tomaj261 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 wlasnie niewiem co to za gumki byly,ale tez mi sie wydaje ze to jakas blokada bo po ich wyjeciu idzie niemilosiernie,moze ktos wie co to za zaslepki?po zdjeciu plywaka widoczne sa dwa kanaly jeden z wieksza dysza,drugi z mniejsza na wszystkich gaznikach w otwor tego mniejszego kanalu powkladane byly takie male okragle gumki,jakby zaslepki,wie ktos co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Sprawdz sobie zuzycie paliwa :icon_mrgreen: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 pali tak jak wczesniej ok 7 litrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYRZUTNIA Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 u mnie było to samo i poradziłem sobie podobnie jak ty z tymi gażnikami też mam skład mieszanki wykręcony na 2 obroty ale nie ściągałem tych gumowych zaślepek i moje moto chodzi na wolnych i to nawet poniżej 1000 obrotów co było wcześniej problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) Heh. Suzuki lubi pchać te gumki w gaźniki. Moja dawna RF600R też to miała, wyjąłem je i moto jak nowe, pełen power itd. Jak ustawiałem wkręt mieszanki wg. serwisówki już bez tych gumek to w ogóle nie chciała chodzić, musiałem dobrać doświadczalnie i się udało. Wiadomo - więcej paliwa to trzeba więcej powietrza. Po tym zrobiłem perfekt synchro i moto kręciło 14.500 rpm nawet na 6 biegu, wtedy następowało odcięcie zapłonu. Czy twój GSXF był importowany z Niemiec? Bo Helmuty blokują kaze moto chyba, nawet te które nie mają mocy prawie wcale. Moja RF była kupiona w UK ale nie był to model na rynek UK. Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 u mnie było to samo i poradziłem sobie podobnie jak ty z tymi gażnikami też mam skład mieszanki wykręcony na 2 obroty ale nie ściągałem tych gumowych zaślepek i moje moto chodzi na wolnych i to nawet poniżej 1000 obrotów co było wcześniej problememto ty tez masz te gumki?moze kurde spowrotem je zalozyc,bo niechce zeby sie cos zje.balo Heh. Suzuki lubi pchać te gumki w gaźniki. Moja dawna RF600R też to miała, wyjąłem je i moto jak nowe, pełen power itd. Jak ustawiałem wkręt mieszanki wg. serwisówki już bez tych gumek to w ogóle nie chciała chodzić, musiałem dobrać doświadczalnie i się udało. Wiadomo - więcej paliwa to trzeba więcej powietrza. Po tym zrobiłem perfekt synchro i moto kręciło 14.500 rpm nawet na 6 biegu, wtedy następowało odcięcie zapłonu. Czy twój GSXF był importowany z Niemiec? Bo Helmuty blokują kaze moto chyba, nawet te które nie mają mocy prawie wcale. Moja RF była kupiona w UK ale nie był to model na rynek UK.tak byla z niemiec przywieziona,to jakas blokada te gumki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielmk2 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Panowie takie pytanie,bo nie chce zakładać nowego wątku,a widzę że tu sami znawcy GSXF :flesje: Mianowicie moja gsx600f jak jest zimna to nie wkręca się na obroty.W jednym serwisie powiedział że zrobi synchronizacje gaźników i to pomoże,a w drugim że to olejak,mówi że jak jest zimny to max 4 tyś obrotów,i nie żyłować silnika.No to rozumiem,ale jak długo mniej więcej tak na zimnym sie nie chce wkręcać bo może gaźniki mimo wszystko warto by było wyregulować i zsynchronizować.Pozdrawiam i z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 tak byla z niemiec przywieziona,to jakas blokada te gumki? Na to wychodzi. W Niemczech kastrują prawie każde moto. Mogą to być kryzy w kanałach dolotowych, mogą to być mniejsze dysze, mogą też być ograniczniki otwarcia przepustnicy/inne przepustnice które nie otwierają się na maxa. Danielmk2 - żadnego moto nie wkręca się jak jest zimne!!!! Zabijesz silnik w ten sposób. Niezależnie czy to olejak, wodniak czy chłodzony moczem niedźwiedzia. Tak czy inaczje nie wygląda to dobrze. Fakt że jak silnik jest całkiem zimny to będzie się dławił w każdym moto ale po kilku minutach pracy powinno być OK. Na ssaniu też będzie tak samo. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mianowicie moja gsx600f jak jest zimna to nie wkręca się na obroty.W jednym serwisie powiedział że zrobi synchronizacje gaźników i to pomoże,a w drugim że to olejak,mówi że jak jest zimny to max 4 tyś obrotów,i nie żyłować silnika.No to rozumiem,ale jak długo mniej więcej tak na zimnym sie nie chce wkręcać bo może gaźniki mimo wszystko warto by było wyregulować i zsynchronizować.Pozdrawiam i z góry dziękuje To jak brzmi pytanie ? :-) -Zimnego silnika nie powinno się wysoko kręcić , u mnie na ssaniu stabilne obroty to 2500 rpm-W zależności od temperatury otoczenia gsxf jest OK od 6,5 do 19 km drogi , zimą może być niedogrzany-Synchronizację przeprowadza się co 12kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 i co z tymi "gumkami", są potrzebne czy nie? Czy wyciąganie zaślepek nie będzie czymś jak swoisty wiejski "tjuning" przez rozwiercanie dysz wiertarką? :PMój gsx-f nie ma lekko ostatnio i każdy koń więcej by był mile widziany :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 i co z tymi "gumkami", są potrzebne czy nie? Czy wyciąganie zaślepek nie będzie czymś jak swoisty wiejski "tjuning" przez rozwiercanie dysz wiertarką? :PMój gsx-f nie ma lekko ostatnio i każdy koń więcej by był mile widziany ;)wyglada na ze te gumki to jakas blokada bo sa wlozone w dysze,przez co je zatyka,w moim moto po wyciagnieciu tych gumek moto chodzi rowniej,lzej i napewno ma lepszego kopa,a spalanie takie jak przed wyciagnieciem ich,czyli jakies 7l przy ostrej jezdzie,tyle ze ni hu.ja niewiem po co je ktos tam wsadzil,grzebalem w zyciu w roznych gaznikach,ale w zadnym tego niebylo,dlatego w moim gsx juz tez niema. Panowie takie pytanie,bo nie chce zakładać nowego wątku,a widzę że tu sami znawcy GSXF :bigrazz: Mianowicie moja gsx600f jak jest zimna to nie wkręca się na obroty.W jednym serwisie powiedział że zrobi synchronizacje gaźników i to pomoże,a w drugim że to olejak,mówi że jak jest zimny to max 4 tyś obrotów,i nie żyłować silnika.No to rozumiem,ale jak długo mniej więcej tak na zimnym sie nie chce wkręcać bo może gaźniki mimo wszystko warto by było wyregulować i zsynchronizować.Pozdrawiam i z góry dziękujena zimnym silniku gsx tak chodzi i moj i kolegi chodza tak samo,po 2-3 minutach jest juz ok,odpalaj na delikatnym ssaniu,jak odpali powoli zmniejszaj ssanie w koncu wylacz calkiem,ale nie tykaj gazu,bo na zimnym silniku sie niegazuje,niech pochodzi chwile na wolnych obrotach i bedzie sie wkrecac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) i co z tymi "gumkami", są potrzebne czy nie? Czy wyciąganie zaślepek nie będzie czymś jak swoisty wiejski "tjuning" przez rozwiercanie dysz wiertarką? :buttrock:Mój gsx-f nie ma lekko ostatnio i każdy koń więcej by był mile widziany :) Wyjmij te gumki i depnij się motongiem tu i tam i zwróć uwagę czy jest jakaś róznica. Potencjalną odpowiedź masz w powyższych postach. Napiszcie jaki model gaźników jest w tych Waszych GSXF-ach? Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Wyjmij te gumki i depnij się motongiem tu i tam i zwróć uwagę czy jest jakaś róznica. Potencjalną odpowiedź masz w powyższych postach. Napiszcie jaki model gaźników jest w tych Waszych GSXF-ach?w moim gsxf gaziory firmy mikuni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 w moim gsxf gaziory firmy mikuniTyle to ja wiem. Chodziło mnie o model - jakiś numer, typ itd. Zobacz chcoiaż w serwisówce w danych technicznych powinien być opissany model i średnica gardzieli. No i rocznik moto też sie przyda. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Tyle to ja wiem. Chodziło mnie o model - jakiś numer, typ itd. Zobacz chcoiaż w serwisówce w danych technicznych powinien być opissany model i średnica gardzieli. No i rocznik moto też sie przyda.mam tylko serwisowke w niezrozumialym dla mnie jezyku,a rok moto 93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.