prawa jazdy (będe robił A2, a 18-stke mam dopiero w połowie wakacji także do prawka niestety mi jeszcze brakuje). Jeżeli wie ktoś o dostępności rzeczy, które potrzebuje to prosze tutaj pisać bo ciężko znaleźć w dobrej cenie to co mi potrzeba. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Szczerze to możesz mieć lipe, bo te częsci są drogie i raczej nie znajdziesz ich w okazyjnej cenie. Przy dzwonie lecą jako pierwsze... Czy może ktoś wrzucić zdjęcie z jakiegoś manuala, w którym miejscu montuje się crasch pady w naszym zacnym cudeńku. Kupiłem jakiś czas temu na alejaja jakaś chinskie za 152 zł, oczywiscie bez manuala. Dałem gosciowi negatywa, bo szły do mnie 2 miechy, więc raczej mi nie pomoże. Wydaje mi sie, że chyba wszystkie rodzaje montuje sie w tym samym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woj2s1017 daj jakiegos linka do aukcji ( zdjęć) na której kupowałeś crash pady bo nie wiadomo czy w ogóle idzie je zamontować do ninji.

Te się sprawdzają: http://allegro.pl/puig-crash-pady-do-kawasaki-ninja-250r-08-12-i3772877539.html

bo już miałe przygodę po ich zamontowaniu. Uratowałem kierę, klamki i plastiki. Montuje się pod bakiem.

Edytowane przez jarenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

link: http://allegro.pl/crash-pady-kawasaki-ex250-ninja250-08-12-i3906342746.html

 

Powinno sie je dać zamontować, bo ponoć do tego moto. Z jednej strony mi regulator napiecia przeszkadza

 

W Puig-u są w komplecie podkładki pod regulator. Może w tych z twojego linku też są lub będziesz musiał je dorobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

 

Planuje w tym roku kupić nową Kawasaki Ninja 300. Mam pytanie orientujecie się może czy salony robią wyprzedaże motocykli z poprzedniego rocznika tak jak jest to w przypadku samochodów. Czy warto jeszcze poczekać ze cena będzie atrakcyjniejsza??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Od 250 jest inny. Gołym okiem na zdjęciach widać. W zeszłym roku do swojej 250 kupowałem prawy set w ASO za 270zł we Wro, także cena była bardzo przystępna. Zadzwoń, bo może się okazać, że nie bedzie tragedii. Na używki nie masz co liczyć do swojego szukałem całą zimę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakby miał kto namiary na niedrogą czache, bądź lewą owiewke to prosze o kontakt. Mogą byś przerysowane, bo i tak do malowania byle nie połamane i z wszystkimi zaczepami. Wzięło mnie na odpicowanie mojego do stanu salonowego...Z tą temperaturą to raczej nienormalne. Moj sie tak nie grzeje. Wiecie może czy są jakieś zamienniki kierownicy do 250. Mam lekko krzywą, a w ASO ponad 400 zaśpiewali??

Edytowane przez woj2s1017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Temat zakładam na prośbę swojego kolegi który dopiero co zdał prawko i kupił sobie ninje 250 tke na wtrysku

Problem polega na tym ze malutka na N utrzymuje około 2 tys obrotów na moje oko to trochę za dużo. Dodam jeszce ze gdy odpuscZcza sie manetke bardziej niż jest sama z siebie to obroty maleją jeszce do około 1800-1900 i jak znowu puszczamy to powraca do 2 tys. Owiewke odkręcilismy i jest tam takie jakby kółko przy lince od gazu. Widać rownież ze linka jest dość sporo luźna.

Jak to regulować. czy linka powinna byc sztywna ?.

Nie potrafię pomóc młodemu bo nigdy nie miałem takiego problemu u siebie przosze o poradę i mam nadzieje ze problem opisałem zrozumiale. A jeśli nie to postaramy sie w weekend zrobic film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik jest zimny to komputer zwiększa obroty, jak się rozgrzeje to je zmniejsza.

Napięcie linki może regulować przy manetce (powinien być lekki luz), Obroty regulujesz pokrętłem które znajduję się po lewą owiewką (bez zdejmowania jej możesz to robić) - ja mam ustawione 1600 obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...