Skocz do zawartości

danielmk2

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O danielmk2

  • Urodziny 04/19/1988

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI GSX600F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7191626
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia danielmk2

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Próbowałem na każdej opcji jeździć i zawsze to samo...najczęsciej jeźdźę na res...
  2. Spróbuj wodnym i później polerką przejechać...tylko maszynką polerską :eek: rysy wtedy znikną...i jeżeli po jakimś czasie efekt się powtórzy to znaczy że ten bezbarwny który został położony jest jakiś lipny,kup wtedy jakiś renomowanej firmy i dobry klar...bo gościu może pomalował Ci to takim klarem jakim maluje auta(najzwyklejszym),a bak motocykla jest szczególnie narażony na zarysowania więc powinien być pomalowany czymś solidniejszym jak by nie było :)
  3. Nie że do odcięcia go kręce...poprostu do 5,5 tyś obr się wkręca i zaczyna strzelać z tłumika i kaszleć...więcej się nie wkręci...Dopiero po ok 10-15 minutowej jeździe zaczyna normalnie wchodzić powyżej 6 tyś obrotów...Wiem że jak jest zimny to nie powinno się go tak kręcić ale mimo wszystko on powinien się wkręcać bez problemu mimo że tego nie lubi!!Świeczek jeszcze nie wymieniałem,ale wymienie w najbliższym czasie i napisze czy pomogło...Najgorsze jest w jajku to że chcąc coś wymienić lub zrobić przy silniku to tyle rozkręcania tych owiewek że aż się odechciewa :banghead: no ale coś za coś:crossy: jak wymiana swiec nie pomoże to zaworze go do czyszczenia i wyregulowania gaźników...pozdrawiam
  4. No właśnie wiem że się nie powinno tego robić,ale wkręcać się powinien normalnie,a mój max do 6 tyś obr się wkręci i strzela z wydechu.Jak się już rozgrzeje to normalnie chodzi.Także polecacie regulację bo wasze gsxfy wkręcają się normalnie na zimnym mimo że nie powinno się tego robić tak?10 minut od momentu odpalenia i jazdy oczywiście...jak się już rozgrzeje to normalnie chodzi...
  5. no właśnie byłem u dwóch i nie mówili o tym,ale to wiem od kolegów...tylko jak długo takie jajko ma się nie wkręcać na obroty jak jest zimne??Ja tak z 10 min muszę nim jechać spokojnie żeby zaczął normalnie się kręcić powyżej 6 tyś obrotów.
  6. Sam bym chętnie posłuchał rad użytkowników olejaków...Tzn chodzi mi o sugestie jak np powinien się taki silnik wkręcać na obroty na zimnym a na ciepłym silniku,jak długo powinno się go rozgrzewać żeby można było "piecować",itp itd.Osobiście mam GSX600F z 2000roku (jajko),i byłem u jednego mechanika,młodego i chyba mało doświadczonego bo powiedział mi że coś jest nie tak skoro jak jest zimny to nie chce się wkręcać powyżej 6000 tyś obr,strzela z tłumika i przygasa.Zaproponował regulację,synchronizację gaźników.Później pojechałem do innego już serwisu i powiedzieli mi że tak ma każdy olejak jak jest zimny.Panowie jako użytkownicy tego typu silników wypowiedzcie się na ten temat bo sam już nie wiem czy regulować te gaźniki czy nie...podkreślam że dopiero co zakupiłem tego typu motocykl,ma on przebieg 21000km,z moim poprzednim GS500 nie było takich problemów bo był chłodzony powietrzem,dlatego nie wiem czy tak ma być czy nie...z góry dziękuje i pozdrawiam!!
  7. Panowie takie pytanie,bo nie chce zakładać nowego wątku,a widzę że tu sami znawcy GSXF :flesje: Mianowicie moja gsx600f jak jest zimna to nie wkręca się na obroty.W jednym serwisie powiedział że zrobi synchronizacje gaźników i to pomoże,a w drugim że to olejak,mówi że jak jest zimny to max 4 tyś obrotów,i nie żyłować silnika.No to rozumiem,ale jak długo mniej więcej tak na zimnym sie nie chce wkręcać bo może gaźniki mimo wszystko warto by było wyregulować i zsynchronizować.Pozdrawiam i z góry dziękuje
  8. Witam.Mam możliwość kupienia suzuki bandita 600n z 1995 roku.Ma on problem z drugim biegiem.Sprzedający twierdzi ze na wysokich obrotach nie zakleszczają się zebatki.Dodaje on do tego moto drugi silnik kompletny za wyjątkiem pokrywy zaworów.W serwisie za zrobienie ze skrzynią lub wymianę silnika troche sobie zaśpiewali...i wtedy srednio się to opłaca kupić.I tu pojawia się pytanie.Jak uważacie byłbym w stanie sam przełożyć taki silnik z pomocą jakiegoś mechanika ale nie z branży motocyklowej??
  9. Moja 4 kołowa skarbonka to vw golf mk2 1.6 TD.Ocencie sami:pod tym linkiem jest temat z nim:pp http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80385
  10. Witam,mam pytanie co może być przyczyną dziwnego falowania tyłu motocykla podczas hamowania szczególnie tylnym hamulcem.Odrazu mówie że tylnia opona jest już zużyta,zamówiłem nową ale nie wiem czy to pomoże.Wydaje mi się że to może być przyczyna zużycia jakiś łożysk łączących wahacz lub amortyzatora.Jeżeli ktoś spotkał się kiedyś z taką usterką to proszę o poradę!!Z góry dziękuję!!
  11. GS 500E 1991 rok.Czarna perełka z niebieskimi płatkami metalicu....wygląda pięknie...przebieg 58 000 km ale ile w tym prawdy to nikt nie wie!!Ogólnie idealne moto na początek!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...