Skocz do zawartości

obrtoy silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

co może być przyczyną pływających obrtotów jałowych (honda cb500), po przegazowaniu spadają do prawidłowych (1200) a jak troche pochodzi to znowu troche rośnie do 1500-1800 i znowy spada

czy wpływ mogą mieć świece??

czyszczenie i regulacja była w połowie tamtego sezonu

Edytowane przez scorpion26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt uboga mieszanka w tym zakresie obrotow.Przyczyn moze byc kilka,,jak np."lewe" powietrze,zle ustawienie sruby skladu mieszanki wolnych obrotw,zbyt niski pozizom paliwa,itd.

 

Filtr powietrza raczej do tych objawow nic nie ma,brudny powoduje wzbogacenie mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwórz spływy komorowe, niech zleci syn (zamknij kranik przed tem)

gdzie to sie odkręca, żeby czegoś innego nie wykręcić??

a czy stan świec ma na to jakiś wpływ bo nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane??

z saniem jest wszystko ok, to nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy stan świec ma na to jakiś wpływ bo nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane??

z saniem jest wszystko ok, to nie to

 

 

jezeli świece sa wadliwe to objaw jest taki ze nie pracuje Ci na wszystkich garach, przerywa gdyz jest brak iskry, sprawdz ustawienie mieszanki i posprawdzaj przepustnice czy dobrze odchodzą i domykają się, moze Ci się poprostu przywieszac, jak to poprzednicy pisali moze byc wiele przyczyn. ale zapewne jest ona gdzies w gaźniku. A przypadkiem nie bawiłeś się w regulowanie obrotów na jałowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do swiec to i tak powiniens wymienic "na ten nowy sezon 2008" wieksza pewnosc bez awaryjnośći:) Tym bardziej jesli dopiero kupiles do kogos Cb. Ja nie wymieniam takich rzeczy po kupnie , jezeli mam paragon od sprzedającego z datą i pełen stan oleju w miesce... Inaczej kazdy kłamie tak ze sie kurzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak musiałem troche podkręcić, bo miał troche za niskie

 

 

i zapewne gdy ma wstępną temperaturę ogrzania to jest wszystko ok, ale jak tylko rozgrzeje się bardziej to zaczyna się skakanka, a więc rada taka: zmniejsz obroty na moto tak by miała w przedziale od 1000 do 1200, w swojej gsxr-ce miałem za wysoko i dochodziły do 2tys obrotów gdy silnik miał około 80stopni, teraz mam na równy 1tys i jest jak najbardziej w porządku:) na zimnym może sprawiać wrażenie ze jest za mało ale to tylko kwestia temp aby doszła do danej i wszystko myślę ze będzie ok

daj znać czy coś to coś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze

1.jeszcze pytanie odnośnie odnośnie tych spływów komorowych czy trzeba wykręcać gaźniki czy da się to jakoś zrobić na założonych

2. zauważyłem że jeden przewód pod moto (przy tych wszystkich odpływowych z gażników itd.) ma "zatyczke" po co to jest i do czego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ze Śląska ale którego ? Czyżbyś się wstydził swojego miasta ?

zadajesz dziwne pytania nie mając motocykla ?

Może uzupełnisz łaskawie opis w swoim profilu?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...