BoBaS Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 WitamJestem nowy na forum.Maciej z wlkp.Motocyklami jeżdzę od 11 roku życia.Buell był zawsze moim marzeniem.Posiadam od niedawna Buella M2 I od razu mam kilka pytań:Czy ssanie trzeba trzymać dopóki silnik się nie rozgrzeje ? Wydaje mi się ,że włączone ssanie powinno samo trzymać cięgno.Kontrolka oleju powinna się zapalić po przekręceniu kluczyka i zgasnąć po odpaleniu, u mnie nie świeci się wcale. Przy wymianie oleju wyczyściłem czujnik i zadziałała dopóki nie zalałem filtra oleju olejem.Czy wszytkie bułki po przekręceniu kluczyka mają włączone lampy ?Nie działają mi na desce rozdzielczej kontroli od kierunkowskazów (żaróweczki nowe).Jakim płynem hamulcowym zalane macie układy ? na klapce pompy hamulcowej mam napisane żeby zalać DOT5. a przecież to silikonowy płyn. chyba,że w USA DOT 5 to to samo co u nas DOT 5.1.Czujnik przy klamce sprzęgła jak domniewam powniem służyć do odpalania motocykla ? Trzeba wciśnąć sprzęgło inaczej nie przekręci rozrusznik ?Czy gdybym chciał założyć obrotomierz to dużo trzeba się bawić w elektryce czy jest już może coś przygotowane pod podłączenie ?przy gażniku jest coś w rodzaju pompki benzyny chyba z membranką.(patrzać na silnik od strony filtra powietrza to na gaźniku jest to z prawej dolnej strony) zauważyłem tam wyciek benzyny. Czy to coś poważnego? No to na tyle chyba.Mam nadzieję ,że nikogo nie przeraziłem moim laboratem.PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) Jakim płynem hamulcowym zalane macie układy ? na klapce pompy hamulcowej mam napisane żeby zalać DOT5. a przecież to silikonowy płyn. chyba,że w USA DOT 5 to to samo co u nas DOT 5.1. Czesc, nie znam sie na m2, ale wiem na pewno ze dot 5 i dot5.1 to zupelnie dwa inne plyny, dot 5 jest na bazie silikonu a dot5.1 na bazie glikolu.nie wolno ich zamieniac bo dot5.1 podobnie jak dot4 sa silnie korozyjne i w nieprzystosowanych systemach hamulcowych moga ci popsuc np. pompe. Pozdrawiam Bartek P.S. co do zarowek, to sprawdz czy przypadkiem kable ci sie gdzies nie zmasowaly,u mnie swiecila sie kontrolka rezerwy po tym jak kabel z czujnika zmasowal mi sie z pompa paliwa. Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez keeldulf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Hej,W moim Uly cos znowu jest nie tak, tzn przy ostrzejszym hamowaniu lub przy bujaniu "przod-tyl" na postoju slychac jakdyby jeden "klick" z przedniego koła albo widelca - trudno mi jest zidentyfikowac skad to dokladnie dochodzi. Ze sterowaniem nie ma najmniejszego problemu. Czy to moze byc cos zwalone z lozyskiem?Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Hej,W moim Uly cos znowu jest nie tak, tzn przy ostrzejszym hamowaniu lub przy bujaniu "przod-tyl" na postoju slychac jakdyby jeden "klick" z przedniego koła albo widelca - trudno mi jest zidentyfikowac skad to dokladnie dochodzi. Ze sterowaniem nie ma najmniejszego problemu. Czy to moze byc cos zwalone z lozyskiem?Pozdr, To mogą być klocki w przednim zacisku u mnie też tak słychać. Albo łożysko w główce ramy się kończy. Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Hej,W moim Uly cos znowu jest nie tak, tzn przy ostrzejszym hamowaniu lub przy bujaniu "przod-tyl" na postoju slychac jakdyby jeden "klick" z przedniego koła albo widelca - trudno mi jest zidentyfikowac skad to dokladnie dochodzi. Ze sterowaniem nie ma najmniejszego problemu. Czy to moze byc cos zwalone z lozyskiem?Pozdr, jest jeszcze jedna możliwość - mocowanie tarczy hamulcowej, odkręcasz jedno mocowane (pamiętaj by wkręcać je na klej) i sprawdzasz stan małego klocka i tarczy u mnie to była przyczyna. PS daj znać co było może tylko ja wymieniałem tarcze i mocowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Sam sie do rozkrecania nie bede bral - ale chyba znaczy to ze czas do mechanika sie wybrac.Szkoda ze do Włocławka z Wawy tak daleko jest :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 jak by ktoś był zainteresowany http://passionebuell.wordpress.com/italian-buell-week-end-2011/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Sam sie do rozkrecania nie bede bral - ale chyba znaczy to ze czas do mechanika sie wybrac.Szkoda ze do Włocławka z Wawy tak daleko jest :( bez jaj to zadna filozofia moja kobita poradziłaby sobie z tą operacją wiec 3mam kciuki,nie becz tylko łap za klucz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) No i dupa po długim nieuzytkowaniu ok 3 mce sprzęt dziś odpalam i nie ma wolnych obrotów ok 2tys i niżej nie chce zejść-PRZECHWALIŁEM bydlaka. Moze nowy olej mu zaszkodził :icon_rolleyes: ile powinno sie wlewac w silnik,tzn w wahacz? mi 3 litry sie wlały wg mnie jest teraz stan Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez C z e j e n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) bez jaj to zadna filozofia moja kobita poradziłaby sobie z tą operacją No ale z olejem nie dałeś rady ;-)Do wahacza leje się tylko około 2 - 2,1 litra (uprzednio wlawszy 0,3 l do filtra oleju). Tak więc wymiana oleju = 2,4 litra oleju silnikowego.Dodam że stan oleju sprawdza się na stopce a nie w położeniu "na baczność".Nie zdziw się jak Ci olej którąś odmą pójdzie... Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) oczywiscie,ze filter zalałem reszta poszła w wahacz,nic odmami nie wydmuchało tylko te obroty za wysokie sprawdzalem poziom na miarce na opartym motocyklu i własnie jak dolałem ten 3 litr to jest Max jak w morde Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez C z e j e n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 To mój buell. Z tych pytań powyżej większość rozkimałem.Ale mam nowe pytanie, może ktoś będzie mógł mi pomóc.Po wbiciu I biegu puszczając szprzęgło po przejechaniu około 1 do 3 metrów raz coś stuknie w skrzyni. Nie zawsze tak się dzieje ale co drugi raz mniej więcej. Za to nigdy się tak nie dzieje kiedy redukuję z II na I bieg w trakcie jazdy. Dzieje sięto tylko podczas ruszania po zatrzymaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Czesc, chcialem podpytac posiadaczy xb9 o spalanie.Ja mam w trasie (spokojna jazda 90 km/h) okolo 4l/100, a w miescie (niestety glownie krotkie przeloty) okolo 6 litrow (i ta wartosc mnie troche martwi) Dajcie znac jak to wyglafa u was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 6 litrów Cię martwi? Chciałbyś więcej?? Toć to i tak baaaaaardzo mało. Spalanie XB9: trasa - nawet około 3,6 litra / 100kmmiasto - tego nigdy nie kontrolowałem... Bo po co? ;-) Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 6 litrów Cię martwi? Chciałbyś więcej?? Toć to i tak baaaaaardzo mało. Spalanie XB9: trasa - nawet około 3,6 litra / 100kmmiasto - tego nigdy nie kontrolowałem... Bo po co? ;-)hehe no troche martwi bo mam wrazenie ze wczesniej spalal jakies 5..;-) ale moze teraz mam ciezsza reke ;-)Jak rozumiem juz wrociles?;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.