Mario_90 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam!Posiadam Honde cbr 125 i mam problem. Mianowicie były problemy z odpalaniem na ciepłym jak i zimnym silniku i także nie trzymał obrotów na biegu jałowym. Niedawno dałem go do serwisu zrobili czyszczenie gaźnika oraz regulacja, luzy zaworowe były ok , dziś go odebrałem. Motorek ładnie odpala bez ssania , obroty od razu wskakują na 2 tys ale po chwili opadają na 1,5. Wszystko ładnie dopóki silnik sie nie zagrzeje wtedy po prostu gaśnie nie trzyma obrotów. Z odpalaniem na ciepłym jest tak ze muszę lekko odkręcić manetkę żeby mi odpalił.Co jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 wg mnie niestety gaxnik jest źle ustawiony... zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym, czy ssanie jest automatyczne czy mechaniczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_90 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Ssanie jest mechaniczne. Hmm śruba do regulacji mieszanki jest wykręcona 1,75 obrotu czyli wg ustawień fabrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Ssanie jest mechaniczne. Hmm śruba do regulacji mieszanki jest wykręcona 1,75 obrotu czyli wg ustawień fabrycznych Witam sprawdz filtr powietrza czy nie jest zapchany... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_90 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Filtr czysty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 na ssaniu silnik powinien łapac około 3 tys, a na biegu jałowym około 1100, rozgrzej silnik i spróbuj wyregulowac gaźnik , możesz wspomóc sie delikatnie śrubą regulujacą położenie przepustnicy. na zimnym zzawsze na ssaniu, a reguluj motor zawsze na ciepłym. odnośnie1.75 obr, nie konieczniemusi byc ok, silnik zużywa sie, i potrzebuje regulacji i po to ta śruba jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zmień serwis a moto będzie pracowało poprawnie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 No nie, ja bym zrobil wprost przeciwnie.Pieniadze wzieli, moto odebrales i gasnie wiec wracaj do serwisu i niech poprawiaja.A serwis i tak mozesz zmienic pozniej, ale naprawa musi byc wykonana bo wlasnie zostala zaplacona, nie ma lekko. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_90 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To jest oczywiste ze zwrócę do serwisu. W Nowym Sączu nie ma wielkiego wyboru w serwisach motocyklowych a najbliższe ASO Honda jest w Krakowie ( nie mam czasu by tam jechać) :/Tylko zastanawiam sie co jest nie halo. Motorek ładnie odpala , ładnie przyspiesza nic nie muli.Jesli podkrece obroty na biegu jałowym to znowuż nie gaśnie ale wskazówka obrotomierza strasznie faluje.Myślałem ze sobie dziś małą przejażdżkę zrobię a tu dupa zbita ech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Mam taki sam problem w mojej cbr 125 . Tylko u mnie zgasnie w czasie jazdy . Probuje odpalic i nic , poczekam z 3 minuty i wtedy zaczyna chodzic na ssaniu . Pochodzi z 1 minute na ssaniu i delikatntnie musze dodawac gazu , dopiero wtedy zaczyna wkrecac sie :P ale znowu po chwili jazdy gasnie.. Moze poradzicie coś>?? Pozdro Edytowane 30 Czerwca 2008 przez rybex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Mam taki sam problem w mojej cbr 125 . Tylko u mnie zgasnie w czasie jazdy . Probuje odpalic i nic , poczekam z 3 minuty i wtedy zaczyna chodzic na ssaniu . Pochodzi z 1 minute na ssaniu i delikatntnie musze dodawac gazu , dopiero wtedy zaczyna wkrecac sie :biggrin: ale znowu po chwili jazdy gasnie.. Moze poradzicie coś>?? Pozdro Witam W Twoim przypadku ewidentnie brakuje paliwa...albo masz go rzeczywiscie za malo w baku, albo zapchany kranik, albo gazniki do czyszczenia...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam W Twoim przypadku ewidentnie brakuje paliwa...albo masz go rzeczywiscie za malo w baku, albo zapchany kranik, albo gazniki do czyszczenia...pozdrawiamAlbo poprostu zatkane odpowietrzanie zbiornika paliwa :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Albo po prostu zbyt ciasne zawory. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 No nie, ja bym zrobil wprost przeciwnie.Pieniadze wzieli, moto odebrales i gasnie wiec wracaj do serwisu i niech poprawiaja.A serwis i tak mozesz zmienic pozniej, ale naprawa musi byc wykonana bo wlasnie zostala zaplacona, nie ma lekko.Adam M. Pan Adam na zupełną rację. Jeśli powodem jest któryś z w.w. czynników to serwis nigdy w życiu nie powinien zainkasować dziengów. Regulacja napewno nie przebiegła poprawnie, jeśli układ łapie gdzieś lewe powietrze, bądź nie dostaje dostatecznej ilości mieszanki. Niesamowicie wku**ia mnie fakt, że jeśli w naszym kraju masz ochotę używać jednośladu, musisz obsługiwać go sam. W innym wypadku jakiś partacz zapomni napompować koło, albo lepiej - zapomni je dokręcić. W końcu panowie w serwisach mają nieskończenie wiele ciężkiej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 No nie, ja mysle ze maja b.duzo pracy w okresie wiosenno letnim, a szef z tekstem "No co k... jeszcze sie z tym babrzesz ?" czy czyms podobnym na podoredziu stoi ci nad glowa - tyle ze stres nie zwalnia od odpowiedzialnosci za dobrze zrobiona robote. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.