Raczek_gpz Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 WitamTak jak w temacie od niedawna stałem sie posiadaczem Kawasaki Gpz. Wszystko by było dobrze żeby nie stukanie w silniku na niskich obrotach rzędu 1,5-2,5tyś obrotów przy wyższych obrotach stuki tak mi sie wydaje znikają lub są zagłuszane przez silnik ale raczej cichną. Moja diagnoza padła na łancuszek sprzęgłowy lub łancuszek rozrządu. Stukanie jest dosyć głośne. Możliwe jest także tak jak powiedział mi kolega luz na sworzniu. Wydaje mi sie jak silnik się rozgrzej stukanie trochę cichnie. Kontrolka ciśnienia oleju zaraz po odpaleniu silnika gaśnie dlatego drogą eliminacji odrzuciłem panewkę. Co wy o tym myślicie jak droga może być naprawa i czy można z tym dalej jeździć?Proszę o pomoc i dziękuje z góry.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 A po wciśnięciu sprzęgła cichnie? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_gpz Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 (edytowane) Po wciśnięciu sprzęgło nie ciągnie Pozdr Edytowane 13 Maja 2008 przez Raczek_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Raczek czytaj do cholery pytania dokladnie :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_gpz Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 ok pomyłka po wciśnieciu sprzęgła nie cichnie ale dla pewnośći jeszcze dzis sprawdze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 jesli to nie kosz sprzęgłowy , to moze rozrząd do wymiany? albo napinacz :)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_gpz Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Dzis sprawdzałem gdy się wciśnie sprzęgło dalej słychać stuki. Od wielu osób słyszałem że jest to przypadłość tego sprzętu i nie ma sie narazię czym za bardzo martwić. Orientuje się ktoś czy ciężka jest wymiana łancuszka rozrządu i napinacza i czy można zrobić to sam w garażu i czy potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia.Dziki za odpowiedz :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Wiesz...łańcuszki rozrządu zwykle nie stukają tylko dzwonią. Stuki to może być wał/korbowody/wałki rozrządu. Weź kawałek prostej, metalowej rury i przykładaj w rózne miejsca silnika i głowicy. przez rurę dzwiek się "potęguje" i wyczaisz skąd to idzie. A że ludzie mówią iż to przypadłość tego moto to każdy wie...Kawasaki (szczególnie stare GPZ) mają wiele "przypadłości" z którymi trzeba nauczyć się żyć aż padną... :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 tak na 90% to łańcuch sprzęgłowy!tez tak miałem w ZL600 a to podobne silniki!mechanik mówił ze ten typ tak ma i zebym sie nie martwił!wymiana jest droga bo z tego co pamiętam to trza cały silnik rozbierac(nie jestem pewien)pozdrawiam Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Napinacz jeszcze wymienisz... gorzej z łancuszkiem :P Lepiej oddać specjaliscie niz popierdolic moto. Są 2 sposoby rozberac silnik i załozyc nowy. Lub podczepic nowy pod stary i przeciągnąc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_gpz Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Dzięki wsztystkim za pomoc jezeli macie jeszcze jakieś sugestie proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 wymiana lancucha rozrzadu to jakas paranoja...pomijajac przeciaganie po rozpieciu i ponownym zakuciu ,to normalna metoda trzeba rozbierac cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 no tak w serwisie (widziałem na własnym oczy) na przypadkowym moto wymieniali rozkuwając stary, nastepnie podczepiali nowy skuwali go potem wszystko do kupy ustawiali itd i moto gadało jak ta lala :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 ale o jakim ty przeciąganiu łańcucha gadasz adrian???mowa jest o łańcuchu sprzęgłowym! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 To mozna zrobic prosto, jezeli ten lancuch jest z boku silnika, jak jest umieszczony centralnie, a podejrzewam ze to ten przypadek, to silnik trzeba rozpolowic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.