r3dDog Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Hej. Swiezo jestem po serwisie i wymianie dot 4 :)Tak jak pisze Maarp - tez wole orginalne plyny i oleje lac ale czesciej. Po wymianie tarczy wibracje ustaly i jestem ponownie szczesliwy ;) Piekna tarczka gdzie zamawiales ? 2.Jardine RTone sam posiadam w sumie zadna rewelacja, wykonanie taie sobie, po jakims czasie bedziesz musial pospawac uchwyt kolana bo lubi peknac, mocowanie nr 2 te tuz przed wachaczem to juz smiechu warta robota kowala (srednica sie nie zgadza, uszczelka to hu..nia), ja swoje przerobilem. Do jardine dorobilem DB killera (BO JEST BAAARDZO GLOSNY) zeby go troche wygluszyc jak narazie go nie wyfukalo.Do sportowego wydechu bedziesz potrzebowal sportowego filtra powietrza. Jardine sam w sobie nie jest aż tak głośny poprostu wypluło ci ze środka wypełnienie kup wypełnienie roznituj i zapakuj od nowe ,powróci bas i będzie ciszej. Drogi Dziadku z Jelonki ;) Jardine kupiłem nowy i takowy zalozylem, nic nie wyplulo bo tam nie ma co wypluc hehe to jest normalna puszka przelotowa. Za te pieniadze pewnie zrobilbym sobie takie dwie i to wedlug mojego widzimisie. Jardine jest glosniejszy w porownaniu z sebringiem, remusem itp tu jest moj prosto z paczki zalozonyhttp://www.youtube.com/watch?v=jTx6K8iOvSM a tu muzyka na dobranoc dla Was ;)http://www.youtube.com/watch?v=P0wFID9XAb0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcz2 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 problemem powodującym check engine była poluzowana wtyczka idąca do sterownika układu exup. ps chciałem podregulować obroty i teraz skaczą jak oszalałe. Nawet w serwisie nie mogą nic poradzić mimo że dzisiaj zrobili reset TPSu i nadal falują 1200-800rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Mialem dokladnie to samo z falowaniem. Problemem bylo to, ze za bardzo wykrecilem srube przy resecie tps i zrobilem reset ( od tego sie zaczelo u mnie) Zrob jeszcze raz reset tps - wykrec srube tylko do momentu az Volts przestanie spadac nie patrz teraz na stopnie lub procety (zeruja sie przy resecie). Dlatego pytalem kiedys o wartosc Volts przy zero stopni :) Trafilem z powrotem za 3 czy 4 razem. Skonsultuj to z kims bardziej obeznanym - ja tu tylko sprzatam ;) r3dDog:Lin do sklepu gdzie kupilem tarcze i caly komplet do zalozenia.NL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alejanu Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jestem po pierwszej króciutkiej przelotce. Na razie nie mogę zbyt wiele o nim powiedzieć, jednak różnica między Buellem a Intruderem jest kolosalna. Jestem pewien, że w miarę oswajania buły będzie coraz lepiej. Tak czy inaczej podobało mi się :icon_twisted: A teraz mam pytanie, czy do Lightninga jest może do dokupienia szyba? Ogólnie nie będę jej używał, ale tak się skałda, że raz do roku jadę z kumplami w trasę ok. 3-4 tysiące kilo. Przy 80 na godzinę jadąc bułą czułem, że już mocno daje po klacie. Jadąc autostradą kilka godzin może być bida - dlatego właśnie szukam jakiegoś patentu. Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Drogi Dziadku z Jelonki ;) Jardine kupiłem nowy i takowy zalozylem, nic nie wyplulo bo tam nie ma co wypluc hehe to jest normalna puszka przelotowa. Za te pieniadze pewnie zrobilbym sobie takie dwie i to wedlug mojego widzimisie. Jardine jest glosniejszy w porownaniu z sebringiem, remusem itp Nie ma co wypluć :icon_rolleyes: widze że masz pojęcie , każda przelotówka ma w środku rurę z otworami róźnej średnicy a w około pakunek wygłuszający, poczekaj polatasz rok dwa i zobaczysz o czym piszę o ile wcześniej nie zerwie ci nitów jak to często czytałem na amerykańskich forach. :bigrazz: Trzeba było za te pieniądze "sobie zrobić według widzimisię" a nie płacić tyle kasy.Oblatywałeś sebringa, remusa itp. że twierdzisz że jest głośniejszy ,czy na youtube oglądałeś :rolleyes: . Nie wiedziałem że masz nowego remusa więc napisałem dlaczego może być głośny :dry: r3dDog:Lin do sklepu gdzie kupilem tarcze i caly komplet do zalozenia.NL dolarek wybrałeś jeden z najdroższych sklepów z gratami do buły ,ja za swoje tarcze Breaking Wave komplet tył przód +klocki i płyn zapłaciłem 1500zł z tym że to było dwa lata temu. Co do resetu TPS o ile dobrze pamiętam (dawno tego nie robiłem i jestem po :flesje: :flesje: :flesje: :flesje: ) :rolleyes: Po podłączeniu do kompa na ciepłym silniku wykręcamy śrubę od "obrotów" dopuki wartości tps nie spadną do zera .robimy jeszcze jeden obrót ,potem strzelamy manetką kilka razy .Jak wartości pozostają te same resetujemy TPS ustawiamy w granicack 2.7-3.5TPS. Odpalamy moto i ustawiamy obroty tą samą śrubą około 950-1100 obr/min.Jak kto woli moja po odpaleniu na zimno chodzi jak ciągnik po rozgrzaniu mam stały 1000 obr/min. Ale co ja tam wiem :flesje: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r3dDog Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie ma co wypluć :icon_rolleyes: widze że masz pojęcie , każda przelotówka ma w środku rurę z otworami róźnej średnicy a w około pakunek wygłuszający, poczekaj polatasz rok dwa i zobaczysz o czym piszę o ile wcześniej nie zerwie ci nitów jak to często czytałem na amerykańskich forach. :bigrazz: Trzeba było za te pieniądze "sobie zrobić według widzimisię" a nie płacić tyle kasy.Oblatywałeś sebringa, remusa itp. że twierdzisz że jest głośniejszy ,czy na youtube oglądałeś :rolleyes: .Nie wiedziałem że masz nowego remusa więc napisałem dlaczego może być głośny :dry: Tak sie sklada ze buelle na sebringu i remusie slyszalem na zywca wiec wiem jak sa glosne.Co do otuliny w srodku jardina to jak twoim zdaniem ma ja wypluc ? ona sie poprostu "wypala" i tyle , co jakis czas trzeba ja wymienic.... ale co ja tam wiem ty przeciez czytasz amerykanskie fora i wiesz lepiej :icon_mrgreen: Reset TPS, regulacja sprzegla, inne Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez r3dDog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Co do resetu TPS o ile dobrze pamiętam (dawno tego nie robiłem i jestem po :flesje: :flesje: :flesje: :flesje: ) :rolleyes: Po podłączeniu do kompa na ciepłym silniku wykręcamy śrubę od "obrotów" dopuki wartości tps nie spadną do zera .robimy jeszcze jeden obrót ,potem strzelamy manetką kilka razy .Jak wartości pozostają te same resetujemy TPS ustawiamy w granicack 2.7-3.5TPS. Odpalamy moto i ustawiamy obroty tą samą śrubą około 950-1100 obr/min.Jak kto woli moja po odpaleniu na zimno chodzi jak ciągnik po rozgrzaniu mam stały 1000 obr/min. Ale co ja tam wiem :flesje: Dobrze prawisz - o ile ile jakis pacan nie zrobi restetu po przekreceniu ponizej zera. Sam tak zrobilem ;) Co do sklepu - zamawialem jeszcze pare drobiazgow, ktorych nie moglem znalezc gdzie indziej, a jako jedyni zgodzili sie wyslac to nieorginalnie zapakowane i z napisem "uzywane - podarunek" - czyli jakos przeszlo przez clo chociaz i tak dzwonili zeby ustalic wartosc paczki. Jeszcze podoba mi sie "bak" czyli maskownica filtra powietrza z tego sklepu:Cacuszko Ale to nastepnym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Co do otuliny w srodku jardina to jak twoim zdaniem ma ja wypluc ? ona sie poprostu "wypala" i tyle , co jakis czas trzeba ja wymienic A jak twoim zdaniem ma wypalić odporną na temperatury powyżej 1000 stopni ceramiczną wełnę/watę czy jak to zwą? Nie ważne jak to nazwać wypalić/wypluć faktem jest że co jakiś czas trzeba pruć tłumik i wkładać nowe wypełnienie które kosztuje następne pare zł a tłumik jak wiesz nie był tani. ...ale co ja tam wiem ty przeciez czytasz amerykanskie fora i wiesz lepiej :icon_mrgreen: Bystrzak :clap: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Poprawne wykonanie RESETu TPS (modele 1999-2007):1. Podłączyć motocykl do zestawu diagnostycznego. 2. Rozgrzać motocykl aby wartość Cold Start Enrichment osiągnęła 100 lub poniżej. Świadczy to o tym że motocykl nie jest już na ssaniu.3. Wyłączyć motocykl. Za pomocą odpowiedniego calowego klucza imbusowego wykręcić (w lewo) linkę regulującą położenie przepustnicy. Znajduje się ona między przednim cylindrem a lewym wlotem powietrza. Wykręcić aż wartość "Throttle TPS" w % zejdzie do 0%. Wykręcić jeszcze odrobinę.4. Ruszyć manetką gazu gwałtownie ją puszczając aby przepustnica "dobiła" do końca.5. Wcisnąć "Reset TPS" w programie diagnostycznym.6. Wkręcić linkę regulacyjną osiągając wartość wg mnie 5,7%.7. Odpalić i rozgrzać motocykl. Patrz punkt 2.8. Po osiągnięciu wartości 100 w "Cold Start Enrichment" doregulować obroty do wartości 1050-1150 obr/min.9. Cieszyć się równymi obrotami i odpowiednim zejściem z obrotów.Jeśli nadal coś "nie halo" powtórzyć cały zabieg.Jeśli o czymś zapomniałem - przepraszam. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zrobione wg instrukcji.Nie chodzi jak trzeba. Wam tez tak szaleje EGO Voltage ?? U mnie skacze od 0 do ilus tam i tak non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 EGO - exhaust gas oxygen sensor w skrócie sonda lambda. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jest walnieta ? Od czego mam zaczac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Jak by była "walnięta" albo wykraczała poza zakres powinien zapalić się check engine.Jeśli zrobiłeś reset TPS poprawnie i po rozgrzaniu nie jest dobrze - po prostu wyłącz sondę poprzez program diagnostyczny i zobacz czy jest lepiej...Aha i zapisz w jakich granicach wahają się odczyty EGO. Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witajcie ponownie, jako ze moj problem ze swiecaca lampka doprowadzil w ostatni weekend do osuszenia zbiornika ;-(((((na szczescie w niewielkiej odleglosci od stacji benzynowej.Na amerykanskich forach wyczytalem ze to standardowy problem z przecieraniem sie kabla z czujnika zintegrowanego w pompie paliwowej.czy ktos z was mial juz moze taki problem? maarp wiesz cos moze o tym? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Tak, czytałem o tym. Zdarza się choć już niejedno pieczywo było w moich rękach, to żadne nie cierpiało na tę dolegliwość.Nie pozostaje nic innego jak postawić moto na podnośnik, do góry go i wymontować pompę co nie jest przyjemnym zabiegiem (czasem trzeba mieć zapasowe oringi odporne na benzynę). Usunąć usterkę czyli zaizolować kabel i już...Do zrobienia. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.