zajc Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 no tuś mnie rozbawił a jakie hamulce ma thundercat ?nie no żadna stara sport-turystyczna maszyna ! :biggrin: nie możesz mieć żadnych zastrzeżeń do żadnych z maszyn które wymienia samolot w kwestii hamulców, bo żadna nie odbiega w hamowaniu od Twojej !!! Jezdzilem ZZR 1100 i hamulce toto ma bardzo przecietne. Nie sadze aby 600 hamowal lepiej. Nawet ZRX z szesciotloczkowymi zaciskami hamuje slabo. Zreszta nie bez powodu hamulce r6/r1 uchodzily pod koniec lat 90tych za wzor.nie mam nic do fazera lubię ten motocykl ale nie posikaj się :biggrin: Dalekim jest od tego. Tym bardziej do posikania sie na widok thundercata. No chyba ze mialbym go olac cieplym moczem :biggrin:przytaczasz wypowiedź mrjacka człowieka który jest założycielem forum thundercata i jeździł tą maszyną ,dużo osób a w tym ja twierdzi że zmiana z kota na fazera to krok w tył ,podpisuję się pod tym obiema rękamiA podpisuj sie nawet trzema :bigrazz: Ciekawa teoria-zmiana na motocykl konstrukcyjnie nowszy o jakies 10 lat krokiem wstecz? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) heheh, wlaśnie;p/gdzie tam Cat do Fazera/ jeden ma engine z R1 a drugi z R6;p a Cat to idelany sprzet dla dresow;p ktorzy wiedza tylko ze plastik to plastik;p a jak Fazer ma polowiczna owiewke to jest gorszy no bravo;p Edytowane 7 Maja 2008 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 heheh, wlaśnie;p/gdzie tam Cat do Fazera/ jeden ma engine z R1 a drugi z R6;pa Cat to idelany sprzet dla dresow;p ktorzy wiedza tylko ze plastik to plastik;p a jak Fazer ma polowiczna owiewke to jest gorszy no bravo;tiaa, dokładnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Jak cchesz super ładne moto to bierz VFR 800 pierwszej serii lub CBR1100XX. Jak chcesz cos co nie wygląda wcale lecz i jeździ tak sobie to bierz Fazera albo Cebule/Czosnek czyli CB/CBF. Edytowane 7 Maja 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Wiesz..u mnie BMW stoją 2 miejsca niżej na liście niż chińskie skutery. A to dlatego że chińczycy chociaż się starają żeby ixch sprzęty nie wyglądały jak rzadka kupa na trawniku.Spoko, spoko-niemieckim stylistom i tak wychodzi to lepiej niz hamerykancom od harleja :icon_mrgreen: Taki tramwajow wodnych jak HD to nikt nie potrafi produkowac :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 grabisz sobie... :crossy: ja ci nie mówię, co sądzę np. o aktualnej produkcji spod znaku hd, która wygląda jakby chłopcy z milwaukee nie zauważyli drugiej połowy xx wieku. i podobnie jeździ, jeśli już przy tym jesteśmy :D bmw stosuje własną stylistykę - nie musi się wszystkim podobać. ale przy tym motocykle wyprzedzają często ofertę konkurencji pod względem technicznym, że nie wspomnę o faktycznym nastawieniu prokonsumenckim, gdzie potrzeby klienta brane są pod uwagę bardziej niż ambicje firmy (np. sprzedawania najszybszego, największego... za to niewygodnego, fatalnego dla pasażera, itp)BTW osobiście uważam kanapę za okrutnie brzydką maszynę. ale za to doskonale spełnia moje potrzeby w zakresie jazdy. i to jest coś, co warto cenić w tej marce :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 heheh, wlaśnie;p/gdzie tam Cat do Fazera/ jeden ma engine z R1 a drugi z R6;p a Cat to idelany sprzet dla dresow;p ktorzy wiedza tylko ze plastik to plastik;p a jak Fazer ma polowiczna owiewke to jest gorszy no bravo;p :crossy: hihihihi Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 czy gdziekolwiek napisałem że fazer jest gorszy? i jak ktoś jeździ plastikiem to jest dresem no gratuluje :D gdzie tam t-cat do fazera przepaść i 10 lat w tył :D :D :crossy: bo nie wiem co więcej :D zajc jednak sikasz sorki za off topic już się nie wypowiadam w tym temacie powód .... pomyśl jeśli potrafisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) grabisz sobie... :crossy: ja ci nie mówię, co sądzę np. o aktualnej produkcji spod znaku hd, która wygląda jakby chłopcy z milwaukee nie zauważyli drugiej połowy xx wieku. i podobnie jeździ, jeśli już przy tym jesteśmy :D bmw stosuje własną stylistykę - nie musi się wszystkim podobać. ale przy tym motocykle wyprzedzają często ofertę konkurencji pod względem technicznym, że nie wspomnę o faktycznym nastawieniu prokonsumenckim, gdzie potrzeby klienta brane są pod uwagę bardziej niż ambicje firmy (np. sprzedawania najszybszego, największego... za to niewygodnego, fatalnego dla pasażera, itp)BTW osobiście uważam kanapę za okrutnie brzydką maszynę. ale za to doskonale spełnia moje potrzeby w zakresie jazdy. i to jest coś, co warto cenić w tej marce :D jszdoladnie jeszua ma bardzo czesto racje, teraz tez;D/ja w swojej BMW mam przedni reflktor jak od malucha ale s*am w to i ciesze sie ze ten motocykl jest w wysmienitym stanie nie tracac w ogolen na wartosci, to trzeba przyznac kupisz BMW to chociaz kasy nie strasisz duzo;p/mowie Ci gurim przejedz sie na BMW K1200S jezeli wiesz co to takiego a zaczniej bronic BMW bardizej niz my, a H-D nadaje sie do...szpanu na skwerze ze ma sie owe H-D nic wiecej brumum i po godzinie jazdy po miescie wszystkie srobki sie odkrecaja z powodu uciazliwych wibracji;p i jak ktoś jeździ plastikiem to jest dresem no gratuluje :D bym cos napisal ale obawiam sie o wlasne zdrowie Edytowane 7 Maja 2008 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 czy gdziekolwiek napisałem że fazer jest gorszy? Thundercat tez jest bardzo dobrym motocyklem. Mozna nim sie wybrac do lasu na grzyby, tudziez na ryby nad jeziorko :cool: i jak ktoś jeździ plastikiem to jest dresem no gratuluje :banghead: A zauwazyles jaka zgodnosc panuje w odniesieniu do wlascicieli Tcata :Pgdzie tam t-cat do fazera przepaść i 10 lat w tył :clap: :banghead: :buttrock: bo nie wiem co więcej :banghead:Tak, thundercat ze swoja stalowa rama i silnikiem na gaznikach jest cudem techniki :biggrin: zajc jednak sikasz Tak, na thundercata :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Thundercat tez jest bardzo dobrym motocyklem. Mozna nim sie wybrac do lasu na grzyby, tudziez na ryby nad jeziorko :banghead: A zauwazyles jaka zgodnosc panuje w odniesieniu do wlascicieli Tcata :banghead: Tak, thundercat ze swoja stalowa rama i silnikiem na gaznikach jest cudem techniki :buttrock: Tak, na thundercata :icon_question:Tcat jest na aluminowej ramie, bo gdyby mial stalowa to by wazyl ze 230kg;p/tak czy siak jezeli ktos rozwaza czy Fazer czy Tcat jest bardzie sporto turystyczny to musze posiadaczy Tcatow zmartwic...popatrzcie na przebiegi w Fazerach badzo czesto >50k a Tcat przekrecaja zazwyczaj tradycyjne 30k po miescie wozac zacnie swych wlasciceli czesto od dyskoteki do baru;p/sprzet nie ma takiego znaczenia jak ktos chce jezdzic sportowo to i na WSK bili rekordy predkosci, wygrywali w rajdach itd;p/ Edytowane 7 Maja 2008 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Nie sadze tez ze ktoś jedzący Cbr 600F, ZZR 600, Tundrcatem miałby ochotę przesiąść sie z kilkuletniego sprząta na nowiutkiego fazera no chyba ze wcześniej mu ten sprzęt, czy pozycja nie leżała...Ja bym sie nie przesiadl :banghead: a to ze zgledu ze cokolwiek nowszego jakbym mial kupowac musi miec pelna owiewke i kierownice clip on a do tego nie byc rasowym super sportem albo kolumbryna pokroju XX lub Hajki.Jedyne moto nadal produkowane w tej konwencji to chyba vfr. (i nie patrzac na japonie to jeszcze Sprint ST).No ale 600 w tej konwecji sie nie znajdzie (bo nowe jajko to jak ktos juz wyzej pisal to bandzior w owiewce).Mowie o moto wylacznie na asfalt. Sprawdzales to organoleptycznie czy znowu pleciesz od rzeczy?Fazer ma hamulce z R6, zadna sport-turystyczna 600tka sprzed kilku lat nie ma tak dobrych hamulcow. No ale ty wiesz lepiej :buttrock: A pierwsze R6/R1 mialy hamulce z Thundercata/thunderaca ktore to zostaly rownierz zaadoptowane do fzs600/1000.Przyjrzyj sie swoim zaciskom i porownaj z Tcatem. Uderzajace podobienstwo :banghead: Zreszta nie bez powodu hamulce r6/r1 uchodzily pod koniec lat 90tych za wzor.Ktore pochodzily wlasnie z thundercata/thunderace :banghead: heheh, wlaśnie;p/gdzie tam Cat do Fazera/ jeden ma engine z R1 a drugi z R6;p a Cat to idelany sprzet dla dresow;p ktorzy wiedza tylko ze plastik to plastik;p a jak Fazer ma polowiczna owiewke to jest gorszy no bravo;p Wez sie zastanow co piszesz :icon_question: Sam masz BMW wiec moge napisaz ze dres jestes bo w koncu BMW to pojazd dla dresa. A i zeby cie uswiadomic w kwesti silnikow:Fzs 600 fazer ma zmodyfikowany silnik od thundercata.Silnik r6 to calkiem nowa generacja i fz6 fazer ma wlasnie modyfikowany silnik z pierwszych r6.Fzs 100 fazer ma silnik z pierwszych r1.Fz1 fazer z drugiej generacji silnika r1. Edytowane 7 Maja 2008 przez PaleSatan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 No ale 600 w tej konwecji sie nie znajdzie (bo nowe jajko to jak ktos juz wyzej pisal to bandzior w owiewce).Mowie o moto wylacznie na asfalt.nie wiem czy slyszales o takim modelu jak Honda CBR600F ktora ma wtrysk, nowsza alurame i wahacz nowsze heble, cyfrowe zegary.........ale mogles nie slyszec bo to malo znany model;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Slyszalem ale nie wiem czy go nadal produkuja a mowilem o nowych nadal produkowanych (tzn. cbr600f nie ma w ofercie na polskiej stronie hondy. Ani rocznik 07 ani 08). BTW. Zajc pouzywales sobie na Tcata. Lepiej Ci? Edytowane 7 Maja 2008 przez PaleSatan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Tcat do dojazdów dresów na dyskoteke???szkoda w ogóle na takie cos odpisywac!!!oj niski poziom panowie, niski!a mamy pretensje ze ktos o motocyklistach mowi ze to dawcy a sami we własnym gronie takie pierdoły na swoj temat piszemy! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.