dyziowg Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam"Pomysl" pojawil sie w mojej glowie poniewaz z zminego i deszczowego kraju wybieram sie do cieplej i slonecznej Polski na moto :P.I nie wiem czy niebieski plyn scottoilera bedzie dobry czy lepiej bedzie zaopatrzyc sie w "wysoko tempereturowy" czerwony plyn?Czy po prostu wlac olej silnikowy albo od Husqvarny :PJak myslicie? Pozdrawiam Dyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Jak najbardziej niebieski :biggrin: Niebieski jest do 30st, wiec bez przesady u nas aż takich upałów to nie ma:) Narazie jest połowa maja i mamy około 20st także w zakresie mieścisz sie jak najbardziej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 (edytowane) Najlepszy olej, specjalna formuła, dedykowany do łańcuchów, 8zł za litr (chyba)....... Pilarol rządzi! (olej do pił łańcuchowych) Działa w kazdej temperaturze. Naprawdę, mam go w swojej olejarce i działa. Edytowane 13 Maja 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Najlepszy olej, specjalna formuła, dedykowany do łańcuchów, 8zł za litr (chyba)....... Pilarol rządzi! (olej do pił łańcuchowych) Działa w kazdej temperaturze. Naprawdę, mam go w swojej olejarce i działa. hmm... wlasnie czytalem na forum sv, ze ludzie leja ojeje od pil spalinowych :biggrin: ciagnie mnie zeby to sprawdzic. -> BuberDobrze sie to lancucha trzyma? Jak wyglada tyna felga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Trzyma się łańcucha odpowiednio - tzn zawsze widać że nasmarowany. Co do felgi - sorki, mój pogląd jest taki, że kto zakłada system smarowania, ten żegna się z czystą felgą. Pewnie, są jakieś tam plamki, ale łatwo schodzą, i co najważniejsze - łańcuch nasmarowany. Tutaj się inaczej nie da. Zawsze coś na feldze będzie. Zwłaszcza po dłuższej, jednorazowej jeździe. taki urok... :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Trzyma się łańcucha odpowiednio - tzn zawsze widać że nasmarowany. Co do felgi - sorki, mój pogląd jest taki, że kto zakłada system smarowania, ten żegna się z czystą felgą. Pewnie, są jakieś tam plamki, ale łatwo schodzą, i co najważniejsze - łańcuch nasmarowany. Tutaj się inaczej nie da. Zawsze coś na feldze będzie. Zwłaszcza po dłuższej, jednorazowej jeździe. taki urok... :banghead: Nie no, tak to juz jest, tylko ze slyszalem cos, ze olej do pily mniej "kapie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Problem brudzącej się felgi znikł od kiedy posiadam motocykl z czarnymi felagami :wink: Od tej pory felge czyszczę tylko na koniec sezonu :wink: Także nigdy więcej rzadnej polerki ani jasnych kolorów na felgach... Choc przyznam ze niektóre motocykel bez tego traca urok... Mojemu jakoś czarny pasuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Odświeżając, jaki olej wymiennie do oryginalnego i czy się sprawdza? Jeszcze jedno. Warto inwestować w dwie dysze, czy jedna wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Odświeżając, jaki olej wymiennie do oryginalnego i czy się sprawdza? Jeszcze jedno. Warto inwestować w dwie dysze, czy jedna wystarczy? Przerób sobie na dwie. W fabrycznym zestawie masz do tego wszystko co potrzeba. Ja przerobiłem i działa. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Odświeżając, jaki olej wymiennie do oryginalnego i czy się sprawdza? Ja leje zuzyty olej silnikowy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świerzy Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ja lałem czerwony olej ATF , do skrzyń autumatycznych . Oryginalny - czerwony wyglądał , pachniał , smakował* , identycznie . Polecam . * -nie piłem ich tylko brałem na język :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Dzięki. Greedo przybliż sposób, bo ja kupiłem używkę, więc muszę więcej pokombinować. Pomyślałem, by wstawić trójnik (jak w akwariach) i dwie rurki zakończone igłami od strzykawek. Nie wiem, czy zadziała, przekonamy się. Jakieś inne propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 (edytowane) Poszukaj może można dokupić zestaw na dwie dysze nowy ze wszelkimi mocowaniami (w końcu jest to opcja za dopłatą) Nie polecam jednej dyszy bo smaruje tylko oringi z jednej strony (a co z drugą?) Powinno Obie strony smarować. Montowałem zestaw z 2-ma dyszami i znajomy jest zadowolony. Przejechał już 6000km na tym zestawie i nowym napędzie. Sam sobie nigdy bym tego nie zamontował. Edytowane 19 Listopada 2008 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.