Skocz do zawartości

Scottoiler


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

"Pomysl" pojawil sie w mojej glowie poniewaz z zminego i deszczowego kraju wybieram sie do cieplej i slonecznej Polski na moto :P.

I nie wiem czy niebieski plyn scottoilera bedzie dobry czy lepiej bedzie zaopatrzyc sie w "wysoko tempereturowy" czerwony plyn?

Czy po prostu wlac olej silnikowy albo od Husqvarny :P

Jak myslicie?

 

Pozdrawiam

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy olej, specjalna formuła, dedykowany do łańcuchów, 8zł za litr (chyba)....... Pilarol rządzi! (olej do pił łańcuchowych) Działa w kazdej temperaturze.

 

Naprawdę, mam go w swojej olejarce i działa.

Edytowane przez Buber

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy olej, specjalna formuła, dedykowany do łańcuchów, 8zł za litr (chyba)....... Pilarol rządzi! (olej do pił łańcuchowych) Działa w kazdej temperaturze.

 

Naprawdę, mam go w swojej olejarce i działa.

 

hmm... wlasnie czytalem na forum sv, ze ludzie leja ojeje od pil spalinowych :biggrin: ciagnie mnie zeby to sprawdzic.

 

-> Buber

Dobrze sie to lancucha trzyma? Jak wyglada tyna felga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzyma się łańcucha odpowiednio - tzn zawsze widać że nasmarowany. Co do felgi - sorki, mój pogląd jest taki, że kto zakłada system smarowania, ten żegna się z czystą felgą. Pewnie, są jakieś tam plamki, ale łatwo schodzą, i co najważniejsze - łańcuch nasmarowany.

 

Tutaj się inaczej nie da. Zawsze coś na feldze będzie. Zwłaszcza po dłuższej, jednorazowej jeździe. taki urok... :)

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzyma się łańcucha odpowiednio - tzn zawsze widać że nasmarowany. Co do felgi - sorki, mój pogląd jest taki, że kto zakłada system smarowania, ten żegna się z czystą felgą. Pewnie, są jakieś tam plamki, ale łatwo schodzą, i co najważniejsze - łańcuch nasmarowany.

 

Tutaj się inaczej nie da. Zawsze coś na feldze będzie. Zwłaszcza po dłuższej, jednorazowej jeździe. taki urok... :banghead:

 

Nie no, tak to juz jest, tylko ze slyszalem cos, ze olej do pily mniej "kapie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem brudzącej się felgi znikł od kiedy posiadam motocykl z czarnymi felagami :wink:

Od tej pory felge czyszczę tylko na koniec sezonu :wink:

 

Także nigdy więcej rzadnej polerki ani jasnych kolorów na felgach...

 

Choc przyznam ze niektóre motocykel bez tego traca urok...

Mojemu jakoś czarny pasuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Odświeżając, jaki olej wymiennie do oryginalnego i czy się sprawdza?

 

Jeszcze jedno. Warto inwestować w dwie dysze, czy jedna wystarczy?

 

Przerób sobie na dwie. W fabrycznym zestawie masz do tego wszystko co potrzeba. Ja przerobiłem i działa.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lałem czerwony olej ATF , do skrzyń autumatycznych . Oryginalny - czerwony wyglądał , pachniał , smakował* , identycznie .

 

Polecam .

 

 

* -nie piłem ich tylko brałem na język :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Greedo przybliż sposób, bo ja kupiłem używkę, więc muszę więcej pokombinować. Pomyślałem, by wstawić trójnik (jak w akwariach) i dwie rurki zakończone igłami od strzykawek. Nie wiem, czy zadziała, przekonamy się. Jakieś inne propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj może można dokupić zestaw na dwie dysze nowy ze wszelkimi mocowaniami (w końcu jest to opcja za dopłatą)

 

Nie polecam jednej dyszy bo smaruje tylko oringi z jednej strony (a co z drugą?) Powinno Obie strony smarować.

Montowałem zestaw z 2-ma dyszami i znajomy jest zadowolony. Przejechał już 6000km na tym zestawie i nowym napędzie.

 

Sam sobie nigdy bym tego nie zamontował.

Edytowane przez Raczek_6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...