Białycbr Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witam ! Mam problem, a dokładniej w moim moto mam typową dziure w gazie a dokładniej gdy moto stoi na luzie kreci sie do 5tys bez problemu, po 5tys ma takie zajakniecie i na wyzsze obroty kreci sie juz normalnie... Tak samo jest podczas jazdy. Dadam że mam nieoryginalny wydech. Wymieniłem świece i zrobiłem regulacje zaworów. Co mi jeszce zostało ??? pewnie synchro... Zdóry dzieki za odpowiedzi. Pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 regulacja gaźnika, najprawdopodobniej trzeba zmienić stosunek powietrza do paliwa, czyli mieszanka paliwowo powietrzna jest nieprawidłowa a może po prostu masz filtr zapaskudzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 (edytowane) pewnie synchro... Srynchro. Czemu wszyscy tak uważają synchronizację, za lek na wszystkie bolączki silnika? To jest pierdoła i "wieńczy dzieło" regulacji/naprawy i czyszczenia gaźników. Co mi jeszce zostało ???Zostało Ci jeszcze wywalenie tego wydechu i założenie fabrycznego, albo dedykowanego przy którym jest zaznaczone że nie trzeba robić regulacji dolotu. Edytowane 12 Maja 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 filtr mam czysty, gazniki tez bo czysciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witam ! Mam problem, a dokładniej w moim moto mam typową dziure w gazie a dokładniej gdy moto stoi na luzie kreci sie do 5tys bez problemu, po 5tys ma takie zajakniecie i na wyzsze obroty kreci sie juz normalnie... Tak samo jest podczas jazdy. Dadam że mam nieoryginalny wydech. Wymieniłem świece i zrobiłem regulacje zaworów. Co mi jeszce zostało ??? pewnie synchro... Zdóry dzieki za odpowiedzi. Pzdr :biggrin: Dosyć typowe zachowanie seryjnego silnika w momencie gwałtownego przyspieszania ze względu na ekologię silnik zasilane z gaźników a także te nowe na wtrysku mają dziurę i chwilowe załamanie krzywej momentu obrotowego. Można to wyeliminować stosując DynaJet Stage 1 tylko jest pytanie - po co? koszty duże i poza satysfakcją efekt mizerny.Inna sprawa to karygodne w/g mnie i bezmyślne wkręcanie silnika po obrotach gdy stoi na centralnej.Czemu to ma służyć ? chcesz zniszczyć silnik to rzuć go z mostu na torowisko kolejowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 No taa ale seryjne mot nie powinno się dławic. Fakt ze krzywa mocy i momentu róznie biegnie ale kolega pisze że moto się dławi. Miałem tak w GS500 ale w pełni seryjna była, tylko wydech Motad Nexxus czyli zamiennik seryjnego na nierdzewkę, głosnosc ta sama czyli cichy. Moto sie dlawiło w zakresie 5-7 tys rpm. Poprostu nie mogło przejśc przez ten zakres a jak juz przeszło to kręciło do odciecia na biegu jak i na luzie. Wyjąłem filtr powietrza i moto odżyło, przestało się dławić a i kopa odzyskało (jezeli GS500 wogle moze miec kopa). Wyjmij filtr i sprawdz wtedy moto, jesli przestanie sie dlawic to znaczy ze regulacja gaźników. Silnik bez filtra dostaje maxymalną dawkę powietrza czyli inna mieszankę, z filtrem dostaje mniej a wtedy może się dławić/zalewać tymbardziej że masz ostry wydech. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 To raczej odwrotnie. Qurim bo zalozenie nieoryginalnego wydechu do tej Hondy ktory jest pewnie co najmniej przelotowy spowodowalo zubozenie a nie wzbogacenie mieszanki.Jakie masz filtry powietrza w tej kreacji, masz np fabryczne pudlo na filtr pow ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 (edytowane) Pierwsze co robię jak jest problem z dziurą to na samym początku przytykam trochę filtr np siateczką i patrzę co się zmienia, jak nic to jeszcze można wywalić całkowicie filtr i zobaczyć co się dzieje z dziurą.Jeśli dziura się powieksza, zmniejsza lub przesuwa w stosunku do obrotów to ewidentnie jest żle wyregulowana mieszanka paliwowo powietrzna do obecnej sytuacji z nieseryjnym wydechem.Może też psocić układ recyrkulacji spalin ale wtedy dziura pojawia się raczej przy przejściu z wolnych na średnie obroty.Na tym moja wiedza się kończy to dalej już nie drążę tematu, tylko grzecznie słucham co mądre głowy powiedzą :) Edytowane 13 Maja 2008 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 W przypadku tej dziury w obrotach podniósł bym iglice o 1 rowek do góry i przetestował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 filtr powietrza mam oryginalny z całą puchą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 No to zastosuj rade Brezniewa - powinno wystarczyc. 5 tys obr to wlasnie zakres dzialania iglic i ich dysz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.