monter 0 Posted April 13, 2008 Witam, właśnie zaczynam swoja zabawę z odnawianiem Janka i mam takie pytanie, mianowicie zamierzam kupić nowe obręcze kół w sklepie SKUTERA. Czy któryś z forumowiczów ma już takowe obręcze u siebie? Jak one się sprawują podczas centrowania? i co z jakością chromu???? Pozdrawiam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
qurim 176 Posted April 15, 2008 A no te współczesne obręcze sprawują się tak że są krzywe jeszcze jak są nowe. Cos jak nowe czesci do rusków - przed uzyciem naprawić! A co do chromu to trudno mówic ale to pewnie też jest jakiś ekologiczny, chiński chromik na bazie sklonowanych pomidorów. Lepiej poszukaj dobrych obreczy i daj do chromu, albo odświez swoje jesli nie mają wyraźnych wgniotów, wżer czy odkształceń. pozdro. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Share this post Link to post Share on other sites
wueska 1 Posted April 16, 2008 Lepiej Zakładać 18 cali od Jawy 350;] Chrom mocny obrecze wytrzymałe i tanie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paolo350 0 Posted April 16, 2008 (edited) Lepiej Zakładać 18 cali od Jawy 350;] Chrom mocny obrecze wytrzymałe i tanie.Pozostaje problem iliści szprych - bo jeśli się nie ,mylę, to Jawa ma ich 36 lub 38 na koło - a Junak 40;Jeśli się mylę, to sorki - ale tak coś mi się kojarzy..... Edited April 16, 2008 by Paolo350 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wueska 1 Posted April 16, 2008 sorrki zapomniałem o ilosci szprych. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skrzydlaty 0 Posted April 16, 2008 A no te współczesne obręcze sprawują się tak że są krzywe jeszcze jak są nowe. Cos jak nowe czesci do rusków - przed uzyciem naprawić! A co do chromu to trudno mówic ale to pewnie też jest jakiś ekologiczny, chiński chromik na bazie sklonowanych pomidorów. Lepiej poszukaj dobrych obreczy i daj do chromu, albo odświez swoje jesli nie mają wyraźnych wgniotów, wżer czy odkształceń. pozdro. Czy miałeś do czynienia z tymi felgami? Jeździłeś na nich? :biggrin: Osobiście zakładałem te felgi szprychując i centrując koła do motocykla kolegi.I o ile o ich zachowaniu w trakcie eksploatacji nic nie mogę powiedzieć, o tyle ich wygląd i zachowanie podczas montażu rokują dobrze. Są minimalnie szersze od oryginałów, ale nie ma to znaczenia.I na pewno będą lepsze od oryginalnych krzywulców, po krawężnikach i studzienkach. Co do chińskiego chromu to mogę się akurat wypowiedzieć przy innej okazji, bo zdarza sięże prostuję felgii po strzale i o dziwo ten chiński chrom nie odpryskuje pod naciskiem siłownika i odkształcania felgii. Czego nie można powiedzieć o dotychczas spotkanych felgach chromowanych w kraju :biggrin: pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
qurim 176 Posted April 16, 2008 Tak się składa że zakładałem felgi z owego sklepu do kilku SHL M11. I bardzo tego żałuję - nie warte swej ceny a przy okazji odejscie od oryg. wzoru motocykla. Wróciłem do lakierowanych obręczy czyli takch jak były fabrycznie.pozdro. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Share this post Link to post Share on other sites
skrzydlaty 0 Posted April 17, 2008 Tak się składa że zakładałem felgi z owego sklepu do kilku SHL M11. I bardzo tego żałuję - nie warte swej ceny a przy okazji odejscie od oryg. wzoru motocykla. Wróciłem do lakierowanych obręczy czyli takch jak były fabrycznie.pozdro. A kto ci powiedział, że w junaku były chromowane felgi?Może w jakiejś wersji eksportowej, ale standardowo były malowane i takie moim zdaniem wyglądaja najlepiej w tym motocyklu, ale to moje subiektywne zdanie :banghead: O Odejsciach od oryginału, możnaby długo ... Już polakierowanie motocykla jest odejściem od oryginału, jedynie motocykl zachowany do naszych czasów w stanie takim, w jakim dotrwał, niezależnie od stanu jest oryginalny.. :banghead: ale czy oto chodzi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stasiu 0 Posted April 17, 2008 Gdzieś kiedyś słyszałem złe opinie o tych felgach. Problem występował przy centrowaniu. Te współczesne są ponoć dożo sztywniejsze od oryginału, w związku z tym centrowanie ich to nie lada sztuka.Ale to tylko zasłyszana opinia - nie miałem z nimi do czynienia. Skutecznie odstrasza mnie cena, ale niestety oryginały szybują w góre. Niedługo bardziej będzie opłacało się ( finansowo ) kupić te z Dębicy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qurim 176 Posted April 19, 2008 A kto ci powiedział, że w junaku były chromowane felgi?Może w jakiejś wersji eksportowej, ale standardowo były malowane i takie moim zdaniem wyglądaja najlepiej w tym motocyklu, ale to moje subiektywne zdanie ;) O Odejsciach od oryginału, możnaby długo ... Już polakierowanie motocykla jest odejściem od oryginału, jedynie motocykl zachowany do naszych czasów w stanie takim, w jakim dotrwał, niezależnie od stanu jest oryginalny.. :clap: ale czy oto chodzi? Autor tematu pytał o jakośc chromu stąd moja odpowiedź. A czy były takie czy malowane w Janku to nie mój biznes. Nie znam sie na chińskich sprzętach. :clap: A 100% oryginalne moto możesz zobaczyć poniżej, jedna z moich SHL. Tak jak wyszła z fabryki + dodatkowe bagażniki.http://bikepics.com/pictures/1117910/ pozdro. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Share this post Link to post Share on other sites