Kubadandy Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Oczywiscie ze się da. Ja mam tzw. V-Braki montowanie teraz w większości hamulców. Słyszałem opinię że tarcze są takie sobie w rowerach, to prawda?da sie spokojnie tylko trzeba je podkręcic na lince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Mam supermoto 125 ostatnio ucze sie stawiac na gume. Staram sie wybijac go ze sprzęgła ale brakuje mi biegu bo po chwili sie konczy (stawiam na 2). Co do stawiania na przednie to opanowalem szybciej niz jazda na tylnym. Jadąc rozpędzonym wciskasz przedni hamulec mocniej niz zwykle tak aby nie zablokowac (jak ktos umie tak na rowerze to sobie poradzi) i podrywasz tylne kolo, lekko sie przy tym wybijając oczywiscie i motor sam frunie w gore a potem tylko sterujesz wszytko klamka :] Warto sprobowac :] Ja zadalem wczesniej pytanie dlaczego na gumie nie moge wrzucic biegu w góre bo nie lubie pyrkania na 1 albo 2. tez kiedys myslalem ze bieg sie konczy i dupa , ale to znaczy ze za nisko podrywasz moto. Przy duzym pionie moto samo jedzie i musisz je heblem sprowadzac na ziemie wieć nie gadaj ze ci sie bieg konczy ;pTrzeba przełamać bariere strachu:P wiadomo cene jakąś zaplacić musisz:D ale jaki efekt;]Zobacz jak robią to profesionalni stunterzy , tzw wolne gumy. P.Swłasnie wrócilem z treningu wheelie.za cholere nie moge "łan Handera" zrobić:D czuje ze jak puszcze kiere to spadne z moto :/ a pion jest na tyle wysoki ze moto samo jedzie bez gazu. POMóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 siemka,mam pytanko, czy f4 idzie na gume z gazu? jezeli tak to jak to ogarnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 F4 idzie bez problemu. Mysle ze technika taka jak w kazdym innym. Dajesz ostro gazu na 1 , nastepnie odpuszczasz i natychmiast dajesz ponownie ostro w gaz jednoszczesnie szarpiac mocno za kiere i odchylajac glowe i plecy do tylu. Wszystko oczywiscie z wyczuciem. Ja mam natomiast inny problem:dlaczego motocykl na gumie zaczyna mi wężykować? To zjawisko pojawia sie wraz ze wzrostem predkosci i strasznie sie nasila. Jezdze na stojaco na tylnych podnozkach. Cisnienie w tylnym kole 1,5 at.Kolo ustawione prosciutko w wachaczu.Gdzie szukac przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 F4 idzie bez problemu. Mysle ze technika taka jak w kazdym innym. Dajesz ostro gazu na 1 , nastepnie odpuszczasz i natychmiast dajesz ponownie ostro w gaz jednoszczesnie szarpiac mocno za kiere i odchylajac glowe i plecy do tylu. Wszystko oczywiscie z wyczuciem. Ja mam natomiast inny problem:dlaczego motocykl na gumie zaczyna mi wężykować? To zjawisko pojawia sie wraz ze wzrostem predkosci i strasznie sie nasila. Jezdze na stojaco na tylnych podnozkach. Cisnienie w tylnym kole 1,5 at.Kolo ustawione prosciutko w wachaczu.Gdzie szukac przyczyny? Może poprostu źle balansujesz ciałem wprowadzając motocykl w wibracje , to trzeba wyjeździc (pisanie na FM nic nie da) p.sna tyllnich podnozkach bez hamulca??chyba ze masz HB;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartMFK Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) michal może jeszcze troche spuść powietrze z koła, a jeśli obie nogi podczas jazdy trzymasz na tylnych podnóżkach to nie masz kontoli hamulcem. poza tym w tym przypadku troche wyżej musisz unieść moto żeby być w punkcie balansu, więc może dla tego się giba. jak masz prawą nogę na przednim podnóżku, a lewą na tylnim to łatwiej ogarnąć balans, masz lepszą kontrolę. próbuj wolną gume jeździć i nauczyć się ogarniać uciekanie na boki przy wolnej gumie, wtedy to jest mniej niebezpieczne a co do jazdy f4i na gumie z gazu, to lepiej się nauczyć walić z sprzęgła, to jest bardziej uniwersalne i łatwiej później przejśc poziom wyżej i uczyć się jakichś lepszych trików Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez bartMFK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 F4 idzie z gazu na jedynce, ale bez szarpania za kiere lub stania na tylnych podnóżkach nie pociągnisz jej do pełnego pionu bo podnosi się dość łagodnie. Podejdzie do ok 45 st. ... zależy jak się uda ... i opuści koło. Ze sprzegła jeszcze nie próbowałem. Nie zauważyłem u siebie wężykowania, ale jak dałem się przejechać kumplowi i postawił moją do dość konkretnego pionu to pod koniec jedynki widać już było że pod nim tańczyła, ale ja latam na standardowym ciśnieniu. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartMFK Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 niższe ciśnienie jest dobre przy nauce wolnej jazdy na gumie z wężykowaniem to właśnie tak mi się wydaje że przy bardzo wysokich szybkich gumach to się bedzie pojawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiR6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 siemanko, co do F4 to idze na jedynce z gazu i to spokojnie tylko ze na jedynce szybko Ci sie obroty skoncza i nie pociagniesz pieknej i szybkiej gumy, chyba ze umiesz zmieniac biegi, a jak nie to tak jak kolega napisał z 2 strzał ze sprzegła i lecisz ogólnie moje zdanie jest takie że ze sprzegła jest łatwiej motor na wyzszych biegach jest mniej nerwowy i łatwiej go utrzymac w pionie. a co do wezykowania to mi tez to sie pojawia ale to jak gumuje z predkosciami powyzej 100km/h, lub wolniej ale w pionie na 12h wtedy wezykuje. i z wasnego doswiadczenia to jak chcecie gumowac przy wiekszych predkosciach to bardzo przydatny jest amor skretu zeby nie było niespodzianek typu shimma :) bo potem moze byc nieciekawie i z wami i z moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiR6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 przy 150 tak, ale jak jest konkretny pion, bo wtedy opór wiatru jest :icon_question: przy nauce latania na gumie tez trzeba uwazac na wiatr, bo jest okrótnie zdradliwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No wlasnie, to wezykowanie pojawia sie zawsze przy duzych predkosciach (gdy zblizam sie do odcinki na 2 biegu) czyli pewnie kolo 140-150 km/h. To nie ma jakiegos sposobu by pozbyc sie tego zjawiska? Hmmm bede musial w takim razie jezdzic tak jak radzil bartMFK. Sprobuje prawa noge dac na przedni podnozek, postawic wiekszy pion i balansowac na motocyklu. A jeszcze powiedzcie czy mozliwa jest wolna guma (predk ok 40-50 km/h) na seryjnej zebatce? Czy tez do wolnej gumy konieczna jest pizza i dluzszy lancuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartMFK Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) nie jest konieczna do wolnej gumy zmiana zębatek. pizza poprostu pomaga szybciej wstać i kontrolować ja się ucze wolnej gumy na cb500 na seryjnej zębatce i jakoś powoli powoli zaczyna coś wychodzić. stawiam od razu prawie z miejsca do pionu i próbuje ogarnąć sprzęta hamulcem, hehehe. bo wolna guma bez ciśnięcia hamulca jest nie możliwa nawet u nas w PL np Pasio na cb500 na seryjnych zębtakach kręcił cyrkle i wyprawiał różne cyrki Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez bartMFK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No wlasnie, to wezykowanie pojawia sie zawsze przy duzych predkosciach (gdy zblizam sie do odcinki na 2 biegu) czyli pewnie kolo 140-150 km/h. To nie ma jakiegos sposobu by pozbyc sie tego zjawiska? Hmmm bede musial w takim razie jezdzic tak jak radzil bartMFK. Sprobuje prawa noge dac na przedni podnozek, postawic wiekszy pion i balansowac na motocyklu. A jeszcze powiedzcie czy mozliwa jest wolna guma (predk ok 40-50 km/h) na seryjnej zebatce? Czy tez do wolnej gumy konieczna jest pizza i dluzszy lancuch? 40-50 to wolna guma??:notworthy: Wolna guma to cos ok 10km/h. wtedy strasznie rzuca na boki, a przy dobrym pochyleniu sie do tyłu i przy dobrze ustawionych obrotach jak załapiesz punkt równowagi to mozesz sie tak toczyć spory kawałek drogi.bez uzywania gazu i hamulca , wkoncu jednak bedziesz musial pomóc mu gazem a co za tym idzie hamulcem, MOJA GUMA moze nie najwolniejsza ale nie powyzej 20km/h , na pierwszym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiR6 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 sidi pokazał wolna gume, ale to tez nie to co w stuncie, a po drugie to nie ma co porównywac stawiania na gume jakiegos enduro do jakiego kolwiek plastika, sam jedziłem na crossie i wiem ze jest duzo łatwiej to samo dotyczy supermoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Wracajac do gumy z gazu na f4 to sie musze zgodzic. Z gazu juz sie nauczylem podnosic, tyle ze faktycznie szybko sie gaz konczy.Czy moglby ktos mi dac wskazowki jak ze sprzegla na 2 leciec na gume na f4?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.