Skocz do zawartości

drag potrzebna opinia!


profaner
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zalezy mi na zbyt dokladnym wytykaniu bledow i jakims zbyt duzym marudzeniu!

co myslicie o tym "skladaku" (mi sie podobaja takie rzeczy wiec opinie ze oryginal lepszy to tez tak srednio :D

http://republika.pl/ryszek15/kawa5.jpg

http://republika.pl/ryszek15/kawa6.jpg

 

http://republika.pl/ryszek15/kawa7.jpg

http://republika.pl/jawarysiu/images/kawa2xxx.jpg

 

poprostu nie stac mnie na cos bardziej wypasionego i nie wiem czy nie bede musial sie zadowolic takim skladakiem! jeszcze jedno pytanie czy oprocz tego ze da sie tym w miare bezpiecznie przejechac z pkt a do b jest szansa ze dosc wysoka osoba jak ja nie bedzie zaslaniac sobie uszu kolanami przy zmianie biegow? czy rama nie jest stanowczo za krotka i za niska?

Ludzie z mechaniki junaka pewnie sie na tym znaja... bo to nadal najczesciej chyba przerabiany motocykl....

moze jakas rada osoby ktora robila cos takiego!

zgory dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez ja nie chce tego kupic!!!! tylko wykombinowac moze w porzyszklosci cos podobnego!

estetyka ???? o czym ty mowisz????? mi chodzilo glownie o rame!! co o niej myslicie jest poprostu duzo rozwiazan ktorych nie moge zaakceptowac chodzi mi glownie o wytrzymalosc takej ramy i jak poprawic jej ksztalt przeciez ona jest za niska!!!! brak podnozkow(przy zmianie biegow i hamulcu) i to co takze samson zauwazyl 2t z pozal sie Boże ukladem wydechowym systemu kolanko i kawal rury!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty. Nie pakuj się w cos takiego.

Po pierwsze jeżeli jeździłeś na jakimkolwiek chopperze wiesz że motocykle z dużym pochyleniem widelca maja tendencje do „walenie się „ podczas pokonywania zakrętów z małą prędkością. A to to nie wiem jak się będzie zachowywało.

Po drugie, rozważ teraz o ile zwiększy się obciążenie główki ramy i całego przedniego zawieszenia. Jest o wiele większe ramie działania siły.

Poza tym za względu na to zawieszenie przednie będzie pracowało w zupełnie innych warunkach niż zostało zaprojektowane , prawdopodobnie w ogóle nie będzie tłumiło nierówności i w dodatku bardzo szybko się zużyje.

Sprawa silnika, oczywiście z tym wydechem silnik będzie słabszy, będzie więcej palił , a pierwszy napotkany policjant weźmie dowód.

A z tym sztywnym tyłem to także życzę powodzenia na naszych polskich drogach.

Sprawa jeszcze znalezienia spawacza z odpowiednimi uprawnieniami.

Nie wiem także czy czasami nie będziesz musiał zmienić marki pojazdu z Jawa na SAM

Ponieważ główny element konstrukcji – uległa przebudowie i związku z tym nie jest to oryginalna konstrukcja.

Tak więc dochodzą jeszcze dodatkowe obliczenia, przeglądy itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obraź sie ale z takim sprzętem to tylko do gabinetu osobliwości :D Ani to ładne,ani praktyczne, a juz na pewno mało wygodne i mało bezpieczne.Daruj sobie. Szkoda Twojego czasu,pracy i pieniędzy.Jesli ktos lubi byc ekstrawagancki to musi miec na to kasę ,niestety.Jak Cie nie stac to sorry Winetou, ale musisz smigać czymś "normalnym".Moj kolega w samą tylko przbudowe Drag Stara 1100 (2001r) włozył troche ponad 15 tysięcy zł.A ramy i silnika wcale nie ruszał !

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi tylko o kasę czy pomysł ale o szeroko pojętą wiedzę techniczną. W motocyklu o którym wspomniałem były dorabiane ze stali nierdzewnej półki do zawieszenia przedniego,kierownica o trzech srednicach,klamki,podnózki,cały układ wydechowy i masa innych drobniejszych detali.Zbiornik był przeciety na pół i poszerzany, dorobione nowe siedzenia,błotniki i zawieszenie tył (Ohlins z pełną regulacją) ALE :arrow: kumpel nie odważył sie na zmianę geometrii motocykla :!: Rama pozostała nie tknięta. Pomimo swojej sporej wiedzy na temat mechaniki i "customizingu" nie odważył sie na taki krok. A to co nam pokazałeś 8O to .....żenada....z pocietą ramą na dodatek

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

a mnie sie podoba. brakuje tylko upiradła i miśków na kierownicy(dosyć szekoka to sporo by sie zmieściło) i na pozostałych nie osłonietych miejscach. no i podstawowy błąd konstruktora maszyny a musi to być---plastikowe koraliki na szprychy -doskonale poprawiają zarówno wizualnie jaki i funkcjonalnie MASZYNĘ. I z tym sie chyba każdy zgodzi.

 

jeszcze raz brawa dla kolegi

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny motorek dla przestrogi dla tych co chca ztjuningowac w taki sposob swoje motorki (M@GIC that's for you ;D)

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...