klarok Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam. Przeczytałem cały temat więc na wstępie gratuluje panu Shinigami za przebycie tylu kilometrów i poradzenie sobie z wieloma awariami, które mu się przytrafiły. Co do mnie to kupiłem ponad miesiąc temu taką ninję 250r, 2008r na gaźniku sprowadzoną z WB. Do wymiany czasza, lampa i błotnik. Hamulce i łańcuch były zastałe, ale zostało to już przeze mnie ogarnięte w minionych tygodniach. Zmieniłem klocki przód + tył, olej w silniku, płyn w układzie chłodzącym, filtr paliwa i filtr powietrza. Odnowiłem jakieś pordzewiałe rzeczy i ninja śmiga aż miło. Do jazdy brakuje mi dokupienia czaszy lampy i błotnika i pomalowania całego moto, zarejestrowania go i zrobienia prawa jazdy (będe robił A2, a 18-stke mam dopiero w połowie wakacji także do prawka niestety mi jeszcze brakuje). Jeżeli wie ktoś o dostępności rzeczy, które potrzebuje to prosze tutaj pisać bo ciężko znaleźć w dobrej cenie to co mi potrzeba. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj2s1017 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Szczerze to możesz mieć lipe, bo te częsci są drogie i raczej nie znajdziesz ich w okazyjnej cenie. Przy dzwonie lecą jako pierwsze... Czy może ktoś wrzucić zdjęcie z jakiegoś manuala, w którym miejscu montuje się crasch pady w naszym zacnym cudeńku. Kupiłem jakiś czas temu na alejaja jakaś chinskie za 152 zł, oczywiscie bez manuala. Dałem gosciowi negatywa, bo szły do mnie 2 miechy, więc raczej mi nie pomoże. Wydaje mi sie, że chyba wszystkie rodzaje montuje sie w tym samym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jak chińskie, to może lepiej wkręcić śrubę 8.8 w ramę i po sprawie? Na pewno więcej wytrzyma niż plastikowy bałwanek montowany na śrubie z gównolitu ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) woj2s1017 daj jakiegos linka do aukcji ( zdjęć) na której kupowałeś crash pady bo nie wiadomo czy w ogóle idzie je zamontować do ninji.Te się sprawdzają: http://allegro.pl/puig-crash-pady-do-kawasaki-ninja-250r-08-12-i3772877539.htmlbo już miałe przygodę po ich zamontowaniu. Uratowałem kierę, klamki i plastiki. Montuje się pod bakiem. Edytowane 21 Grudnia 2013 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj2s1017 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 link: http://allegro.pl/crash-pady-kawasaki-ex250-ninja250-08-12-i3906342746.html Powinno sie je dać zamontować, bo ponoć do tego moto. Z jednej strony mi regulator napiecia przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 link: http://allegro.pl/crash-pady-kawasaki-ex250-ninja250-08-12-i3906342746.html Powinno sie je dać zamontować, bo ponoć do tego moto. Z jednej strony mi regulator napiecia przeszkadza W Puig-u są w komplecie podkładki pod regulator. Może w tych z twojego linku też są lub będziesz musiał je dorobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez000 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam. Planuje w tym roku kupić nową Kawasaki Ninja 300. Mam pytanie orientujecie się może czy salony robią wyprzedaże motocykli z poprzedniego rocznika tak jak jest to w przypadku samochodów. Czy warto jeszcze poczekać ze cena będzie atrakcyjniejsza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bremas Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Siema mam 300. i mam złamany prawy set ten dla kierowcy. orietuje sie ktos czy pasuje od 250?albo jakies tanie wyjscie typu, jakies zamienniki uniwersalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj2s1017 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Od 250 jest inny. Gołym okiem na zdjęciach widać. W zeszłym roku do swojej 250 kupowałem prawy set w ASO za 270zł we Wro, także cena była bardzo przystępna. Zadzwoń, bo może się okazać, że nie bedzie tragedii. Na używki nie masz co liczyć do swojego szukałem całą zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4514 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Dwa pytania:1. Czy ogranicznik skrętu kierownicy jest tak trwały jak drążki kierownicy (tzn. łatwo jest go uszkodzić).2. Czy normalne jest to, że na jałowym biegu po kilku minutach wskaźnik pokazuje temperaturę 75 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj2s1017 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 (edytowane) Jakby miał kto namiary na niedrogą czache, bądź lewą owiewke to prosze o kontakt. Mogą byś przerysowane, bo i tak do malowania byle nie połamane i z wszystkimi zaczepami. Wzięło mnie na odpicowanie mojego do stanu salonowego...Z tą temperaturą to raczej nienormalne. Moj sie tak nie grzeje. Wiecie może czy są jakieś zamienniki kierownicy do 250. Mam lekko krzywą, a w ASO ponad 400 zaśpiewali?? Edytowane 13 Marca 2014 przez woj2s1017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez000 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Jakie macie obroty w Swojej 300 jak jest na wolnych obrotach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa250 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witam Temat zakładam na prośbę swojego kolegi który dopiero co zdał prawko i kupił sobie ninje 250 tke na wtrysku Problem polega na tym ze malutka na N utrzymuje około 2 tys obrotów na moje oko to trochę za dużo. Dodam jeszce ze gdy odpuscZcza sie manetke bardziej niż jest sama z siebie to obroty maleją jeszce do około 1800-1900 i jak znowu puszczamy to powraca do 2 tys. Owiewke odkręcilismy i jest tam takie jakby kółko przy lince od gazu. Widać rownież ze linka jest dość sporo luźna. Jak to regulować. czy linka powinna byc sztywna ?. Nie potrafię pomóc młodemu bo nigdy nie miałem takiego problemu u siebie przosze o poradę i mam nadzieje ze problem opisałem zrozumiale. A jeśli nie to postaramy sie w weekend zrobic film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4514 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jak silnik jest zimny to komputer zwiększa obroty, jak się rozgrzeje to je zmniejsza.Napięcie linki może regulować przy manetce (powinien być lekki luz), Obroty regulujesz pokrętłem które znajduję się po lewą owiewką (bez zdejmowania jej możesz to robić) - ja mam ustawione 1600 obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.