jurjuszi Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Fazer dobry sprzęt ale wybacz nigdy nie będzie z niego motocykl sportowo turystyczny. To po prostu naked z owiewka i nic więcej! Jakoś nie widzę jak ktoś fazerem na zakręcie przyciera kolanem o asfalt, jak robi stoopie [...]Tja... Wszak to właśnie nieodłączne elementy turystyki... :bigrazz: pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gapek Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 To raczej słabowite motocykle (za wyjątkiem CBR), którym albo brakuje mocy albo momentu. Proponuje się je początkującym... Kolejna półka to już powyżej litra - bo wiadomo, to są prawdziwe motocykle. Tak na prawdę tylko CBR i F800 mają cokolwiek wspólnego z ideałami sport-turysty. Ja tam czekam co powie Ducati. To ciekawe, mam F800S, wiem że każdy swoje chwali. Niby tylko 86 KM i 85 Nm (na hamowni zmierzone 91 KM i 84 Nm) a ostatnio spod świateł w Krakowie kolo na R6 się bardzo zdziwił i na następnych światłach pytał o pojemność mojego moto które cały czas oglądał od tyłu :) PozdoGapek PS. F800 ma katalogowo 3.5 s do 100km/h... nie powiem żeby to było coś dla początkujących, a moment przy 800 cc swoje robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Może Hornet, Bandtit i Fazer mają leprze hamulce i zawieszenie od sięgającego lat 80tych jajka. Ale na pewno nie od CBR F4i, Tundercata, czy ZZR-a !!!Sprawdzales to organoleptycznie czy znowu pleciesz od rzeczy?Fazer ma hamulce z R6, zadna sport-turystyczna 600tka sprzed kilku lat nie ma tak dobrych hamulcow. No ale ty wiesz lepiej :) Tak samo "wiotkie zawieszenia" bandita czy horneta w porownaniu do "prawdziwych" sport-turystyków.Przejedz sie ZZR a dopiero zobaczysz co znaczy wiotkie zawieszenie :) Czy ty w koncu kiedys skonczysz teoretyzowanie bez zadnego poparcia w praktyce? Jakoś nie widzę jak ktoś fazerem na zakręcie przyciera kolanem o asfalt, jak robi stoopie albo... nie no na kole fazera widziałem ale to nie jest to (wsk-ą tez można).Bos slepy :biggrin: http://www.opolezone.pro24.pl/fazer/index....mid=106&catid=7Nie sadze tez ze ktoś jedzący Cbr 600F, ZZR 600, Tundrcatem miałby ochotę przesiąść sie z kilkuletniego sprząta na nowiutkiego fazera no chyba ze wcześniej mu ten sprzęt, czy pozycja nie leżała... To nie ta klasa motocykli! To tak jakbyś sie przesiadł ze starego passata B5 do nowego polo. Daje gwarancje ze byś poczuł przynajmniej delikatny niesmakWiesz, kazdy posiadacz Mercedesa "beczki" twierdzi ze to najlepsze, najwygodniejsze i najbezpieczniejsze auto na swiecie. I w zyciu nie zamienilby go na nic nowszego. A tak naprawde to go na nic nowszego nie stac :biggrin: Ja jezdze Fazerem i za nic w zyciu nie zamienilbym go na jakiegos starego plastika-bo po co przesiadac sie na cos gorszego ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Tylko ze ten test swiadczy o tym, ze motocykle w tej gazecie oceniane sa wedlug ukladu gwiazd na niebie :)Jakos dwa lata temu byl tam podobny test i fz 1 byl ostatni, a wygral GSF 1200. Fz 1 od tamtego czasu sie nie zmienil, a bandita dopracowali. Dla mnie jest to ciekawe....no chyba ze testujacy dorosli wreszcie do Fazera po dwoch latach:P Hmm...Racji troche w tym jest. Tylko zwróciłbym uwagę na uzasadnienie z tego wlasnie testu. Opinia cokolwiek pochlebna, jednak pewne wątpliwości co do zakładanego przeznaczenia jak pamiętam.A tak ku uściśleniu, zwycięzcą owego testu był nie B12 lecz Honda CB1300S, której zresztą wkrótce dosiądę :) :biggrin: Czym zatem jest B12,5, CBF1000 jak nie sportowym turystykiem? Na pewno motocykle te nadają się do turystyki, bez jednakże jakichś spektakularnych udogodnień a sport tutaj to chyba raczej mozliwość rozwijania prędkości pozwalających takie przemieszczanie nazwać zapierdalaniem, nie zaś synonim walki z każdym gramem, technicznych fajerwerków i upodabniania do maszyn oglądanych w MotoGP. Nic innego jak próba znalezienia kompromisu między prędkością nadświetlną, przy wytrząsaniu (w naszym kraju przynajmniej) plomb z zębów, a osiągami z innej bajki i kanapą masującą tyłek podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Nie sadze tez ze ktoś jedzący Cbr 600F, ZZR 600, Tundrcatem miałby ochotę przesiąść sie z kilkuletniego sprząta na nowiutkiego fazera no chyba ze wcześniej mu ten sprzęt, czy pozycja nie leżała... Wcale daleko szukac nie trzeba :bigrazz: http://forum.motocyklistow.pl/FZ6-Fazer-VS...0-S-t96826.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Jestem zdania, że właśnie chcąc motocykl sportowo turystyczny trzeba rozglądać się za starszymi modelami, nowych nie ma. Dlatego właśnie upolowałem ostatnią (chyba) CBR 600F jaka jeszcze była w salonie. Tak więc argument, że "beczka najlepsza bo na nic nowszego nie stać" upada. Tak samo mogłem wziąć Fazera, CBF, i tym podobne sprzęty. Ale jednak parę osób jeżdżących na sport-turystykach wyraża po przetestowaniu opinię, że taki Fazer nie ma takiej trakcji i stabilności. Ja również uważam, że dokonałem słusznego wyboru wybierając CBR. Długo się zastanawiałem i ostatecznie stwierdziłem, że Fazer to nie to, co chcę. Ale też na R6 lub RR bym się nie zdecydował. A więc nisza powstaje i żaden Fazer czy CBF jej nie zapełni. Z aktualnych sport-turystyków pozostają: VFR :), Triumph Sprint ST, nowe "jajko" chociaż to trochę tylko opakowanie na bandicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Jestem zdania, że właśnie chcąc motocykl sportowo turystyczny trzeba rozglądać się za starszymi modelami, nowych nie ma. Dlatego właśnie upolowałem ostatnią (chyba) CBR 600F jaka jeszcze była w salonie. Tak więc argument, że "beczka najlepsza bo na nic nowszego nie stać" upada. Tak samo mogłem wziąć Fazera, CBF, i tym podobne sprzęty. Ale jednak parę osób jeżdżących na sport-turystykach wyraża po przetestowaniu opinię, że taki Fazer nie ma takiej trakcji i stabilności. Ja również uważam, że dokonałem słusznego wyboru wybierając CBR. Długo się zastanawiałem i ostatecznie stwierdziłem, że Fazer to nie to, co chcę. Ale też na R6 lub RR bym się nie zdecydował. A więc nisza powstaje i żaden Fazer czy CBF jej nie zapełni. Z aktualnych sport-turystyków pozostają: VFR :biggrin:, Triumph Sprint ST, nowe "jajko" chociaż to trochę tylko opakowanie na bandicie.szczerze powiedziawszy nie jezdzilem CBR600F tak wiec trudno mi oceniac czy jest lepszy od Fz6Fazera ale jezeli ktos mowi ze nowy Fazer jest wiotki i nie wiadomo co....to sluchac tego nie moge.....jezdzilem tym sprzetem 160km/h w zakrecie(nie w luku) i moge powiedziec ze jest tak samo sztywne jak BMW K1200R. Jest to aluminiowa przestrzenna rama, ktora nie wymaga wiekszych zachwalen. Hmm hamulce, mialem tylko mozliwosc przetestowac heble juz z modelu S2 typu monoblock czyli wykonane z jednej czesci aluminium....i powiem tak...zaje***ste. Nie mam nic im do zarzucenia...no i silnik od R6 ktora gdyby nie cugi zalozone mu przez inzynierow w fabryce to chyba by sie wkrecil do +nieskonczonosci...ten silnik nigdy nie ma dosyc..gdyby nie odciecie;)....jak ktos powie ze Fazer to g**no to sam g**no wie, jak ktos dobrze kreci Fazerem to objedzie niejedna litrowke. ps.jezeli ktos szuka kierowcow do takiego testu to ja moge jechac fazerem;p Edytowane 7 Maja 2008 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 szczerze powiedziawszy nie jezdzilem CBR600F tak wiec trudno mi oceniac czy jest lepszy od Fz6Fazera ale jezeli ktos mowi ze nowy Fazer jest wiotki i nie wiadomo co....to sluchac tego nie moge.....jezdzilem tym sprzetem 160km/h w zakrecie(nie w luku) i moge powiedziec ze jest tak samo sztywne jak BMW K1200R. Jest to aluminiowa przestrzenna rama, ktora nie wymaga wiekszych zachwalen. Hmm hamulce, mialem tylko mozliwosc przetestowac heble juz z modelu S2 typu monoblock czyli wykonane z jednej czesci aluminium....i powiem tak...zaje***ste. Nie mam nic im do zarzucenia...no i silnik od R6 ktora gdyby nie cugi zalozone mu przez inzynierow w fabryce to chyba by sie wkrecil do +nieskonczonosci...ten silnik nigdy nie ma dosyc..gdyby nie odciecie;)....jak ktos powie ze Fazer to g**no to sam g**no wie, jak ktos dobrze kreci Fazerem to objedzie niejedna litrowke. ps.jezeli ktos szuka kierowcow do takiego testu to ja moge jechac fazerem;pPorównując Twoją wypowiedź z cytowaną, zastanawiam się gdzie się podziało czytanie ze zrozumieniem :] Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Porównując Twoją wypowiedź z cytowaną, zastanawiam się gdzie się podziało czytanie ze zrozumieniem :]to moze naucz sie czytac jak nie rozumiesz??/pojawia sie tam wyrazanie ktore mowi o tym ze "podobno Fazer jest malo stabilny i nie ma trakcji..." Edytowane 7 Maja 2008 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Sprawdzales to organoleptycznie czy znowu pleciesz od rzeczy?Fazer ma hamulce z R6, zadna sport-turystyczna 600tka sprzed kilku lat nie ma tak dobrych hamulcow. No ale ty wiesz lepiej :biggrin: Ja jezdze Fazerem i za nic w zyciu nie zamienilbym go na jakiegos starego plastika-bo po co przesiadac sie na cos gorszego ? :wink:no tuś mnie rozbawił a jakie hamulce ma thundercat ?nie no żadna stara sport-turystyczna maszyna ! :) nie możesz mieć żadnych zastrzeżeń do żadnych z maszyn które wymienia samolot w kwestii hamulców, bo żadna nie odbiega w hamowaniu od Twojej !!! nie mam nic do fazera lubię ten motocykl ale nie posikaj się :icon_twisted: przytaczasz wypowiedź mrjacka człowieka który jest założycielem forum thundercata i jeździł tą maszyną ,dużo osób a w tym ja twierdzi że zmiana z kota na fazera to krok w tył ,podpisuję się pod tym obiema rękami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 a może tak SV1000 - z owiewkami ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Nie tak dawno ktoś kto chciał mieć nowy wygodny motocykl o sportowym charakterze nie miał problemy z nabyciem takiego. Byly CBR 600F, GSX 600, ZZR 600, Tundercat 600. Niestety motocykle te nie doczekały sie swoich następców...Nie ma już motocykli na których w miarę wygodnie i szybko można by podróżować we dwie osoby. Mamy do wyboru pomiędzy motocyklami wybitnie sportowymi typu R6, cbr 600RR (ze spartańska pozycja kierowcy i pasażera), lub "tapczany" typu CBF 600, Bandit 600, które uwielbiają szczególnie mocno starsi wiekiem panowie, w których to oszczędzano gdzie sie tylko da w celu ciecia kosztów: zawieszenie, hamulce, wyposażenie.Czy producenci wyplenia lukę na rynku czy będą zmuszać ludzi do jazdy na tym na czym nie koniecznie by chcieli? Słabo sie rozglądasz chyba:1. Honda VFR800 - sport-turystyk w czystej formie2. Honda CBR 1100XX - troche szybszy turystyk , super wygodny i ładowny3. Honda NTV Deauville - stworzony do turystyki nie nawiązając do kredensów4. Suzuki GSX-F 600 i 750 - obudowany ale niewiele ma wpsólnego ze sprotem wieć turystyk5. Yamaha Fazer 600 - maxi skuter dobry do turystyki 6. Hondy CB i CBF 0d 500 do 1000ccm - zero szału, zero estetyki, na co dzien i na trase sie nadają7. Ducati ST 8. Kilka pasztetów od BMW Gdzie nie widzisz motocykli sport-turystyk? :wink: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 5. Yamaha Fazer 600 - maxi skuter dobry do turystykiskuter ?????? :/ 4. Suzuki GSX-F 600 i 750 - obudowany ale niewiele ma wpsólnego ze sprotem wieć turystykno jajków to już tez w ofercie chyba nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Ja sie melduje :wink: Turystyków jest jest! trzeba tylko troche smigac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 8. Kilka pasztetów od BMW Gdzie nie widzisz motocykli sport-turystyk? :biggrin:oj Gurim, nie wiesz co dobre ciekawe czy żone wybrales/wybralbys tez po wygladzie?/lepiej przejedz sie na BMW serii K 1200S/RSport/R, to znajdziesz swoj nowy cel w zyciu...uzbierac salate na ten 2oo;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.