fifi0089 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam wszystkich szukam pomocy niedawno kupiłem motocykl yamahe xs 400 z 1985roku. I mam z nia problem mianowicie przestał palić jeden gar ,nieraz sie odzywa i motor zaczyna jechać normalnie ale to trwa chwile mówiąc krutko to tak przerywa raz się włączy ale na chwile i dalej pali jeden i za jakiś czas znów złapie na chwile i znów jeden i tak cały czas.Prosze o jakieś wskazówki,porady co mam zrobić. Poprzedni właściciel ustawiał mu gaźniki ja wymieniłem świece i nic PROSZE O POMOC!!! Z GURY DZIĘKUJE :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 sprawdz przewod fajke cewke jeśli gaxniki sa ustwione świece wymienione to w ostateczności możesz sprawdzić kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Pod pokrywką z boku głowicy masz przerywacze zapłonu. Koniecznie musisz sprawdzić czy ten dla niepalącego cylindra ma odpowiednią przerwę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jak moto zaczęło świrować po zmianie świec to włóż spowrtoem stare świece na próbe. Możliwe też że podczas zmiany naruszyłeś przewód i czasem nie przewodzi. Sprawdź też te nakręcane "cycki" na końcówce świec - w Harleyu tak miałem że jeden się odkręcił od wibracji i czasem przewodzil do swiecy a czasem nie i moto kichało i prychało czasem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifi0089 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 ok świece mam dobre i przewody też ale sprawdze ten przerywacz zaplonu nod pokrywą tylko niewiem jaka ma być tam przerwa :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 0.35-0.40mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifi0089 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 oki napewno sprawdze i jak co to napisze narazie wielkie dziękiPOZDRAWIAM :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifi0089 Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 niestety to nie to , a może być coś innego krude już sam niewiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damus666 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 niestety to nie to , a może być coś innego krude już sam niewiem ? Mam to samo w moim motorze... i prawdopodobnie jest to modul CDI padniety, ktory jak sie nagrzeje zle dziala... Ja licze ze to jest padniete u mnie i u Ciebie chyba tez... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifi0089 Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 no ale mi się dzieje to ciągle obojętnie czy silnik jest zimny czy gorący i coraz żadziej się włancza ten drugi gar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Sprawdz jak wyglada swieca w tym niepracujacym cylindrze, jezeli jest sucha to po prostu masz zapchany uklad wolnych w tym gazniku, mimo ze byl czyszczony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek251 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Sprawdź jaki masz przepływ paliwa przez kranik-to że dostaje paliwo nie znaczy, że tyle ile powinien-tak miałem kiedyś w cb400-jak odpalalem było ok, ale jak przejechałem trochę to przestawał na jednym, zmuła łapał jak cholera, potem jak mu się zachciało raz pracował ok a raz nie-wszystko sprawdziłem gaźniki, fajki,świece, moduł i dupa sie okazało, że pomogło jak dmuchnołem pompką parę razy w wężyk od kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damus666 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 U mnie w XS-ie jak mam odkrecony kranik i odpiety waz to i tak bezyna nie leci :icon_razz: ale jak jezdze to tak... tylko nie wiem czy nie za malo... Moze dlatego ze w xs-ie jest podlaczone do kranika podcisnienie?? i sam se reguluje kiedy ma leciec a kiedy nie?? Dobrze mowie?? Czy niee?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifi0089 Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 no właśnie bo podobno ten motor długo stal i może od tego mogły się zabrudzić te gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Zacznijmy od tego jaki masz kranik podcisnieniowy czy normalny ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.