Skocz do zawartości

problem z obrotami w gsx600f


tomaj261
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie niewiem co to za gumki byly,ale tez mi sie wydaje ze to jakas blokada bo po ich wyjeciu idzie niemilosiernie,moze ktos wie co to za zaslepki?po zdjeciu plywaka widoczne sa dwa kanaly jeden z wieksza dysza,drugi z mniejsza na wszystkich gaznikach w otwor tego mniejszego kanalu powkladane byly takie male okragle gumki,jakby zaslepki,wie ktos co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było to samo i poradziłem sobie podobnie jak ty z tymi gażnikami też mam skład mieszanki wykręcony na 2 obroty ale nie ściągałem tych gumowych zaślepek i moje moto chodzi na wolnych i to nawet poniżej 1000 obrotów co było wcześniej problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. Suzuki lubi pchać te gumki w gaźniki. Moja dawna RF600R też to miała, wyjąłem je i moto jak nowe, pełen power itd. Jak ustawiałem wkręt mieszanki wg. serwisówki już bez tych gumek to w ogóle nie chciała chodzić, musiałem dobrać doświadczalnie i się udało. Wiadomo - więcej paliwa to trzeba więcej powietrza. Po tym zrobiłem perfekt synchro i moto kręciło 14.500 rpm nawet na 6 biegu, wtedy następowało odcięcie zapłonu.

 

Czy twój GSXF był importowany z Niemiec? Bo Helmuty blokują kaze moto chyba, nawet te które nie mają mocy prawie wcale. Moja RF była kupiona w UK ale nie był to model na rynek UK.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było to samo i poradziłem sobie podobnie jak ty z tymi gażnikami też mam skład mieszanki wykręcony na 2 obroty ale nie ściągałem tych gumowych zaślepek i moje moto chodzi na wolnych i to nawet poniżej 1000 obrotów co było wcześniej problemem

to ty tez masz te gumki?moze kurde spowrotem je zalozyc,bo niechce zeby sie cos zje.balo

 

Heh. Suzuki lubi pchać te gumki w gaźniki. Moja dawna RF600R też to miała, wyjąłem je i moto jak nowe, pełen power itd. Jak ustawiałem wkręt mieszanki wg. serwisówki już bez tych gumek to w ogóle nie chciała chodzić, musiałem dobrać doświadczalnie i się udało. Wiadomo - więcej paliwa to trzeba więcej powietrza. Po tym zrobiłem perfekt synchro i moto kręciło 14.500 rpm nawet na 6 biegu, wtedy następowało odcięcie zapłonu.

 

Czy twój GSXF był importowany z Niemiec? Bo Helmuty blokują kaze moto chyba, nawet te które nie mają mocy prawie wcale. Moja RF była kupiona w UK ale nie był to model na rynek UK.

tak byla z niemiec przywieziona,to jakas blokada te gumki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanie,bo nie chce zakładać nowego wątku,a widzę że tu sami znawcy GSXF :flesje:

Mianowicie moja gsx600f jak jest zimna to nie wkręca się na obroty.W jednym serwisie powiedział że zrobi synchronizacje gaźników i to pomoże,a w drugim że to olejak,mówi że jak jest zimny to max 4 tyś obrotów,i nie żyłować silnika.No to rozumiem,ale jak długo mniej więcej tak na zimnym sie nie chce wkręcać bo może gaźniki mimo wszystko warto by było wyregulować i zsynchronizować.Pozdrawiam i z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak byla z niemiec przywieziona,to jakas blokada te gumki?

 

Na to wychodzi. W Niemczech kastrują prawie każde moto. Mogą to być kryzy w kanałach dolotowych, mogą to być mniejsze dysze, mogą też być ograniczniki otwarcia przepustnicy/inne przepustnice które nie otwierają się na maxa.

 

Danielmk2 - żadnego moto nie wkręca się jak jest zimne!!!! Zabijesz silnik w ten sposób. Niezależnie czy to olejak, wodniak czy chłodzony moczem niedźwiedzia. Tak czy inaczje nie wygląda to dobrze. Fakt że jak silnik jest całkiem zimny to będzie się dławił w każdym moto ale po kilku minutach pracy powinno być OK. Na ssaniu też będzie tak samo.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mianowicie moja gsx600f jak jest zimna to nie wkręca się na obroty.W jednym serwisie powiedział że zrobi synchronizacje gaźników i to pomoże,a w drugim że to olejak,mówi że jak jest zimny to max 4 tyś obrotów,i nie żyłować silnika.No to rozumiem,ale jak długo mniej więcej tak na zimnym sie nie chce wkręcać bo może gaźniki mimo wszystko warto by było wyregulować i zsynchronizować.Pozdrawiam i z góry dziękuje

 

To jak brzmi pytanie ? :-)

 

-Zimnego silnika nie powinno się wysoko kręcić , u mnie na ssaniu stabilne obroty to 2500 rpm

-W zależności od temperatury otoczenia gsxf jest OK od 6,5 do 19 km drogi , zimą może być niedogrzany

-Synchronizację przeprowadza się co 12kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co z tymi "gumkami", są potrzebne czy nie? Czy wyciąganie zaślepek nie będzie czymś jak swoisty wiejski "tjuning" przez rozwiercanie dysz wiertarką? :P

Mój gsx-f nie ma lekko ostatnio i każdy koń więcej by był mile widziany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co z tymi "gumkami", są potrzebne czy nie? Czy wyciąganie zaślepek nie będzie czymś jak swoisty wiejski "tjuning" przez rozwiercanie dysz wiertarką? :P

Mój gsx-f nie ma lekko ostatnio i każdy koń więcej by był mile widziany ;)

wyglada na ze te gumki to jakas blokada bo sa wlozone w dysze,przez co je zatyka,w moim moto po wyciagnieciu tych gumek moto chodzi rowniej,lzej i napewno ma lepszego kopa,a spalanie takie jak przed wyciagnieciem ich,czyli jakies 7l przy ostrej jezdzie,tyle ze ni hu.ja niewiem po co je ktos tam wsadzil,grzebalem w zyciu w roznych gaznikach,ale w zadnym tego niebylo,dlatego w moim gsx juz tez niema.

 

Panowie takie pytanie,bo nie chce zakładać nowego wątku,a widzę że tu sami znawcy GSXF :bigrazz:

Mianowicie moja gsx600f jak jest zimna to nie wkręca się na obroty.W jednym serwisie powiedział że zrobi synchronizacje gaźników i to pomoże,a w drugim że to olejak,mówi że jak jest zimny to max 4 tyś obrotów,i nie żyłować silnika.No to rozumiem,ale jak długo mniej więcej tak na zimnym sie nie chce wkręcać bo może gaźniki mimo wszystko warto by było wyregulować i zsynchronizować.Pozdrawiam i z góry dziękuje

na zimnym silniku gsx tak chodzi i moj i kolegi chodza tak samo,po 2-3 minutach jest juz ok,odpalaj na delikatnym ssaniu,jak odpali powoli zmniejszaj ssanie w koncu wylacz calkiem,ale nie tykaj gazu,bo na zimnym silniku sie niegazuje,niech pochodzi chwile na wolnych obrotach i bedzie sie wkrecac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co z tymi "gumkami", są potrzebne czy nie? Czy wyciąganie zaślepek nie będzie czymś jak swoisty wiejski "tjuning" przez rozwiercanie dysz wiertarką? :buttrock:

Mój gsx-f nie ma lekko ostatnio i każdy koń więcej by był mile widziany :)

 

Wyjmij te gumki i depnij się motongiem tu i tam i zwróć uwagę czy jest jakaś róznica.

 

Potencjalną odpowiedź masz w powyższych postach. Napiszcie jaki model gaźników jest w tych Waszych GSXF-ach?

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij te gumki i depnij się motongiem tu i tam i zwróć uwagę czy jest jakaś róznica.

 

Potencjalną odpowiedź masz w powyższych postach. Napiszcie jaki model gaźników jest w tych Waszych GSXF-ach?

w moim gsxf gaziory firmy mikuni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim gsxf gaziory firmy mikuni

Tyle to ja wiem. Chodziło mnie o model - jakiś numer, typ itd. Zobacz chcoiaż w serwisówce w danych technicznych powinien być opissany model i średnica gardzieli. No i rocznik moto też sie przyda.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle to ja wiem. Chodziło mnie o model - jakiś numer, typ itd. Zobacz chcoiaż w serwisówce w danych technicznych powinien być opissany model i średnica gardzieli. No i rocznik moto też sie przyda.

mam tylko serwisowke w niezrozumialym dla mnie jezyku,a rok moto 93

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...