mati_mot Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Ale to cały urok w takich sprzętach. Co byście chcieli? Żeby przy 130 km/h wiaterek wam lekko włosy rozwiewał tak jak to jest w tym filmie "biker boys"?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Załóż możliwie wysoką szybę, np. MRA Windshield. Na autostradzie można utrzymać stałą prędkość powyżej 150 bez żadnych problemów, nawet bez specjalnego pochylania. Jedynie spalanie przy 160km/h wyskakuje pod 6 litrów i zasięg spada poniżej 300km. Szkoda, że moja e-erka nie pójdzie 190, a może za krótko się rozpędzałem :D Pozdrawiam wszystkich, tych z owiewkami i bez nich :PNajgorsza rzecz z molziwych to zalozyc wysoka szybe mocowana na kierownicy! Nie dosc ze motocykl wyglada jak policyjny, to przez ta cholerna szybe przenoszone sa na kierownice drgania. Wejscie w zakret wieksza predkoscia skutkuje trzepotaniem kierownicy. Wysoka szyba jest dla emerytow, jezdzacych ze spacerowymi predkosciami. Do szybszej jazdy w ogole sie nie nadaje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek_sz Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 W caponordzie 130km/h to troszke za duzo na dlugie trasy - szyba nie daje rady jaki i malenkie drgania na kierownicy po 400km potrafia sie dac we znaki, po dluzszej jezdzie z taka predkoscia to 110km/h jest blogoslawienstwem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Po drodze wiejskiej, bez naiwerzchni 135km/h na suzi drz.Glowa lekko pochylona, ale generalnie fajnie sie kurzy za tobą :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 130 to np moje moto zaczyna sie dobrz czuc - zakładając warunki na drodze ok - to najlepsza predkosc to okolo 150-170 - nie wieje za bardzo, silnik ma najmniejsze wibracje i najlepszy stosunek predkosci/obrotow/spalania/komfortu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVVen Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Trochę się pośmiałem czytając te posty (nie złośliwie - broń Boże).Wczoraj GSR'em pojechalem na Podlasie. Ciut ponad 400km w obie strony. Prędkość spacerowa - około 130km/h bo tak jest jeszcze komfortowo a nadal calkiem szybko. Jedyne miejsce na którym odrobinę szybciej pojechałem to była obwodnica Radzymina (ekspresówka). Udało mi się na liczniku moto zobaczyć 230 a to na obrotomierzu dopiero 11000 obrotów. GPS w plecaku pokazał "max speed = 218 km/h. Od 160 już leżałem na baku bo miałem wrażenie, że pęd powietrza chce mi kask z głowy ściągnąć mimo zapięcia pod brodą. Szybka kasku też niebezpiecznie zbliżała się do oczu :) a z tyłu kasku jakoś sporo miejsca się zrobiło. Przy dużych prędkościach większym problemem (a przynajmniej stresem) są drgania kierownicy. Nie wiem czy to przez np. lusterka i niewielką owiewkę na zegarach, czy może coś innego?Długo się tak ciągnąć nie da, ale tak jak już wielu przede mną napisało: naked to nie moto na długie i szybkie trasy. Za to w mieście jest super i jestem naprawde z niego zadowolony.Wiec kulam po mieście przepisowo (zwykle) i nie narzekam :) a na długie trasy ... może kiedyś wystarczy kasy, żeby kupić coś w owiewkach. Szerokości i przyczepności życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Moje odczucia przy 130: Ło jezu zaraz mnie zwieje z maszyny :icon_razz: Heh na poważnie to za bardzo wieje, jazda staje się nieprzyjemna i niebezpieczna na naszych pięknych drogach. Ale ja mam chopperka... Cytuj :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Moje odczucia przy 130: Ło jezu zaraz mnie zwieje z maszyny :icon_razz: Heh na poważnie to za bardzo wieje, jazda staje się nieprzyjemna i niebezpieczna na naszych pięknych drogach. Ale ja mam chopperka...Przesadzasz :) Znajomy jezdzi Beemka R1200C i HD Dyna, obydwie bez zadnych szyb. A w trasie rzadko ponizej 140 km/h schodzi i nie narzeka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 a ja jestem dość wysoki i nawet mój blady mógłby być na mnie trochę większy i od 260 też troszeczkę rzuca :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmariano Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Najgorsza rzecz z molziwych to zalozyc wysoka szybe mocowana na kierownicy! Nie dosc ze motocykl wyglada jak policyjny, to przez ta cholerna szybe przenoszone sa na kierownice drgania. Wejscie w zakret wieksza predkoscia skutkuje trzepotaniem kierownicy. Wysoka szyba jest dla emerytow, jezdzacych ze spacerowymi predkosciami. Do szybszej jazdy w ogole sie nie nadaje :) Armagedon !!!!. :icon_razz: Dotychczas niczego podobnego nie doświadczyłem, nawet cisnąc ile fabryka dała. Stwierdzam wręcz, że szyba zdecydowanie podnosi komfort jazdy.Po prostu, ER nie została stworzona do jazdy szybszej niż 140-150. A zresztą jak tylko po bajce położę dzieci spać, zaraz idę pojeździć. :) Będę się wlókł z prędkościami kodeksowymi i co ciekawe sprawia mi to radochę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Armagedon !!!!. :biggrin: Dotychczas niczego podobnego nie doświadczyłem, nawet cisnąc ile fabryka dała. Stwierdzam wręcz, że szyba zdecydowanie podnosi komfort jazdy.Po prostu, ER nie została stworzona do jazdy szybszej niż 140-150. A zresztą jak tylko po bajce położę dzieci spać, zaraz idę pojeździć. :crossy: Będę się wlókł z prędkościami kodeksowymi i co ciekawe sprawia mi to radochę. :biggrin:Moze Twoja Er5 sie z szyba zakolegowala. Moja CB 750 za bardzo nie chciala z tym ustrojstwem wspolpracowac. A moze to ja za szybko jezdzilem :icon_question: :) :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Ja na xjcie moge jechac clakiem normalni przy 130. Natomiast powyzej 160-170 motocykl nie chce skrecac. Duza masa 18" kol robi swoje. Przekonalem sie o tym kiedy testrowałem v-max i przy 190 lekki zakret zrobil sie bardzo ostry i mało prakowało do zabrania sie za pobocze. Kolego, widzę, że masz już jakiś staż na tym forum, ale chyba nie zajżałeś do działu z poradami i nic nie wiesz o przeciwskręcie. Mogę się mylić, więc sorki w razie czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 u mnie od 130 calkiem fajnie sie zbiera do 170 a potem... wrzucam drugi bieg i dopiero sie dzieje:) co wy z tym przeciwskretem? jakis nowy wyznacznik techniki jazdy? ja nie uzywam i zyje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Używasz, tylko o tym nie wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elekrytyk Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Używasz, tylko o tym nie wiesz. Moze tak, a moze nie - to w koncu tylko technika i jak dla mnie sluzy tylko i wylacznie uzyskaniu w krotszym czasie odpowiedniej pozycji ale nie wykluczalbym jazdy bez uzywania przeciwskretu. Mozesz to przeciez zrobic balansowaniem albo jednym lusterkiem o wiekszej powierzchni :icon_rolleyes: Rozumiem ze to teraz modne itp, ale jak w kazdej wiadomosci czytam o tych tajemnych silach ktore za nas cos robia i w pewnym sensie ubezwlasnowalniaja zastanawiam sie czy zamiast benzyny nie zabic kurczaka w ofierze :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.