coco27 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Hej!Ostatnio gdy odpalałem moto(a było to w grudniu)zauwazyłem ze kolektory robia sie czerwone Mam zamontowany tuningowy wydech wraz z kolektorem.Moze to ma jakis wpływ na to ze kolektor sie czerwieni (na orginale tego nie było)Zauwazyłem ze motor był zalany bo miałem problem z odpaleniem Musiałem kilka razy wykrecic swiece zeby odpalic (była mokra)Moze potrzebana jest regulacja gaznika ? ps moto to HUSQVARNA SM510R.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Hej!Ostatnio gdy odpalałem moto(a było to w grudniu)zauwazyłem ze kolektory robia sie czerwone Mam zamontowany tuningowy wydech wraz z kolektorem.Moze to ma jakis wpływ na to ze kolektor sie czerwieni (na orginale tego nie było)Zauwazyłem ze motor był zalany bo miałem problem z odpaleniem Musiałem kilka razy wykrecic swiece zeby odpalic (była mokra)Moze potrzebana jest regulacja gaznika ? ps moto to HUSQVARNA SM510R.pozdrawiam Na pierwszy rzut oka wychodzi na to że za dużo paliwa leci i część spala się wydechu ale nie wiem dlaczego tak się dzieje, z samochodów wiem jedynie ze ostre wałki rozrządu w WRC tworzą tzw. backfire czyli spalanie benzyny w wydechu po płukaniu komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 jak one się czerwienią zaraz po odpaleniu to faktycznie dziwne z samochodów wiem jedynie ze ostre wałki rozrządu w WRC tworzą tzw. backfire czyli spalanie benzyny w wydechu po płukaniu komory spalania. współotwarcie zaworów dolotu i wydechu aby w komorze spalania nie została resztka spalin kosztem zużycia paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Proponuje go dobrze przepalic po dlugim postoju :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 A po zamontowaniu tego układu wydechowego były jakieś regulacje gaźnika? Bo jeżeli nie to warto to zrobić (zwiększyć dawkę paliwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 za mało paliwa i jest zbyt wysoka temperatura spalania co owocuje czerwone kolanka i strzały przy odejmowaniu gazu Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 za mało paliwa i jest zbyt wysoka temperatura spalania co owocuje czerwone kolanka i strzały przy odejmowaniu gazuJa na przyklad lubie strzaly w 4t. Ma to jakis negatywny wplyw ? Np. Gorsze smarowanie poprzez brak odpowiedniej dawki paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 coś jest źle........kolektory mogą sie czerwienić po długotrwałej jeździ szczególnie wolnej i na wysokich obrotach ale nie po odpaleniu na postoju.... tak jak koledzy piszą czerwone kolektory wskazują na zbyt ubogą mieszanke ale skoro mówisz że świeca mokra to coś tu nie gra ....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Mi się tak działo gdy był gaźnik do czyszczenia, tyle że miałem problemy z uruchomieniem moto. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Ja na przyklad lubie strzaly w 4t. Ma to jakis negatywny wplyw ? Np. Gorsze smarowanie poprzez brak odpowiedniej dawki paliwa ? wypalaja sie zawory wydech ... chyba @do autora: jaki masz wydech? kupiles nowy? on sie wypala i odbarwia.. tez tak mialem w akrapoviciu.. teraz juz sie robi niebieski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 swieca jest mokra bo przeciesz mieszanka jest tylko zbytu uboga w paliwo a co do szkodliwości strzałów, niektóre motocykle zawsze będą strzelać i to jest wpisane w ich żywot ale jak strzelają nadmiernie, zieją ogniem to:wypalają sie zawory, uszczelniacze też dostają po dupiezbyt wysoka temperatura pracy tłok tulejazbyt wysoka temperatura olejuetc ;] np ttr ma takie fajne bulgotanie po odjeciu gazu a temperatura silnika jest w porządku ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coco27 Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 swieca jest mokra bo przeciesz mieszanka jest tylko zbytu uboga w paliwo a co do szkodliwości strzałów, niektóre motocykle zawsze będą strzelać i to jest wpisane w ich żywot ale jak strzelają nadmiernie, zieją ogniem to:wypalają sie zawory, uszczelniacze też dostają po dupiezbyt wysoka temperatura pracy tłok tulejazbyt wysoka temperatura olejuetc ;] np ttr ma takie fajne bulgotanie po odjeciu gazu a temperatura silnika jest w porządku ;]Kolektor robi sie czerwony jak motor chwile pochodzi na wolnych obrotach ,ale jak tylko rusze z miejsca to wszystko jest ok Temperatura silnika terz jest ok.Wydaje mi sie ze przepuszcza mi kranik i paliwo leci do gaznika i dalej na tłok i kolektorow.Motor stał 4 miesiace nie odpalany a kranik był otwarty Motor ma przejechane 900km i nie wydaje mi sie zeby wypalały sie zawory.Zamontowany mam wydech akrpovicz wraz z kolektorami wypalaja sie zawory wydech ... chyba@do autora: jaki masz wydech? kupiles nowy? on sie wypala i odbarwia.. tez tak mialem w akrapoviciu.. teraz juz sie robi niebieskiWydech mam nowy akrpovic przejechane około 300-400km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 kranik u mnie jest non stop otwarty zima czy stoi .. wiec to raczej nie ma nic do rzeczy... a jesli przestaje byc czerwone podczas jazdy to nie mam pojecia.. myslalem ze chodzi Ci o to charakterystyczne wypalanie sie nowych akrapów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 -przenoszę do mechaniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 milaes seryjny wyedech a teraz masz sportowy trzeba podniesc iglice o jeden zabek i juz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.