Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

"Wróciłeś" - ale za tydzień chcę ruszyć gdzieś (jeszcze nie wiem dokąd)... Tym razem na moto - "kamper" pozostaje pod domem.

A 5 literków to i na trasie normalka (zależy od stylu jazdy) :-)

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wczoraj do swojego zamontowalem stelaze i boczne kufry hb i juz powoli zaczyna wygladac jak rasowy turysta,poluje jeszcze na szybe od xb12xt i bedzie mozna za tydzien zrobić faak am see :bigrazz:

Edytowane przez C z e j e n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich miłośników Buell, tutaj jestem nowy, to się przedstawię. Mam na imię Andrzej i Mieszkam we Wrocku. Jestem posiadaczem 2 buell-i: XB9R i 1125R. Pierwszy był firebolt, który urzekł mnie swoim prowadzeniem, potem był 1125R, który mnie zaczarował zupełnie.

Szkoda że nie ma żadnego klubu miłośników tej marki, jakiejś wspólnej stronki, jakiegoś spotkanka raz na rok chociaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka panowie!!:) Czy wie ktoś jaki symbol albo jakąś nazwę mają żarówki podświetlenia kokpitu?

Można dostać jakieś zamienniki led?(zmiana koloru itp.)

Czy komuś padł czujnik oleju w ten sposób że przestała świecić kontrolka? :tongue:

A co do stronki buella to mariusz tam coś działa na swojej "dwa gary"

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktoś jaki symbol albo jakąś nazwę mają żarówki podświetlenia kokpitu?

Można dostać jakieś zamienniki led?(zmiana koloru itp.)

Czy komuś padł czujnik oleju w ten sposób że przestała świecić kontrolka? :tongue:

W M2 żarówki są standardowe jak w Europie. Sam zmieniłem podświetlenie na inny kolor, orygilalnie był pomarańcz a po wsadzeniu zielonej wyszedł kolor taki nijaki.

 

Co do czujnika oleju miałem ten sam problem, wykręciłem go, wymyłem, przedmuchałem i działa OK.

Sam czujnik kosztuje 8$ plus wysyłka do PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam!

 

Koledzy chciałem poinformować wszystkich że sprzedałem swoją Bułę :mellow: pojechała do Berlina :crossy: .

Wróciłem do starego dobrego B12 (Bandita 1200), niech moc będzie z wami! :wink:

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze jedna możliwość - mocowanie tarczy hamulcowej, odkręcasz jedno mocowane (pamiętaj by wkręcać je na klej) i sprawdzasz stan małego klocka i tarczy u mnie to była przyczyna.

 

PS

daj znać co było może tylko ja wymieniałem tarcze i mocowanie

 

kurcze u mnie tez zaczelo klikac jak hamuje, musze zobaczyc czy klika tylko jak hamuje, czy rowniez wtedy gdy pracuje sam amortyzator..

po czym poznac ze maly klocek jest w zlym stanie?

A tak swoja droga to w ogole mi zaczely hamulce strasznie piszczec..choc hamuje jak najbardziej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam!

 

Koledzy chciałem poinformować wszystkich że sprzedałem swoją Bułę :mellow: pojechała do Berlina :crossy: .

Wróciłem do starego dobrego B12 (Bandita 1200), niech moc będzie z wami! :wink:

 

Trochę mnie dziwi Dziadek, wpierw kupę pracy włożony w tuning mechaniczny i optyczny, potem przesiadka na jeden z najnudniejszych bajków czyli B12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

może ktoś opisać procedure ustawiania zapłonu w xb12? szczególnie interesuje mnie temat "znalezienia pierwszego cylindra" bo nie do konca rozumiem instrukcje.

Odkręć świece przedniego cylindra, poczujesz różnicę i dźwięk sprężanego powietrza...

Ustawienie zapłonu nie jest zbyt trudne. Bez problemu dasz radę wg instrukcji fabrycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze u mnie tez zaczelo klikac jak hamuje, musze zobaczyc czy klika tylko jak hamuje, czy rowniez wtedy gdy pracuje sam amortyzator..

po czym poznac ze maly klocek jest w zlym stanie?

A tak swoja droga to w ogole mi zaczely hamulce strasznie piszczec..choc hamuje jak najbardziej ok.

Przed chwila sprawdzilem, gdy motor opiera sie przednim kolem o sciane to nic nie 'pyka', udalo mi sie nawet tak wyczuc klamke, ze przy hamowaniu i kompresji amortyzatora robi pojedyncze pyk. Drugie pyk pojawia sie jak cofam moto i zlapie za hamulec...

domyslam sie ze problem pykania tkwi gdzies w hamulcach, macie jakies rady?

 

Pozdro

 

P.S. Radeck sorry ciagle nie udalo mi sie wygospodarowac wolnego wieczoru..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...