Skocz do zawartości

Wszystko o BMW/zalety, wady, opinie!!


Rekomendowane odpowiedzi

tjaaa... gs fajna rzecz, poczekam jak się będzie sprawować 800 :icon_twisted:

póki co jest typowany na następny sprzęt

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na K1200S też mam chrapkę. Godny następca hondy blackbird. Zajc powinien się karnąć, bo nie wie co traci :icon_eek:

K1200S fajny sprzet, ale ja za duzo po miescie smigam zeby taka kolubryna jezdzic :D

 

R1200S mi sie podobuje, ale niestety nie jezdzilem to sie nie wypowiadam.

 

ta tez myslalem nad 800 i poluje na jazde probna na niej ale narazie nie ma jak/ciekawe ile pali?

kto s nalezy do tego klubu BMW Klub POlska??

Jak to nie ma jak? U Smorawinskiego jest na jezdzie probnej. Jak tylko bede mial luzniejszy dzien to pojade toto wyprobowac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K1200S fajny sprzet, ale ja za duzo po miescie smigam zeby taka kolubryna jezdzic :icon_eek:

 

R1200S mi sie podobuje, ale niestety nie jezdzilem to sie nie wypowiadam.

Jak to nie ma jak? U Smorawinskiego jest na jezdzie probnej. Jak tylko bede mial luzniejszy dzien to pojade toto wyprobowac :D

no to jeszcze zostaje R fajny "streetfighter" dobra ma owiwke jak na nakeda do 170 da sie jechac ale powyzej 200 ciezko;(

 

 

no wiem ze mozna jechac, ale nie bede sie wbjal tak na przypal, moze odwiedze na dniach otwartych, ale jezeli juz BMW to wole LIberty Motors w Łodzi- dobry salon;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim "zelazem"latam od 7 lat i jestem zadowolony.Niebardzo rozumiem zarzuty niektorych jezeli chodzi o silniki serii boxer...ze slabe, ze sie kolysza,ze prosta konstrukcja.Generalnie nie byly to silniki tworzone z mysla o sporcie,a prosta konstrukcja odwdziecza sie niska awaryjnoscia i takim spalaniem.

90 konikow i niezly moment w turystycznej jezdzie we dwoje daje spokojnie rade.Jezdzac samemu zwlaszcza po winkielkach mozna dotrzymac kroku nawet sporo mocniejszym sprzetom.

Ciekaw jetem jak przy wiekszym przebiegu bedzie sie sprawowac seria K.Mam nadzieje ,ze mechanicznie bedzie rownie malo "upierdliwy"jak R-ki.

Moze jakis szczesliwy posiadacz wypowiedzialby sie na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prostota budowy silnika typu bokser jest zaletą, jakby kto miał wątpliwości :bigrazz:

Słabowity jest w górnym zakresie obrotów, jak ktoś jeździł dużo mocnymi rzędowymi czwórkami to twiny zawsze będą sprawiały takie wrażenie. Czytałem gdzieś nawet o tym,że twiny sprawiają wrażenie wolniej przyspieszających kiedy zestawi się je z identycznie przyspieszającymi rzędówkami.

Co do wielkości k1200s to nie jest on taki duży. Manewruje się nim bardzo dobrze. Na miasto i tak najlepszy byłby xchallenge ew. szybszy F800S, a R1200R ma genialną pozycję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pelni sie zgadzam, ktos jezdzil moze na R1200Sport?

nie wiem jak robia to w BMW ale smiem twierdzic ze wszystkie bardzo malo pala??moja mi nigdy nie przekroczyla 4,5l/no ale ja mam tylko 50KM tak wiec to w pelni zrozumiale...a taki 1100GS ile pali??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie. w zeszłym roku było lepiej, bo po trasie tyle nie łyka - znaczy obecnie dojeżdżam do pracy, codziennie parę dziesiątek po krakowie... szukam już skutera na takie dojazdy, bo szkoda męczyć kanapę

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna statystyka;D, to i tak niezle jak na taka pojemnosc;) nie ma to jak trasa;p/ja u mnie zauwazylem ze jak wypuszcze swoja BMW w trase i przyjade do domu to silnik jakos rowniej pracuje i ogolnie lepiej wszystko chodzi niz jak jezdze po miescie, gdzie w kolko zmienia sie biegi, hamuje, przyspiesza....u Was tez tak jest(roznica nie jest jakas drastyczna ale tak mi sie wydaje ze lepiej chodzi jak ja przewitrze w trasce)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wlasnie znalazlem to miejsce...do tej pory zagladalem jedynie na czesc zlotowo/wypadowa...Ciesze sie, ze widze kolegow smigajacych na beemkach. Od zeszlego sezonu jezdze Biedrona II (r12rt) poprzednio byla Biedrona I (r1150rt) i powiem Wam tyle czekam jeszcze pare lat do 2012 na nastepce obecnego rt'ka :bigrazz:

 

Pozdrowienia,

Alex

ps. jak byscie chcieli wecej informacji logujcie sie na forum BMW Klub Polska Motocykle :icon_mrgreen:

sporo tam opinii na temat roznych motocykli BMW od samych wlascicieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Niebardzo rozumiem zarzuty niektorych jezeli chodzi o silniki serii boxer...ze slabe, ze sie kolysza,ze prosta konstrukcja.Generalnie nie byly to silniki tworzone z mysla o sporcie,a prosta konstrukcja odwdziecza sie niska awaryjnoscia i takim spalaniem.

No tak nie do konca jest, bo BMW wypuscilo tez model R1100S, ktory ma dobre zawieszenie, podobno fenomenalnie sie prowadzi, tylko niestety silnik ze swoimi 98 konmi i spokojna charakterystyka nie nadaza za reszta podzespolow. Wydechy pod dupa wygladaja w nim super, szkoda ze dzwiek jest typowo samochodowy i bardziej przypomina poldka niz Subaru Impreza :D

90 konikow i niezly moment w turystycznej jezdzie we dwoje daje spokojnie rade.Jezdzac samemu zwlaszcza po winkielkach mozna dotrzymac kroku nawet sporo mocniejszym sprzetom.

Mi 98 koni w GSie nie do konca pasilo. A co dopiero w "sportowym" motocyklu jakim jest R1100S .Za to RTek wydawal sie dynamiczniejszy pomimo wiekszej masy i zaledwie kilku koniom wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi 98 koni w GSie nie do konca pasilo. A co dopiero w "sportowym" motocyklu jakim jest R1100S .Za to RTek wydawal sie dynamiczniejszy pomimo wiekszej masy i zaledwie kilku koniom wiecej.

owa "dynamicznosc" moze sie brac stad, ze RT ma chyba krotsze przelozenie koncowe i dlatego wydaje sie dynamiczniejszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Potwierdzam Szymon, sklep Wojtka Olejnika mozna polecic - zostawilem u niego troche grosza :icon_exclaim:

Nie jezdzilem eska... znam 1150rt a teraz 12rt.. to dwa rozne silniki i dwa rozne motocykle...dla mnie szalona roznica. Na r1150 zrobilem 20kkm, teraz na r12rt mam za soba 18kkm. Troche korci mnie rzedowka..ale pozycja w GT mi nie odpowiada - za mocno wisialem na nadgarskach..ale ciagnie niesamowicie.

pozdrawiam,

Alex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...