witbike Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Mam pewien problem ze swoją kawą.Tak więc:1. Jeżeli odkręcę mu do końca manetkę gazu to wtedy zamiast iść w moc, zaczyna coś strzelać (pierdzieć) i zalewa świecę... Na jedynce dwójce trójce jeżeli powoli odkręcam mu manetkę to wchodzi na obroty do tych 8 tyś. Jak wrzucę 4,5,6 wtedy obroty nie chcą podjeść powyżej 6 tyś. Cały czas prawie jeżdżę tylko do połowy odkręconej manetce bo inaczej zaczyna się pierdzenie. Gaźnik był (podobno) czyszczony, regulowany u mechanika. Nie ma on też mocy ponieważ KMX z tego co słyszałem jeszcze na 2 nawet rwie na koło a u mnie zamula i na jedynce nawet nie poderwie. Proszę o pomoc smile.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 W twoim przypadku to mi wygląda że masz po prostu zablokowane moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Jeżeli odkręcę mu do końca manetkę gazu to wtedy zamiast iść w moc, zaczyna coś strzelać (pierdzieć) i zalewa świecę... J czyli raczej nie jest to zablokowane moto...dla mnie nie do końca rozblokowane....zablokowane moto jest w ten sposób że idzie do np 8tys obr ale blokady są w kilku miejscach tak żeby moto szedł do 8tys ale nic nie strzela nie zalewa świecy..... u ciebie jeśli blokada to wygląda że zablokowany moduł zapłonowy ale np wybebeszony dyfuzor .... że moto ,,może iść'' do 10 tys ale powyżej 8 odcina mu iskre moduł który jest zablokowany i efekt zalanej świecy i strzelania a jak wygląda świeca ?? kompresja ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 No wiec ja bym wyczyscil gaznik. Sprawdzil swiece. Wyczyscil filtr powietrza. I Sprawdzil czy nie ma blokad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witbike Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 J czyli raczej nie jest to zablokowane moto...dla mnie nie do końca rozblokowane....zablokowane moto jest w ten sposób że idzie do np 8tys obr ale blokady są w kilku miejscach tak żeby moto szedł do 8tys ale nic nie strzela nie zalewa świecy..... u ciebie jeśli blokada to wygląda że zablokowany moduł zapłonowy ale np wybebeszony dyfuzor .... że moto ,,może iść'' do 10 tys ale powyżej 8 odcina mu iskre moduł który jest zablokowany i efekt zalanej świecy i strzelania a jak wygląda świeca ?? kompresja ?? Świeca jak mu nie odkręcam tylko tak jeżdzę aby nie strzelało to ładnie jest przepalona (kolor kapuczino :D) Kompresji nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 na 95% zablokowany do 7KW.jaki masz vmax ? jeśli ok 60-70 to będzie to Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 na 95% zablokowany do 7KW.jaki masz vmax ? jeśli ok 60-70 to będzie toNo dokłądnie tak jeśli prędkosć to ok 70 to zablokowany napewno :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witbike Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Hmm no prędkość max raczej dużo więcej by nie było... Powiedzcie jaka jest blokada w tym tłumiku? Jak to zrobić bo black boxa chyba nie mam - jak kupowałem to mi tak powiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 zadna blokada.zablokowany kmx gdy dajesz w manetke idzie do pewnych obortow i staje w miejscu.niem a strzelaania w tlumik cszarpania i pierdzenia.blokada w kmxie to wkladka w tlumik.odkrec 3 srubki imbusowe i zdejmij ddekielek jak bedzie to ja rozpoznasz.a co do strzelania,to wymien sobie najpierw swiece i wyczysc gaznik.niepomoze to kabel i fajke.nie pomoze to sprawa moze lezec bardziej glebiej;]wtedy pogadamy dalej;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witbike Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 zadna blokada.zablokowany kmx gdy dajesz w manetke idzie do pewnych obortow i staje w miejscu.niem a strzelaania w tlumik cszarpania i pierdzenia.blokada w kmxie to wkladka w tlumik.odkrec 3 srubki imbusowe i zdejmij ddekielek jak bedzie to ja rozpoznasz.a co do strzelania,to wymien sobie najpierw swiece i wyczysc gaznik.niepomoze to kabel i fajke.nie pomoze to sprawa moze lezec bardziej glebiej;]wtedy pogadamy dalej;] Więc tak: dziś rozkręciłem ten gaźnik od dołu i go poczyściłem trochę...Teraz gdy jeżdżę to raz jest dobrze a raz znów pierdzi, nieraz wystarczy że puknę w gaźnik i już znów dobrze. Co tym razem? Źle przeczyściłem? Proszę o jakieś dokładniejsze info jak jest z tą blokadą w wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 może masz dziurawy pływak, albo ci się zawiesza/blokuje. Sprawdź czy się swobodnie rusza. Może też jest źle wyregulowany (jeśli jest możliwość jego regulacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 mozliwe ze zawiesza ci sie zaworek iglicowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 mozliwe ze zawiesza ci sie zaworek iglicowy..jak zaworek by sie zawieszał to paliwo by leciało cały czas przez przelew przynajmniej u mnie tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.