Skocz do zawartości

Raczek_gpz

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Raczek_gpz

  • Urodziny 03/23/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Gpz 600r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8681221

Informacje profilowe

  • Skąd
    Augustów

Osiągnięcia Raczek_gpz

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki wsztystkim za pomoc jezeli macie jeszcze jakieś sugestie proszę o pomoc.
  2. Dzis sprawdzałem gdy się wciśnie sprzęgło dalej słychać stuki. Od wielu osób słyszałem że jest to przypadłość tego sprzętu i nie ma sie narazię czym za bardzo martwić. Orientuje się ktoś czy ciężka jest wymiana łancuszka rozrządu i napinacza i czy można zrobić to sam w garażu i czy potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia. Dziki za odpowiedz :icon_razz:
  3. ok pomyłka po wciśnieciu sprzęgła nie cichnie ale dla pewnośći jeszcze dzis sprawdze. Pozdrawiam
  4. Witam Tak jak w temacie od niedawna stałem sie posiadaczem Kawasaki Gpz. Wszystko by było dobrze żeby nie stukanie w silniku na niskich obrotach rzędu 1,5-2,5tyś obrotów przy wyższych obrotach stuki tak mi sie wydaje znikają lub są zagłuszane przez silnik ale raczej cichną. Moja diagnoza padła na łancuszek sprzęgłowy lub łancuszek rozrządu. Stukanie jest dosyć głośne. Możliwe jest także tak jak powiedział mi kolega luz na sworzniu. Wydaje mi sie jak silnik się rozgrzej stukanie trochę cichnie. Kontrolka ciśnienia oleju zaraz po odpaleniu silnika gaśnie dlatego drogą eliminacji odrzuciłem panewkę. Co wy o tym myślicie jak droga może być naprawa i czy można z tym dalej jeździć? Proszę o pomoc i dziękuje z góry. Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...