Skocz do zawartości

milek_sz

Forumowicze
  • Postów

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle, mechanika :)
  • Skąd
    Gozdnica

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati 750 Super Sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6802722
  • Strona www
    http://polskajazda.pl/Profil/25619

Osiągnięcia milek_sz

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam Mialem przyjemnosc posiadac Tigerka 900IE z 2000r - swietny sprzet, naprawde dobrze sie prowadzil, zawieszenie nigdy nie dobilo, a i nawet w lekki teren -po paru tygodniach jazdy- czlowiek nie bal sie zapuszczac. Silnik to poezja, nie szarpie, nie wibruje, wspaniale gwiżdże, jest niesamowicie elastyczny, na 6biegu z pasarzerem moglem zejsc do predkosci 50km/h i bez problemu przyspieszyc. Przy predkosci max - kolo 200 - trzymal sie drogi i nic na nim to nie robilo wrazenia. Jedyne co mi w nim nie pasowalo, to wyglad tylu - kwestia gustu - i brak wyraznego mocnego zrywu na niskich obrotach.
  2. Ze wszystkimi sie zgadzam, ale wydaje mi sie ze Capo jest lepsze w "teren" niz Kawa KLV (DL) czy Varadero, wagowo Caponord pewnie bedzie pomiedzy tymi dwoma, ale jedyn ma np. szprychowane felgi. Skoro wlosi robia wersje Rally Raid - cos jak odpowiednik Adventure w BMW - to jednak ten sprzet potrafi zapuszczac sie w lasek. W MOTOCYKLu nr8 z sierpnia 2003, mam raport z jazdy Caponordem RR, w sumie mozna powiedziec, ze podkreslili w nim faktycznie lepsze wlasciwosci terenowe tej wersji od zwyklej, opony aprilka w tym tescie ma akcesoryjne - Metzeler Karoo - kostki (ktore planuje kupic) wiec sadze, ze z takim kompletem faktycznie mozna sie pobawic i pojezdzic z Transalpami czy Africami - choc i tak najwazniejsze sa umiejetnosci kierowcy :notworthy:)
  3. Witam, ja juz 2-gi raz mam Aprilke i tylko w jej wydaniu znam "wloszczyzne" - idealne motory to nie sa, ale nie ma idalow. :icon_rolleyes: Co do wycieczki na Caponordzie przez Afryke to troche chyba przesadzaja, jak dla mnie moto prowadzi sie troszke lepiej niz Triumph Tiger, do doskonalosci brakuje mu twardszego zawieszenia z przodu - moze to wina oleju - poprzedni wlascicel wymienial smeringi i moze go byc za malo... Mam wersje Rally Radi wiec zawiecha powinna byc tu twardsza niz w normalnej wersji. Naprawde czujesz sie pewnie na nim, nawet na wertepach, silnik ma bardzo zrwyny i dynamiczny - (znow wersja RR ma inne przelozenie 1szego biegu i zebatke zdawcza) 220km/h pojdzie (sprawdzone :)) wiec z tylu nie zostaje, moto prawie idealne kazdemu go polece :)
  4. 2 mlotki jak najbardziej - 1 dajesz z tylu zakuwki, a 2-gim walisz w nia :buttrock: sprawdzone i dobre - jak nie dasz rady, to napisz na PW jaki dokladnie posiadasz lancuch, mam zapinke do DIDa ale uzywana....
  5. Kłaniam sie nisko z Gozdnicy :lalag: (lepiej pozno niz wcale) W Sulechowie jak najbardziej postaram sie byc :bigrazz: Pozdr!!!
  6. Mialem do niedawna kuferek firmy AVINA popularny model w allegro. Co do wykonania - wiadomo, ze za taka cene nie ma co patrzec na jakosc szczegolow itp... naklejka z gory odrazu odklejala sie. Powazniejszym minusem bylo zamkniecie kufra - z plyta montażowa - zatrzask wykonany z metalu, lecz wyginal sie lekko, wiec albo kuferek potrafil podskakiwac na plycie, lub ciezko go bylo odpiac... ale wszystko jest do poprawienia :( ogolnie za takie pieniadze to sadze ze warto.
  7. http://motobot.pl/www/str/skl.php Polecam ten sklep - nawet jesli nie ma czegos na stronie - telefon i wszystko sie da kupic. Tylko wytlumaczyc ktora to czesc :icon_razz:
  8. W caponordzie 130km/h to troszke za duzo na dlugie trasy - szyba nie daje rady jaki i malenkie drgania na kierownicy po 400km potrafia sie dac we znaki, po dluzszej jezdzie z taka predkoscia to 110km/h jest blogoslawienstwem :biggrin:
  9. A ja kiedys rozpolowilem sarne na pol - gdy jechalem okolo 90km/h wybiegla na droge, proba hamowania, ominiecia..... nic nie dalo, sarna doskonale wyczola moje zamiary i zawrocila na srodku drogi. To byl jej bład :bigrazz: wyladowala 100m dalej w rowie. Jej krew dostala sie nawet na moja twarz pod kaskiem :icon_mrgreen: - po 400m opanowalem moto - polamala sie przednia czesc blotnika i w sumie tyle :icon_razz: Duzo szczescia i glupoty :D oraz strachu... teraz pod wieczor w lasku max 40km/h
  10. Wszystkie motory co mialem, koniecznie z kumplem testowalem :bigrazz: na szczescie, nie zdazylo mu sie wywalic :icon_mrgreen: a testuje je zawsze mocniej odemnie :icon_razz: Chęć podyskutowania i wymienienia pogladow oraz uwag jest silniejsza od strachu.
  11. Daszek do Lazera MX-5 niebiesko-szaro-czarny pisac na PW Pozdrawiam
  12. Witam wciaz bezskutecznie poszukuje daszku do Lazera MX-5 czy ktos ma jakis pomysl? Za wszystkie bede wdzieczny :) Dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...