Skocz do zawartości

Wasze odczucia powyżej 130km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Załóż możliwie wysoką szybę, np. MRA Windshield. Na autostradzie można utrzymać stałą prędkość powyżej 150 bez żadnych problemów, nawet bez specjalnego pochylania. Jedynie spalanie przy 160km/h wyskakuje pod 6 litrów i zasięg spada poniżej 300km.

 

Szkoda, że moja e-erka nie pójdzie 190, a może za krótko się rozpędzałem :D

 

Pozdrawiam wszystkich, tych z owiewkami i bez nich :P

Najgorsza rzecz z molziwych to zalozyc wysoka szybe mocowana na kierownicy! Nie dosc ze motocykl wyglada jak policyjny, to przez ta cholerna szybe przenoszone sa na kierownice drgania. Wejscie w zakret wieksza predkoscia skutkuje trzepotaniem kierownicy. Wysoka szyba jest dla emerytow, jezdzacych ze spacerowymi predkosciami. Do szybszej jazdy w ogole sie nie nadaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W caponordzie 130km/h to troszke za duzo na dlugie trasy - szyba nie daje rady jaki i malenkie drgania na kierownicy po 400km potrafia sie dac we znaki, po dluzszej jezdzie z taka predkoscia to 110km/h jest blogoslawienstwem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się pośmiałem czytając te posty (nie złośliwie - broń Boże).

Wczoraj GSR'em pojechalem na Podlasie. Ciut ponad 400km w obie strony. Prędkość spacerowa - około 130km/h bo tak jest jeszcze komfortowo a nadal calkiem szybko. Jedyne miejsce na którym odrobinę szybciej pojechałem to była obwodnica Radzymina (ekspresówka). Udało mi się na liczniku moto zobaczyć 230 a to na obrotomierzu dopiero 11000 obrotów. GPS w plecaku pokazał "max speed = 218 km/h.

Od 160 już leżałem na baku bo miałem wrażenie, że pęd powietrza chce mi kask z głowy ściągnąć mimo zapięcia pod brodą. Szybka kasku też niebezpiecznie zbliżała się do oczu :) a z tyłu kasku jakoś sporo miejsca się zrobiło. Przy dużych prędkościach większym problemem (a przynajmniej stresem) są drgania kierownicy. Nie wiem czy to przez np. lusterka i niewielką owiewkę na zegarach, czy może coś innego?

Długo się tak ciągnąć nie da, ale tak jak już wielu przede mną napisało: naked to nie moto na długie i szybkie trasy. Za to w mieście jest super i jestem naprawde z niego zadowolony.

Wiec kulam po mieście przepisowo (zwykle) i nie narzekam :) a na długie trasy ... może kiedyś wystarczy kasy, żeby kupić coś w owiewkach.

 

Szerokości i przyczepności życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia przy 130: Ło jezu zaraz mnie zwieje z maszyny :icon_razz:

Heh na poważnie to za bardzo wieje, jazda staje się nieprzyjemna i niebezpieczna na naszych pięknych drogach. Ale ja mam chopperka...

:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia przy 130: Ło jezu zaraz mnie zwieje z maszyny :icon_razz:

Heh na poważnie to za bardzo wieje, jazda staje się nieprzyjemna i niebezpieczna na naszych pięknych drogach. Ale ja mam chopperka...

Przesadzasz :) Znajomy jezdzi Beemka R1200C i HD Dyna, obydwie bez zadnych szyb. A w trasie rzadko ponizej 140 km/h schodzi i nie narzeka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsza rzecz z molziwych to zalozyc wysoka szybe mocowana na kierownicy! Nie dosc ze motocykl wyglada jak policyjny, to przez ta cholerna szybe przenoszone sa na kierownice drgania. Wejscie w zakret wieksza predkoscia skutkuje trzepotaniem kierownicy. Wysoka szyba jest dla emerytow, jezdzacych ze spacerowymi predkosciami. Do szybszej jazdy w ogole sie nie nadaje :)

 

 

Armagedon !!!!. :icon_razz:

Dotychczas niczego podobnego nie doświadczyłem, nawet cisnąc ile fabryka dała. Stwierdzam wręcz, że szyba zdecydowanie podnosi komfort jazdy.

Po prostu, ER nie została stworzona do jazdy szybszej niż 140-150.

A zresztą jak tylko po bajce położę dzieci spać, zaraz idę pojeździć. :)

Będę się wlókł z prędkościami kodeksowymi i co ciekawe sprawia mi to radochę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Armagedon !!!!. :biggrin:

Dotychczas niczego podobnego nie doświadczyłem, nawet cisnąc ile fabryka dała. Stwierdzam wręcz, że szyba zdecydowanie podnosi komfort jazdy.

Po prostu, ER nie została stworzona do jazdy szybszej niż 140-150.

A zresztą jak tylko po bajce położę dzieci spać, zaraz idę pojeździć. :crossy:

Będę się wlókł z prędkościami kodeksowymi i co ciekawe sprawia mi to radochę. :biggrin:

Moze Twoja Er5 sie z szyba zakolegowala. Moja CB 750 za bardzo nie chciala z tym ustrojstwem wspolpracowac. A moze to ja za szybko jezdzilem :icon_question: :) :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na xjcie moge jechac clakiem normalni przy 130. Natomiast powyzej 160-170 motocykl nie chce skrecac. Duza masa 18" kol robi swoje.

Przekonalem sie o tym kiedy testrowałem v-max i przy 190 lekki zakret zrobil sie bardzo ostry i mało prakowało do zabrania sie za pobocze.

 

Kolego, widzę, że masz już jakiś staż na tym forum, ale chyba nie zajżałeś do działu z poradami i nic nie wiesz o przeciwskręcie. Mogę się mylić, więc sorki w razie czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używasz, tylko o tym nie wiesz.

 

Moze tak, a moze nie - to w koncu tylko technika i jak dla mnie sluzy tylko i wylacznie uzyskaniu w krotszym czasie odpowiedniej pozycji ale nie wykluczalbym jazdy bez uzywania przeciwskretu. Mozesz to przeciez zrobic balansowaniem albo jednym lusterkiem o wiekszej powierzchni :icon_rolleyes:

 

Rozumiem ze to teraz modne itp, ale jak w kazdej wiadomosci czytam o tych tajemnych silach ktore za nas cos robia i w pewnym sensie ubezwlasnowalniaja zastanawiam sie czy zamiast benzyny nie zabic kurczaka w ofierze :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...