jeszua Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 tjaaa... gs fajna rzecz, poczekam jak się będzie sprawować 800 :icon_twisted: póki co jest typowany na następny sprzętjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ta tez myslalem nad 800 i poluje na jazde probna na niej ale narazie nie ma jak/ciekawe ile pali? kto s nalezy do tego klubu BMW Klub POlska?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Na K1200S też mam chrapkę. Godny następca hondy blackbird. Zajc powinien się karnąć, bo nie wie co traci :icon_eek:K1200S fajny sprzet, ale ja za duzo po miescie smigam zeby taka kolubryna jezdzic :D R1200S mi sie podobuje, ale niestety nie jezdzilem to sie nie wypowiadam. ta tez myslalem nad 800 i poluje na jazde probna na niej ale narazie nie ma jak/ciekawe ile pali?kto s nalezy do tego klubu BMW Klub POlska??Jak to nie ma jak? U Smorawinskiego jest na jezdzie probnej. Jak tylko bede mial luzniejszy dzien to pojade toto wyprobowac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 K1200S fajny sprzet, ale ja za duzo po miescie smigam zeby taka kolubryna jezdzic :icon_eek: R1200S mi sie podobuje, ale niestety nie jezdzilem to sie nie wypowiadam.Jak to nie ma jak? U Smorawinskiego jest na jezdzie probnej. Jak tylko bede mial luzniejszy dzien to pojade toto wyprobowac :Dno to jeszcze zostaje R fajny "streetfighter" dobra ma owiwke jak na nakeda do 170 da sie jechac ale powyzej 200 ciezko;( no wiem ze mozna jechac, ale nie bede sie wbjal tak na przypal, moze odwiedze na dniach otwartych, ale jezeli juz BMW to wole LIberty Motors w Łodzi- dobry salon;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Ja swoim "zelazem"latam od 7 lat i jestem zadowolony.Niebardzo rozumiem zarzuty niektorych jezeli chodzi o silniki serii boxer...ze slabe, ze sie kolysza,ze prosta konstrukcja.Generalnie nie byly to silniki tworzone z mysla o sporcie,a prosta konstrukcja odwdziecza sie niska awaryjnoscia i takim spalaniem.90 konikow i niezly moment w turystycznej jezdzie we dwoje daje spokojnie rade.Jezdzac samemu zwlaszcza po winkielkach mozna dotrzymac kroku nawet sporo mocniejszym sprzetom.Ciekaw jetem jak przy wiekszym przebiegu bedzie sie sprawowac seria K.Mam nadzieje ,ze mechanicznie bedzie rownie malo "upierdliwy"jak R-ki.Moze jakis szczesliwy posiadacz wypowiedzialby sie na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Prostota budowy silnika typu bokser jest zaletą, jakby kto miał wątpliwości :bigrazz:Słabowity jest w górnym zakresie obrotów, jak ktoś jeździł dużo mocnymi rzędowymi czwórkami to twiny zawsze będą sprawiały takie wrażenie. Czytałem gdzieś nawet o tym,że twiny sprawiają wrażenie wolniej przyspieszających kiedy zestawi się je z identycznie przyspieszającymi rzędówkami.Co do wielkości k1200s to nie jest on taki duży. Manewruje się nim bardzo dobrze. Na miasto i tak najlepszy byłby xchallenge ew. szybszy F800S, a R1200R ma genialną pozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 w pelni sie zgadzam, ktos jezdzil moze na R1200Sport? nie wiem jak robia to w BMW ale smiem twierdzic ze wszystkie bardzo malo pala??moja mi nigdy nie przekroczyla 4,5l/no ale ja mam tylko 50KM tak wiec to w pelni zrozumiale...a taki 1100GS ile pali?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 spalanie. w zeszłym roku było lepiej, bo po trasie tyle nie łyka - znaczy obecnie dojeżdżam do pracy, codziennie parę dziesiątek po krakowie... szukam już skutera na takie dojazdy, bo szkoda męczyć kanapęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 fajna statystyka;D, to i tak niezle jak na taka pojemnosc;) nie ma to jak trasa;p/ja u mnie zauwazylem ze jak wypuszcze swoja BMW w trase i przyjade do domu to silnik jakos rowniej pracuje i ogolnie lepiej wszystko chodzi niz jak jezdze po miescie, gdzie w kolko zmienia sie biegi, hamuje, przyspiesza....u Was tez tak jest(roznica nie jest jakas drastyczna ale tak mi sie wydaje ze lepiej chodzi jak ja przewitrze w trasce)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_kr Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witam,Wlasnie znalazlem to miejsce...do tej pory zagladalem jedynie na czesc zlotowo/wypadowa...Ciesze sie, ze widze kolegow smigajacych na beemkach. Od zeszlego sezonu jezdze Biedrona II (r12rt) poprzednio byla Biedrona I (r1150rt) i powiem Wam tyle czekam jeszcze pare lat do 2012 na nastepce obecnego rt'ka :bigrazz: Pozdrowienia,Alexps. jak byscie chcieli wecej informacji logujcie sie na forum BMW Klub Polska Motocykle :icon_mrgreen:sporo tam opinii na temat roznych motocykli BMW od samych wlascicieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robass Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 WitamJa od ponad roku smigam na G650 Xchallenge,to moj pierwszy motocykl ze stajni BMW,sprawuje sie wysmienicie,do tej pory nawinalem 4000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 witam Panowie, macie rewelacyjne sprzety moze tez sie za pare lat dorobie takich;p/jezeli chodzi o czesci to polecam www.boxer-motor.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 .Niebardzo rozumiem zarzuty niektorych jezeli chodzi o silniki serii boxer...ze slabe, ze sie kolysza,ze prosta konstrukcja.Generalnie nie byly to silniki tworzone z mysla o sporcie,a prosta konstrukcja odwdziecza sie niska awaryjnoscia i takim spalaniem.No tak nie do konca jest, bo BMW wypuscilo tez model R1100S, ktory ma dobre zawieszenie, podobno fenomenalnie sie prowadzi, tylko niestety silnik ze swoimi 98 konmi i spokojna charakterystyka nie nadaza za reszta podzespolow. Wydechy pod dupa wygladaja w nim super, szkoda ze dzwiek jest typowo samochodowy i bardziej przypomina poldka niz Subaru Impreza :D90 konikow i niezly moment w turystycznej jezdzie we dwoje daje spokojnie rade.Jezdzac samemu zwlaszcza po winkielkach mozna dotrzymac kroku nawet sporo mocniejszym sprzetom.Mi 98 koni w GSie nie do konca pasilo. A co dopiero w "sportowym" motocyklu jakim jest R1100S .Za to RTek wydawal sie dynamiczniejszy pomimo wiekszej masy i zaledwie kilku koniom wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Mi 98 koni w GSie nie do konca pasilo. A co dopiero w "sportowym" motocyklu jakim jest R1100S .Za to RTek wydawal sie dynamiczniejszy pomimo wiekszej masy i zaledwie kilku koniom wiecej.owa "dynamicznosc" moze sie brac stad, ze RT ma chyba krotsze przelozenie koncowe i dlatego wydaje sie dynamiczniejszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_kr Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam,Potwierdzam Szymon, sklep Wojtka Olejnika mozna polecic - zostawilem u niego troche grosza :icon_exclaim: Nie jezdzilem eska... znam 1150rt a teraz 12rt.. to dwa rozne silniki i dwa rozne motocykle...dla mnie szalona roznica. Na r1150 zrobilem 20kkm, teraz na r12rt mam za soba 18kkm. Troche korci mnie rzedowka..ale pozycja w GT mi nie odpowiada - za mocno wisialem na nadgarskach..ale ciagnie niesamowicie.pozdrawiam,Alex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.