Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

To ja bardziej orientuje się w rejonach Gliwic, Rudy i Katowic, z nastawieniem na to pierwsze, wiec za sklepami to średnio pomogę.

W sosnowcu to podobno dobry jest Pit Stop

http://www.pitstop.com.pl/?kontakt,21

ale ceny, przynajmniej za serwis to mają koszmarne. Od kumpla za wymianę napędu (oczywiście napęd wliczony w cenę) w bandzicie 600 chcieli 800zł, a sam napęd na allegro kosztuje ok 450zł. Podziękowaliśmy więc za taki interes. Ceny na sklepie wyglądały już na raczej przystępne. Warto zajrzeć tym bardziej, że chyba daleko nie masz/

W Katowicach dobry jest jeszcze booster (podobno serwis najlepszy na śląsku, ale ceny też masakryczne)

http://www.booster.com.pl/

i broombastic (ale tu raczej to na choopery nastawieni są ;) )

http://www.broombastic.pl/

 

W Mikołowie jest Ratka

http://www.ratka.com.pl/

serwis też masakrycznie drogi, ale ceny na sklepie normalne ;)

 

W Gliwicach to polecam Bikerschoice

http://www.bikerschoice.pl/

sklepik mały, ale targować to się można konkretnie ;) Ale wątpię, żebyś tak daleko się zapuszczał.

 

Ogólnie to polecam małe sklepiki. Prawie wszystko na zamówienie, ale ceny to zawsze można zbić bardzo fajnie ;)

W Chorzowie jest jeszcze

http://dlamotocyklisty.pl/

też malutki, ale obsługa fajna, i można spokojnie zbić z ceny

 

Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX --> slusar_o2

 

faktycznie do pitstop-u mam rzut kamieniem...pojade w poniedzialek rozejrze sie co i jak...czytalem na innym forum opinie o sklepie i większość (98%) jest na duży pozytyw. Ceny podobno lepsze niż na allegro do tego fachowe doradztwo właścicieli sklepu (prawdopodobnie to małżeństwo).

 

Chce ze strzału kupić wszystko w jednym sklepie bo i rabaty pewnie jakieś dadzą wiec zobaczymy jak to wyjdzie.

 

Co do serwisów to wydaje mi się ze wszędzie w porządnych serwisach kasują...Jak ktoś robi dobrą robotę tak też sobie za nią liczy.

 

 

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki za wszelaką pomoc.

Peace

Edytowane przez ziele83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo że sobie liczą, ale żeby za głupie zakucie łańcucha, które nie zajmuje całego dnia brać równowartość całego napędu no to moim zdaniem lekka przesada.

 

Podobno najlepszy stosunek cena/jakość ma Damir-team z Włodzisławia. To byłe ASO kawasaki. Daleko, ale ja po sezonie prawdopodobnie tam zawiozę moto, na sprawdzenie zaworów i te inne czynności co człowiek bałby się zam w garażu zrobić :P

Edytowane przez slusar_o2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Od miesiąca jestem szcześliwym posiadaczem małej nindży :smile: . Jestem w niej zakochany szczególnie, że zrobiliśmy już razem prawie 3tys. km :smile: . Chętnie polatam z kimś po Warszawie szczególnie w nocy ;) .

 

Odrazu może się pochwale bo ustrzelili mnie na proteście motocyklistów ;) :

http://www.motogen.pl/gfx/motogen/pl/defau...18.jpg?r=397117

 

Pozdrawiam

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz kolejny ;)

 

na zdjeciu jeszcze bez ciuchów

 

http://www.fotoshare.pl/fotka-Zdjęcie0075.jpg-3252.html

 

ale eq wygląda tak:

 

KURTKA - RST VENTILATOR II

SPODNIE - RST VENTILATOR II

REKAWICE - RST RAZOR

BUTY - ARLEN NESS http://www.moto.allegro.pl/item1064665528_...ot_1171_an.html

KASK - HJC FG-15 PRISM

 

Thx slusar_o2 za namiar na PITSTOP - ubrali mnie od stóp do głów a rabat dostalem taki ze ja pierdziu...POLECAM!!!

 

Wczoraj zrobilem 30km i jezdzi sie super. Niepokoi mnie tylko jedna rzecz...moto niby nowe wiec obawy mogą być błachostką mianowicie chodzi o olej silnikowy. W "okienku" gdy moto stoi prosto poziom jest na samym dnie okienka...jak to wygląda u Was??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju, to problem leży w oszczędności sprzedawców sprzęty. Szkoda im dać coś więcej niż nakazuje instrukcja. Jeżeli olej widać w okienko to jest OK. Dla spokoju sumienia możesz dolać. Ja po ostatnim przeglądzie miałem nalany olej do połowy okienka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, zawsze do usług ;)

ja jutro powinienem mieć wycenę rzeczoznawcy i będę wiedział, na czym stoję. Ale powoli zaczynam żałować, że zgłosiłem teraz szkodę, a nie np pod koniec sezonu... Pewnie i tak się jeszcze rozwalę i teraz tylko tracę czas :(

 

btw Pamiętam, że ktoś kupił crashpady puig. Warto?, bo nie chce mi się znowu czekać na przesyłkę z zagranicy, a moje niestety zostały brutalnie wyrwane przez ziemię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamy :D

 

no... shiningami... a my to niepoważni? :rolleyes:

 

ps. nocą to i ja bym pojeździł :crossy:

 

Przyznaj sam, nasze 250tki przy CBR1000F i Aprili Tuono to nie jest poważny sprzęt :wink: Nie zapominaj, że mam to samo co kazdy w tym temacie, moja opinia działa też w moją stronę i na dodatek jest dobrze uzasadniona :icon_mrgreen:

 

...

Wczoraj zrobilem 30km i jezdzi sie super. Niepokoi mnie tylko jedna rzecz...moto niby nowe wiec obawy mogą być błachostką mianowicie chodzi o olej silnikowy. W "okienku" gdy moto stoi prosto poziom jest na samym dnie okienka...jak to wygląda u Was??

 

Ale stoi prosto gdy ktoś go trzyma prosto, czy oparty na stopce ?

Ogólnie to najlepiej gdy oleju jest do połowy między kreskami którę są wybite po lewej stronie okienka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw Pamiętam, że ktoś kupił crashpady puig. Warto?, bo nie chce mi się znowu czekać na przesyłkę z zagranicy, a moje niestety zostały brutalnie wyrwane przez ziemię.

 

ja jestem zadowolony, zadziałały jak należy :)

 

Przyznaj sam, nasze 250tki przy CBR1000F i Aprili Tuono to nie jest poważny sprzęt :wink: Nie zapominaj, że mam to samo co kazdy w tym temacie, moja opinia działa też w moją stronę i na dodatek jest dobrze uzasadniona :icon_mrgreen:

 

oj nie licytuj się na pojemności :P

ja tam jestem zdania, że skoro trzeba mieć prawo jazdy na naszą 250 i to pełne A a nie A1, to jest to sprzęt poważny.

no dobra, są też poważniejsze sprzęty, ale nasza ninja nadal jest poważna, choć trochę :icon_twisted:

 

Ale stoi prosto gdy ktoś go trzyma prosto, czy oparty na stopce ?

Ogólnie to najlepiej gdy oleju jest do połowy między kreskami którę są wybite po lewej stronie okienka.

 

Ja tam mam prawie całe okienko przykryte... może powinienem ulać? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto gdy stoi na prosto nie na stopce, oleju jest na poziomie dolnej kreski(minimalnie ponad)...btw ktoś wie jaki olej leją nam do silnika w salonach?? wydaje mi sie ze warto by było uzupełnić.

 

W ostateczności podjadę do serwisu spuszczę olej i wymienię filtr...tak mi przynajmniej doradził gostek. Powiedział że nie wiadomo ile moto stało bez ruchu i lepiej włożyć te 150 - 200 zł niż wymieniać silnik.

Edytowane przez ziele83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie 3 strony temu wyprodukowałem się tak, że nawet jednoręki bandyta wiedziałby co jest zalane i jak to wymienić :icon_rolleyes: podpowiem, że chodzi o post numer 584 tego tematu. Łatwiej by było po prostu napisać Shell Advance Ultra 4T ale chce żebyś nauczył się korzystać z zawartych tu informacji i z wyszukiwarki.

 

BTW

19'000 Nowy, drugi SET prawy plus sprężynka wajchy

ok19'900KM- Chyba 6 komplet klocków z przodu EBC FA197, koszt 75zł plus nałożenie smaru silikonowego na tłoczki (mega śliskie gówno ! polecam przy zniszczonych oringach tłoczków :) )

20'250KM Wizyta w AutoSzlif Olszewski w związku z luzem wajchy zmiany biegów po upadku na lewą stronę. Koszt 40zł a w tym - Stoczenie śruby trzymającej wajchę żeby usunąć "jajowatość". Nabicie nowej grubszej tulei z brązu (fabrycznie jest stal i trzeba o tym wspomnieć szlifierzom. Ja zapomniałem).

Muszę jeszcze wymienić podkładkę na grubszą bo nadal jest ok 0,5mm luzu. Pasowanie tulejki jest między 0,1mm a 0,3mm

 

Gdzieś tam po drodze wymieniłem oponę z tyłu na Sava MC25. Nie polecam. Chyba, że ktoś lubi driftować motocyklem albo efektowne dochamowanie przed zakrętem na granicy przyczepności (łatwo wyczuć na tej gumie). Za to jeżeli ktoś chce ją zamknąć w zakręcie to wg mnie rewelacja. Winkluję od niedzieli którą spędziłem na ćwiczeniu i do dzisiaj schodze do pełna na co ciekawszych zakrętach.

Aktualnie odkryłem, że założenie nowej zębatki na stary łańcuch to w gruncie rzeczy debilny pomysł. Zębatka jest od GPZ500 firmy ACCESS z klasa motocykle.

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...