profaner Opublikowano 11 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 Nie zalezy mi na zbyt dokladnym wytykaniu bledow i jakims zbyt duzym marudzeniu!co myslicie o tym "skladaku" (mi sie podobaja takie rzeczy wiec opinie ze oryginal lepszy to tez tak srednio :Dhttp://republika.pl/ryszek15/kawa5.jpghttp://republika.pl/ryszek15/kawa6.jpg http://republika.pl/ryszek15/kawa7.jpghttp://republika.pl/jawarysiu/images/kawa2xxx.jpg poprostu nie stac mnie na cos bardziej wypasionego i nie wiem czy nie bede musial sie zadowolic takim skladakiem! jeszcze jedno pytanie czy oprocz tego ze da sie tym w miare bezpiecznie przejechac z pkt a do b jest szansa ze dosc wysoka osoba jak ja nie bedzie zaslaniac sobie uszu kolanami przy zmianie biegow? czy rama nie jest stanowczo za krotka i za niska?Ludzie z mechaniki junaka pewnie sie na tym znaja... bo to nadal najczesciej chyba przerabiany motocykl....moze jakas rada osoby ktora robila cos takiego! zgory dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 11 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 Wg. mnie to jest totalna porazka.Wartosc uzytkowa = 0. Nie kupuj takiego motocykla...Lepiej poczekaj i kup cos innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 11 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 tak szczerze mówiąc to ten "drag" nie zabardzo mi podchodzi :D mozna by to wszystko zrobić dużo ładniej i estetyczniej, no ale cóż...każdy ma inna wyobraźnie PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 DARUJ SOBIE. Ani wygodne, ani bezpiueczne itp. Kicha. Jak Cię stać na takiego rumpla, to pomyślo przyzwoitej ETZ 250 - fajne, tanie moto i dużo frajdy z jazdy (wiem bo odstawiałem do warsztatu "rakietę" Sida. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 11 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 przeciez ja nie chce tego kupic!!!! tylko wykombinowac moze w porzyszklosci cos podobnego!estetyka ???? o czym ty mowisz????? mi chodzilo glownie o rame!! co o niej myslicie jest poprostu duzo rozwiazan ktorych nie moge zaakceptowac chodzi mi glownie o wytrzymalosc takej ramy i jak poprawic jej ksztalt przeciez ona jest za niska!!!! brak podnozkow(przy zmianie biegow i hamulcu) i to co takze samson zauwazyl 2t z pozal sie Boże ukladem wydechowym systemu kolanko i kawal rury! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2003 Co ty. Nie pakuj się w cos takiego.Po pierwsze jeżeli jeździłeś na jakimkolwiek chopperze wiesz że motocykle z dużym pochyleniem widelca maja tendencje do „walenie się „ podczas pokonywania zakrętów z małą prędkością. A to to nie wiem jak się będzie zachowywało.Po drugie, rozważ teraz o ile zwiększy się obciążenie główki ramy i całego przedniego zawieszenia. Jest o wiele większe ramie działania siły.Poza tym za względu na to zawieszenie przednie będzie pracowało w zupełnie innych warunkach niż zostało zaprojektowane , prawdopodobnie w ogóle nie będzie tłumiło nierówności i w dodatku bardzo szybko się zużyje.Sprawa silnika, oczywiście z tym wydechem silnik będzie słabszy, będzie więcej palił , a pierwszy napotkany policjant weźmie dowód.A z tym sztywnym tyłem to także życzę powodzenia na naszych polskich drogach.Sprawa jeszcze znalezienia spawacza z odpowiednimi uprawnieniami. Nie wiem także czy czasami nie będziesz musiał zmienić marki pojazdu z Jawa na SAMPonieważ główny element konstrukcji – uległa przebudowie i związku z tym nie jest to oryginalna konstrukcja.Tak więc dochodzą jeszcze dodatkowe obliczenia, przeglądy itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 12 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2003 ale istnieje chyba jakis sposob na zrobienie czegos podobnego i zeby to nie byl jezdzacy zlom? podejrzewam tylko ze koszty tego beda zbyt duze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 12 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2003 Nie obraź sie ale z takim sprzętem to tylko do gabinetu osobliwości :D Ani to ładne,ani praktyczne, a juz na pewno mało wygodne i mało bezpieczne.Daruj sobie. Szkoda Twojego czasu,pracy i pieniędzy.Jesli ktos lubi byc ekstrawagancki to musi miec na to kasę ,niestety.Jak Cie nie stac to sorry Winetou, ale musisz smigać czymś "normalnym".Moj kolega w samą tylko przbudowe Drag Stara 1100 (2001r) włozył troche ponad 15 tysięcy zł.A ramy i silnika wcale nie ruszał ! Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2003 jak kogos stac na drag stara to juz jest zupelnie inna kategoria wagowa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2003 Nie chodzi tylko o kasę czy pomysł ale o szeroko pojętą wiedzę techniczną. W motocyklu o którym wspomniałem były dorabiane ze stali nierdzewnej półki do zawieszenia przedniego,kierownica o trzech srednicach,klamki,podnózki,cały układ wydechowy i masa innych drobniejszych detali.Zbiornik był przeciety na pół i poszerzany, dorobione nowe siedzenia,błotniki i zawieszenie tył (Ohlins z pełną regulacją) ALE :arrow: kumpel nie odważył sie na zmianę geometrii motocykla :!: Rama pozostała nie tknięta. Pomimo swojej sporej wiedzy na temat mechaniki i "customizingu" nie odważył sie na taki krok. A to co nam pokazałeś 8O to .....żenada....z pocietą ramą na dodatek Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 14 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2003 No to to kiszka na maxa .Ale nie zrażjcie chlopaka do custom bike'ów, bo moze Profiemu sie marzy cos swojego zrobić :D A tym czarnym to bym sie bal przejechać 2 metry :eek2: Pozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2003 odpusc sobie, jakosc wykonania = zadna, jezeli technicznie jest taki jak wizuaknie to masakra Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 21 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2003 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: a mnie sie podoba. brakuje tylko upiradła i miśków na kierownicy(dosyć szekoka to sporo by sie zmieściło) i na pozostałych nie osłonietych miejscach. no i podstawowy błąd konstruktora maszyny a musi to być---plastikowe koraliki na szprychy -doskonale poprawiają zarówno wizualnie jaki i funkcjonalnie MASZYNĘ. I z tym sie chyba każdy zgodzi. jeszcze raz brawa dla kolegi :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 21 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2003 Bardzo fajny motorek dla przestrogi dla tych co chca ztjuningowac w taki sposob swoje motorki (M@GIC that's for you ;D) Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n5c Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 mi sie nie podoba ten drag ... jak dla mnie jest on za bardzo rozkraczony rozlazly ... taki nie wadomo co mialo z tego wyjsc ... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.