tomek89 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 tak macie racje lepsze opony na tyl i koniec byly testy ktore to potwierdzaja i koniec. nie ma co sie duzo o tym rozpisywac. Ci ktorzy twierdza ze lepsze opony na przod to radze im troche o tym poczytac program ogladnac z testami i wszystko sie im wyjasni nie popadajmy w stereotypy tylko w sprawdzone fakty pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 mam caly czas "gorsze" z przodu i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 (edytowane) mam cały czas "gorsze" z tyłu i jest OK. To jak to jest ? Ja wolę masło od margaryny. Edytowane 25 Listopada 2008 przez BIL Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 nie Bil sa tacy ludzie ze nawet młotem do głowy im nie wbijesz ;] To tak jak komus trudno uwierzyć ze jak wrzuca na bieg jałowy samochód pali wiecej paliwa niz jechał by ze stałymi obrotami w granicy 3000;] No nie wytłumaczysz to kazdemu. Zawsze sie trafi jakiś geniusz i powie ci ze gówno wiesz twój tytuł o niczym nie swiadczy a on jest historykiem na samochodach i silnikach zna sie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 To tak jak komus trudno uwierzyć ze jak wrzuca na bieg jałowy samochód pali wiecej paliwa niz jechał by ze stałymi obrotami w granicy 3000;] serio? dlaczego? pytam bo nigdy o tym nie słyszałem a ciekawa sprawa... Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Wynika to z działania samego wtrysku, jak wrzucasz na bieg jałowym masz, przedwtrysk i potem utrzymywany wtrysk na stałym poziomie od górnie przez fabryke ustawionym. Pracujac na obrotach silnik cały czas zubaza mieszanke do momentu w którym czujnik spalania stukowego nie zadziała. Jak zadizała wtedy zapłon jest opuźniany i przedwtrysk albo wzbogacanie mieszanki i tak cały czas. Tak samo jest z hamowaniem silnikiem ECU dokonuje tylko przedwtrysków albo odcina bezwględnie wtryskiwanie paliwa. Ciekawy jest też wpływ terenu jesli jeźdizmy cały czas "z górki i pod górke" to wtrysk moze zgłupiec przez nagłe zmiany gestosci powietrza i spalić masakryczne ilosci paliwa;) Zawsze kolegom polecam sprawdzenie stanu sondy lambda ona ma najszerszy wpływ na dawke paliwa. Czesto jest zasyfiona i wskazania nie sa tak doskonałe;) (ja to sprawdzam najzwyklejszym multimetrem, wskazanie ma cały czas falować w okolicach 0,5V) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ok, dzięki za zaspokojenie ciekawości i sorry za OT :flesje: Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Wynika to z działania samego wtrysku, jak wrzucasz na bieg jałowym masz, przedwtrysk i potem utrzymywany wtrysk na stałym poziomie od górnie przez fabryke ustawionym. Pracujac na obrotach silnik cały czas zubaza mieszanke do momentu w którym czujnik spalania stukowego nie zadziała. Jak zadizała wtedy zapłon jest opuźniany i przedwtrysk albo wzbogacanie mieszanki i tak cały czas. Tak samo jest z hamowaniem silnikiem ECU dokonuje tylko przedwtrysków albo odcina bezwględnie wtryskiwanie paliwa. Ciekawy jest też wpływ terenu jesli jeźdizmy cały czas "z górki i pod górke" to wtrysk moze zgłupiec przez nagłe zmiany gestosci powietrza i spalić masakryczne ilosci paliwa;) Można prosić jakieś źródło tych (ciekawych) informacji ? Moim zdaniem to lekko przeczy prawom fizyki, że jadący potrzebuje mniej wkładanej energii niż stojący, ale też na razie nie chce sie klucić (dopóki nie zobaczę tego opracowania / artykułu). :) A być może sam do tego (błędnie) doszedłeś, patrząc na wskazania komputera pokładowego w samochodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 To jak to jest ? Ja wolę masło od margaryny. Ja lepsze zimówki założyłem z przodu. Mieszkam w górach. Poprostu wole mieć pewność że nie braknie mi siły ciągu na jakimś sniegowym podjeździe. Lepsze opony z przodu dają złudne poczucie bezpieczeństwa. Auto lepiej hamuje i przyśpiesza. Ale może byc nieprzewidywalne w zakrętach. Jak lepsze będą z tyłu to gorszy przód nie pozwoli na szybką jazdę. Najlepiej widoczne to jest jak sie założy łańcuchy na przód :icon_mrgreen: Tak kilka razy podjezdzałem pod zasypane góry. Przód ogień a tył lata jak szalony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Jak zwykle jest problem ktorą opone wybrać ,gdy człowiek jest prawie zdecydowany to przeczyta opinie i dalej nie wie co wybrac:P wiec prosze was którą opone polecanie (do PUNTO I 1.2 75KM, 3-4tys km zimą) http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/...525403,szi.html czy http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/...533959,szi.html dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Jak zwykle jest problem ktorą opone wybrać ,gdy człowiek jest prawie zdecydowany to przeczyta opinie i dalej nie wie co wybrac:P wiec prosze was którą opone polecanie (do PUNTO I 1.2 75KM, 3-4tys km zimą) http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/...525403,szi.html czy http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/...533959,szi.html dzieki A ja bym na Twoim miejscu dołożył po 20-30pln na każdą oponę i kupił porządne kapcie. Chociażby good year ultragrip 7 albo ultragrip 7+. Powinny w tym rozmiarze kosztować ok. 170 PLN za sztukę. Wejdź na ceneo.pl i tam poszukaj, bo ceny mogą znacznie się różnić, to że w jednym sklepie dana opona jest najtańsza nie oznacza, ze inne też są najtańsze, Pozdrawiam Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 zazzu no trudno;) nie chce mi sie skanowac ksiażek i opracowań jakie mam w domu. Zreszta mnie tego uczono w szkole wiec raczej bzdur mi nie wkładano do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 (edytowane) zazzu no trudno;) nie chce mi sie skanowac ksiażek i opracowań jakie mam w domu. Zreszta mnie tego uczono w szkole wiec raczej bzdur mi nie wkładano do głowy. wueska rozumiem że nie chce ci się skanować, ale mozesz podać ich nazwy, autorów, czy jakieś linki w Internecie. Bo to co napisałeś wydaje mi się bardzo interesujące, i jeśli to prawda, myśle że warto żeby było o tym powszechnie wiadomo... Jeśli to miałeś w szkole, rzeczywiście mała szansa żeby to było nie prawdziwe info. Edytowane 1 Grudnia 2008 przez zazzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Wiesz sporo o wtryskach i technologi jest w gazecie Auto moto serwis, w empiku da sie ja znaleść. W szkole korzystałem z opracowań nauczyciela bo ksiazki sa drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 zazzu po prostu jak masz elektronicznie sterowaną dawkę paliwa to powyżej np 1300obr jak odejmiesz gaz na biegu to silnik nie będzie dostawał paliwa . tak to działa na chłopski rozum. Boczi013 broń boshe frigo jeśli nie zamierzasz jeździć po śniegu. Na suchym i mokrym asfalcie tragedia jeśli dojdzie do sytuacji awaryjnej Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.