Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No .. Ja mam Aprilie Rs 50 :P Ale ma niezla moc .. Z 1 czy 2 podrywa na kolo puszczenie z sprzegla .. Musze zaczac probowac ;P Tez jak patrzac na wheelie zauzmy w filmikach wydaje mi sie ze na stojaco jest lepsza widocznosc itd :banghead: Dzieki za odp :biggrin: pozdrAwiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N0 to koledzy moze ladnie opisza jak to zrobic na malym motorku o mocy ok 10Km i pojemnosci 50 ccm .. ? Np. Aprilia Rs, Derbi Senda, Yamaha Tzr itd .. ? Troche o tym czytalem ale dalej nie jestem pewnien jak to robic .. jest duzo technik ;/ Jaka najlepsza dla poczatkujacegoo ? ;P mrugacz.gif

 

1 i ruszasz........jedziesz powoli nogi na podnóżki pasażera i teraz musisz wyczuć kiedy moto ma największego kopa (jak masz obrotomierz to żaden problem)i jak dojdziesz do tych obrotów to energiczne szarpnięcie za kiere i gaz do oporu i samo poleci potem tylko kwestia równowagi ......ja tak podnosze ogara 200 który ma może 3KM a waże prawie 90kg :icon_rolleyes: i gdyby nie wewnętrzna blokada (strach) to pion bez problemu :icon_mrgreen:

 

hondy mtx 80 z miejsca idzie do idealnego pionu jak strzelisz ze sprzęgła stojąc w miejscu i nie trz\ymasz nóg na podnózkach (tylko w powietrzu) natomiast z opisanego wcześniej sposobu nie korzystam bo wiem że może polecieć do tyłu :icon_mrgreen:

 

wątpie żeby jakikolwiek 8 czy 10KM pi*****k sie podniósl jeśli normalnie na nim siedzisz......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 i ruszasz........jedziesz powoli nogi na podnóżki pasażera i teraz musisz wyczuć kiedy moto ma największego kopa (jak masz obrotomierz to żaden problem)i jak dojdziesz do tych obrotów to energiczne szarpnięcie za kiere i gaz do oporu i samo poleci potem tylko kwestia równowagi ......ja tak podnosze ogara 200 który ma może 3KM a waże prawie 90kg :) i gdyby nie wewnętrzna blokada (strach) to pion bez problemu :)

 

hondy mtx 80 z miejsca idzie do idealnego pionu jak strzelisz ze sprzęgła stojąc w miejscu i nie trz\ymasz nóg na podnózkach (tylko w powietrzu) natomiast z opisanego wcześniej sposobu nie korzystam bo wiem że może polecieć do tyłu :P

 

wątpie żeby jakikolwiek 8 czy 10KM pi*****k sie podniósl jeśli normalnie na nim siedzisz......

 

 

 

 

po co na podnózki pasazera?? przeciez heblem musisz regulowac wysokosc.

Robilem tak jak mowisz dopóki szlifa nie zaliczylem , teraz uzywam hamulca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do XT to ci powiem że na tym moto da się ładnie jechać na gumie, ja odkąd kupiłem wręcz nie prubowałem, dopiero wczoraj sobie sprubowałem i z przyzwyczajenia do poprzedniego moto kontrola samym gazem nie wiele daje, podrzucisz z samego gazu i szarpniecia ale tak nie wiele przejedziesz, jeszcze nie próbowałem go wbijać do pionu... ale pomału pomału, nie odrazu Rzym zbudowali.

W terenie podczas jazdy np po zeskoku z hopki potrafie przejechać na stojaka o wiele więcej niż jak próbuje na asfalcie spokojnie z 1 .

 

Trening i napewno bedize lepiej, musi byc, ja po może 15 próbach gumy zauważyłem już poprawe... ale puścił sie deszcz i musiałem sie zawijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co na podnózki pasazera?? przeciez heblem musisz regulowac wysokosc.

 

nie chodzi o regulacje wysokości tylko o poderwanie koła :rolleyes: np ogar 200 kiedy stoisz na przednich podńozkach to ogar 200 czy honda mtx 80c sie nie podniesie z gazu... ....może kwestia przełożen albo do***** silnika :P

 

natomiast jak stoisz na podnózkach pasażera to jakby przenosisz mase na tył i łatwiej przód podnieść........ja np ze sprzęgła sie boje po glebie :D tylko z gazu........

 

najlepiej sie stawia fulla np cezete 250 siedzisz normalnie tylko pizgniesz gazem i leci sama do pionu cr80 to samo :D :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ogarniam na dt50 sm juz dlugie piony, rwe z 2 z gazu wiec nie pitol ze sie nie da :( tu piekna fota w akcji, a co do rs50, sciagaj owiewki i proboj, nic nie przyjdzie z pisania na forach...

http://b62.grono.net/38/60/gallery-55818274-500x500.jpg

 

 

 

Słoniu to na foto to ty??

 

Chciałbym zauwazyc ze wheelie na 2 biegu czyli szybkie wheelie jest o wiele łatwiejsze od wolniutkiej gumy na 1 biegu;] Bo przy wolnej gumie nie dosc ze musisz balansowac cialem bo moto lata na boki to jeszcze trudniej wyczuc równowage jak wysoko jeszcze mozesz.

 

 

 

PONAWIAM PYTANIE: CZEGO JAK JESTEM W PIONIE TO NIE MOGE WRZUCIC BIEGU W GÓRE??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 1 wolna tez umiem :) musze film wreszcie jakis nakrecic, generalnie musisz uwazac bo moto traci stabilnosc jak chcesz przebic, nei idzie na chama? tzn odpuscic delikatnie gaz i wbic ? u mnei tak idzie, chociaz czasami sprzegla sie nawet uda uzyc :)

Edytowane przez Sloniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do posiadaczy SV650 2002.Mialem wczesniej cbr600f4i i na kolo szla jak marzenie z gazu (czyli zamulenie przy okolo 4-6 tys. obrotow i gaz) teraz mam od kilku tygodni sv650 wiec V2 calkiem inne obroty jak to probowac postawic z gazu abym odrazu nie ochrzscil sprzeta w srodku sezonu? jakie obroty itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 1 wolna tez umiem :flesje: musze film wreszcie jakis nakrecic, generalnie musisz uwazac bo moto traci stabilnosc jak chcesz przebic, nei idzie na chama? tzn odpuscic delikatnie gaz i wbic ? u mnei tak idzie, chociaz czasami sprzegla sie nawet uda uzyc :flesje:

 

 

zaraz sprobuje tak jak mowisz odpuscze gaz bieg w góre i kita:D Zobaczymy czy wysluzoną TS jest na to stać:/ A jak nie to doleje oleju:D powinno pomóc. bo z tego co ludzie mowią olej splywa i smarowania nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam supermoto 125 ostatnio ucze sie stawiac na gume. Staram sie wybijac go ze sprzęgła ale brakuje mi biegu bo po chwili sie konczy (stawiam na 2). Co do stawiania na przednie to opanowalem szybciej niz jazda na tylnym. Jadąc rozpędzonym wciskasz przedni hamulec mocniej niz zwykle tak aby nie zablokowac (jak ktos umie tak na rowerze to sobie poradzi) i podrywasz tylne kolo, lekko sie przy tym wybijając oczywiscie i motor sam frunie w gore a potem tylko sterujesz wszytko klamka :] Warto sprobowac :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...