scorpion26 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) Witam,co może być przyczyną pływających obrtotów jałowych (honda cb500), po przegazowaniu spadają do prawidłowych (1200) a jak troche pochodzi to znowu troche rośnie do 1500-1800 i znowy spadaczy wpływ mogą mieć świece??czyszczenie i regulacja była w połowie tamtego sezonu Edytowane 9 Maja 2008 przez scorpion26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truemaker Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 moze sprawdz filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Sądze, że znów Cie czeka czyszczenie i reg gaźników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Zły skład mieszanki lub poziom paliwa w komorach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 otwórz spływy komorowe, niech zleci syn (zamknij kranik przed tem) Moze maasz z ssaniem coś nie tak? Ja mialem ze mi Linka zdeczka ciągła mala regulacja srubokrętem i było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Zbyt uboga mieszanka w tym zakresie obrotow.Przyczyn moze byc kilka,,jak np."lewe" powietrze,zle ustawienie sruby skladu mieszanki wolnych obrotw,zbyt niski pozizom paliwa,itd. Filtr powietrza raczej do tych objawow nic nie ma,brudny powoduje wzbogacenie mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion26 Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 otwórz spływy komorowe, niech zleci syn (zamknij kranik przed tem) gdzie to sie odkręca, żeby czegoś innego nie wykręcić??a czy stan świec ma na to jakiś wpływ bo nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane??z saniem jest wszystko ok, to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 a czy stan świec ma na to jakiś wpływ bo nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane??z saniem jest wszystko ok, to nie to jezeli świece sa wadliwe to objaw jest taki ze nie pracuje Ci na wszystkich garach, przerywa gdyz jest brak iskry, sprawdz ustawienie mieszanki i posprawdzaj przepustnice czy dobrze odchodzą i domykają się, moze Ci się poprostu przywieszac, jak to poprzednicy pisali moze byc wiele przyczyn. ale zapewne jest ona gdzies w gaźniku. A przypadkiem nie bawiłeś się w regulowanie obrotów na jałowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion26 Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 no tak musiałem troche podkręcić, bo miał troche za niskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 a co do swiec to i tak powiniens wymienic "na ten nowy sezon 2008" wieksza pewnosc bez awaryjnośći:) Tym bardziej jesli dopiero kupiles do kogos Cb. Ja nie wymieniam takich rzeczy po kupnie , jezeli mam paragon od sprzedającego z datą i pełen stan oleju w miesce... Inaczej kazdy kłamie tak ze sie kurzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 no tak musiałem troche podkręcić, bo miał troche za niskie i zapewne gdy ma wstępną temperaturę ogrzania to jest wszystko ok, ale jak tylko rozgrzeje się bardziej to zaczyna się skakanka, a więc rada taka: zmniejsz obroty na moto tak by miała w przedziale od 1000 do 1200, w swojej gsxr-ce miałem za wysoko i dochodziły do 2tys obrotów gdy silnik miał około 80stopni, teraz mam na równy 1tys i jest jak najbardziej w porządku:) na zimnym może sprawiać wrażenie ze jest za mało ale to tylko kwestia temp aby doszła do danej i wszystko myślę ze będzie okdaj znać czy coś to coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion26 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 sprawdze1.jeszcze pytanie odnośnie odnośnie tych spływów komorowych czy trzeba wykręcać gaźniki czy da się to jakoś zrobić na założonych2. zauważyłem że jeden przewód pod moto (przy tych wszystkich odpływowych z gażników itd.) ma "zatyczke" po co to jest i do czego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Kolego ze Śląska ale którego ? Czyżbyś się wstydził swojego miasta ?zadajesz dziwne pytania nie mając motocykla ?Może uzupełnisz łaskawie opis w swoim profilu? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion26 Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 uzupełnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.