slusar_o2 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 To ja bardziej orientuje się w rejonach Gliwic, Rudy i Katowic, z nastawieniem na to pierwsze, wiec za sklepami to średnio pomogę. W sosnowcu to podobno dobry jest Pit Stop http://www.pitstop.com.pl/?kontakt,21 ale ceny, przynajmniej za serwis to mają koszmarne. Od kumpla za wymianę napędu (oczywiście napęd wliczony w cenę) w bandzicie 600 chcieli 800zł, a sam napęd na allegro kosztuje ok 450zł. Podziękowaliśmy więc za taki interes. Ceny na sklepie wyglądały już na raczej przystępne. Warto zajrzeć tym bardziej, że chyba daleko nie masz/ W Katowicach dobry jest jeszcze booster (podobno serwis najlepszy na śląsku, ale ceny też masakryczne) http://www.booster.com.pl/ i broombastic (ale tu raczej to na choopery nastawieni są ;) ) http://www.broombastic.pl/ W Mikołowie jest Ratka http://www.ratka.com.pl/ serwis też masakrycznie drogi, ale ceny na sklepie normalne ;) W Gliwicach to polecam Bikerschoice http://www.bikerschoice.pl/ sklepik mały, ale targować to się można konkretnie ;) Ale wątpię, żebyś tak daleko się zapuszczał. Ogólnie to polecam małe sklepiki. Prawie wszystko na zamówienie, ale ceny to zawsze można zbić bardzo fajnie ;) W Chorzowie jest jeszcze http://dlamotocyklisty.pl/ też malutki, ale obsługa fajna, i można spokojnie zbić z ceny Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziele83 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 (edytowane) THX --> slusar_o2 faktycznie do pitstop-u mam rzut kamieniem...pojade w poniedzialek rozejrze sie co i jak...czytalem na innym forum opinie o sklepie i większość (98%) jest na duży pozytyw. Ceny podobno lepsze niż na allegro do tego fachowe doradztwo właścicieli sklepu (prawdopodobnie to małżeństwo). Chce ze strzału kupić wszystko w jednym sklepie bo i rabaty pewnie jakieś dadzą wiec zobaczymy jak to wyjdzie. Co do serwisów to wydaje mi się ze wszędzie w porządnych serwisach kasują...Jak ktoś robi dobrą robotę tak też sobie za nią liczy. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki za wszelaką pomoc. Peace Edytowane 20 Czerwca 2010 przez ziele83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 (edytowane) no wiadomo że sobie liczą, ale żeby za głupie zakucie łańcucha, które nie zajmuje całego dnia brać równowartość całego napędu no to moim zdaniem lekka przesada. Podobno najlepszy stosunek cena/jakość ma Damir-team z Włodzisławia. To byłe ASO kawasaki. Daleko, ale ja po sezonie prawdopodobnie tam zawiozę moto, na sprawdzenie zaworów i te inne czynności co człowiek bałby się zam w garażu zrobić :P Edytowane 20 Czerwca 2010 przez slusar_o2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord2su Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam! Od miesiąca jestem szcześliwym posiadaczem małej nindży :smile: . Jestem w niej zakochany szczególnie, że zrobiliśmy już razem prawie 3tys. km :smile: . Chętnie polatam z kimś po Warszawie szczególnie w nocy ;) . Odrazu może się pochwale bo ustrzelili mnie na proteście motocyklistów ;) : http://www.motogen.pl/gfx/motogen/pl/defau...18.jpg?r=397117 Pozdrawiam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Powitać powitać. Jam jest z Warszawy i ostatnimi czasy śmigam z poważnymi maszynami. Zapraszam do działu Warszawa. Pozdrawiam z 20'000KM :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_250r Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 witamy :D no... shiningami... a my to niepoważni? :rolleyes: ps. nocą to i ja bym pojeździł :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witaj, Lord2su witaj i szerokości życzę. Widzę, że Wa-wa zaczyna być stolicą 250-tek :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziele83 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam po raz kolejny ;) na zdjeciu jeszcze bez ciuchów http://www.fotoshare.pl/fotka-Zdjęcie0075.jpg-3252.html ale eq wygląda tak: KURTKA - RST VENTILATOR II SPODNIE - RST VENTILATOR II REKAWICE - RST RAZOR BUTY - ARLEN NESS http://www.moto.allegro.pl/item1064665528_...ot_1171_an.html KASK - HJC FG-15 PRISM Thx slusar_o2 za namiar na PITSTOP - ubrali mnie od stóp do głów a rabat dostalem taki ze ja pierdziu...POLECAM!!! Wczoraj zrobilem 30km i jezdzi sie super. Niepokoi mnie tylko jedna rzecz...moto niby nowe wiec obawy mogą być błachostką mianowicie chodzi o olej silnikowy. W "okienku" gdy moto stoi prosto poziom jest na samym dnie okienka...jak to wygląda u Was?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Co do oleju, to problem leży w oszczędności sprzedawców sprzęty. Szkoda im dać coś więcej niż nakazuje instrukcja. Jeżeli olej widać w okienko to jest OK. Dla spokoju sumienia możesz dolać. Ja po ostatnim przeglądzie miałem nalany olej do połowy okienka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 spoko, zawsze do usług ;) ja jutro powinienem mieć wycenę rzeczoznawcy i będę wiedział, na czym stoję. Ale powoli zaczynam żałować, że zgłosiłem teraz szkodę, a nie np pod koniec sezonu... Pewnie i tak się jeszcze rozwalę i teraz tylko tracę czas :( btw Pamiętam, że ktoś kupił crashpady puig. Warto?, bo nie chce mi się znowu czekać na przesyłkę z zagranicy, a moje niestety zostały brutalnie wyrwane przez ziemię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 witamy :D no... shiningami... a my to niepoważni? :rolleyes: ps. nocą to i ja bym pojeździł :crossy: Przyznaj sam, nasze 250tki przy CBR1000F i Aprili Tuono to nie jest poważny sprzęt :wink: Nie zapominaj, że mam to samo co kazdy w tym temacie, moja opinia działa też w moją stronę i na dodatek jest dobrze uzasadniona :icon_mrgreen: ... Wczoraj zrobilem 30km i jezdzi sie super. Niepokoi mnie tylko jedna rzecz...moto niby nowe wiec obawy mogą być błachostką mianowicie chodzi o olej silnikowy. W "okienku" gdy moto stoi prosto poziom jest na samym dnie okienka...jak to wygląda u Was?? Ale stoi prosto gdy ktoś go trzyma prosto, czy oparty na stopce ? Ogólnie to najlepiej gdy oleju jest do połowy między kreskami którę są wybite po lewej stronie okienka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_250r Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 btw Pamiętam, że ktoś kupił crashpady puig. Warto?, bo nie chce mi się znowu czekać na przesyłkę z zagranicy, a moje niestety zostały brutalnie wyrwane przez ziemię. ja jestem zadowolony, zadziałały jak należy :) Przyznaj sam, nasze 250tki przy CBR1000F i Aprili Tuono to nie jest poważny sprzęt :wink: Nie zapominaj, że mam to samo co kazdy w tym temacie, moja opinia działa też w moją stronę i na dodatek jest dobrze uzasadniona :icon_mrgreen: oj nie licytuj się na pojemności :P ja tam jestem zdania, że skoro trzeba mieć prawo jazdy na naszą 250 i to pełne A a nie A1, to jest to sprzęt poważny. no dobra, są też poważniejsze sprzęty, ale nasza ninja nadal jest poważna, choć trochę :icon_twisted: Ale stoi prosto gdy ktoś go trzyma prosto, czy oparty na stopce ? Ogólnie to najlepiej gdy oleju jest do połowy między kreskami którę są wybite po lewej stronie okienka. Ja tam mam prawie całe okienko przykryte... może powinienem ulać? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Lepiej zostaw. W zasadzie to sam bym dolał bo przy mocnym hamowaniu cały mi ścieka na przód silnika i zapal się kontrolka ciśnienia :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziele83 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) moto gdy stoi na prosto nie na stopce, oleju jest na poziomie dolnej kreski(minimalnie ponad)...btw ktoś wie jaki olej leją nam do silnika w salonach?? wydaje mi sie ze warto by było uzupełnić. W ostateczności podjadę do serwisu spuszczę olej i wymienię filtr...tak mi przynajmniej doradził gostek. Powiedział że nie wiadomo ile moto stało bez ruchu i lepiej włożyć te 150 - 200 zł niż wymieniać silnik. Edytowane 23 Czerwca 2010 przez ziele83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Dosłownie 3 strony temu wyprodukowałem się tak, że nawet jednoręki bandyta wiedziałby co jest zalane i jak to wymienić :icon_rolleyes: podpowiem, że chodzi o post numer 584 tego tematu. Łatwiej by było po prostu napisać Shell Advance Ultra 4T ale chce żebyś nauczył się korzystać z zawartych tu informacji i z wyszukiwarki. BTW 19'000 Nowy, drugi SET prawy plus sprężynka wajchy ok19'900KM- Chyba 6 komplet klocków z przodu EBC FA197, koszt 75zł plus nałożenie smaru silikonowego na tłoczki (mega śliskie gówno ! polecam przy zniszczonych oringach tłoczków :) ) 20'250KM Wizyta w AutoSzlif Olszewski w związku z luzem wajchy zmiany biegów po upadku na lewą stronę. Koszt 40zł a w tym - Stoczenie śruby trzymającej wajchę żeby usunąć "jajowatość". Nabicie nowej grubszej tulei z brązu (fabrycznie jest stal i trzeba o tym wspomnieć szlifierzom. Ja zapomniałem). Muszę jeszcze wymienić podkładkę na grubszą bo nadal jest ok 0,5mm luzu. Pasowanie tulejki jest między 0,1mm a 0,3mm Gdzieś tam po drodze wymieniłem oponę z tyłu na Sava MC25. Nie polecam. Chyba, że ktoś lubi driftować motocyklem albo efektowne dochamowanie przed zakrętem na granicy przyczepności (łatwo wyczuć na tej gumie). Za to jeżeli ktoś chce ją zamknąć w zakręcie to wg mnie rewelacja. Winkluję od niedzieli którą spędziłem na ćwiczeniu i do dzisiaj schodze do pełna na co ciekawszych zakrętach. Aktualnie odkryłem, że założenie nowej zębatki na stary łańcuch to w gruncie rzeczy debilny pomysł. Zębatka jest od GPZ500 firmy ACCESS z klasa motocykle. Edytowane 23 Czerwca 2010 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.