alejanu Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam Kolegów po małej przerwie. Chciałbym się pochwalić - w sobotę oglądałem mojego Buella. Po długim oczekiwaniu przyjechał wreszcie do Rzeszowa. Na dobry początek nie chciał opdalić, ale po wymianie świec udało się. Odbyłem króciutką przelotkę - jeszcze się go boję. Jedyne co mogę powiedzieć to JEST MOC!!! Prawdopodobie we wtorek będzie już naprawdę mój. Niedługo zarzucę Was pewnie pytaniami :) , więc proszę o wyrozumiałość. Teraz pierwsze - czy akumulator można ładować poprzez wtyczkę serwisową. Znajomy poleca mi specjalną ładowarkę z funkcją podtrzymywania i twierdzi, że ta wtyczka także służy do podłączania ładowarki. Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) dolarek... Ale sprawdziłeś czy tarcza jest dokręcona i czy koło nie ma bicia?alejanu... Wtyczka diagnostyczna/serwisowa jest czteropinowa. Gniazda ładowania zwykle są dwupinowe, zwykle z dobrą ładowarką motocyklową dodawany jest taki kabelek który podłącza się do aku i wyprowadza w dostępne miejsce.talaxon... Wpadłbym do Poznania ale w tym terminie mamy "rozpoczęcie" w naszym mieście. Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADECK Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam posiadaczy Bułek. Czytam was prawie od roku i stwierdziłem , że zarejestruję się w końcu na forum. Zawsze to jednak można coś napisać. Przy okazji pozdrawiam Maarp'a. :)) Cytuj Bolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam posiadaczy Bułek. Czytam was prawie od roku i stwierdziłem , że zarejestruję się w końcu na forum. Zawsze to jednak można coś napisać. Przy okazji pozdrawiam Maarp'a. :))Czesc, jestes z Wawy? moze kiedys bysmy sie gdzie spotkali i posmigali? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADECK Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) Tak i nie , ale przebywam tu. Czemu nie, bedzie razniej. Edytowane 8 Kwietnia 2011 przez RADECK Cytuj Bolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcz2 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 pomoc potrzebna. W dniu wczorajszym zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE.Najprawdopodobniej jest to spowodowane nieprofesjonalnym rozłączeniemukładu EXAP(zawór wydechowy)(słychać dziwne dzwięki z mechanizmunapędzającego linkę)przez serwis V-force. Jakieś porady co robić? dodam że to buell XB12STT wydech jardine, filtr powietrza K&N. Co pomoże? reset komputera? wykasowanie błędu? wgranie race mapy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Skoro masz Jardine dlaczego siłownik przepustnicy wydechu nadal masz zamontowany?Prawidłowo powinno się go wyłączyć i wymontować w celu ograniczenia masy motocykla :biggrin: :biggrin: Pomoże oczywiści podpięcie pod kompa. Zakładam że siłownik nadal podpięty jest do wiązki i teoretycznie działa? Jeśli tak, to check engine nie powinien się zapalać. Może jest inny powód?Napisz w jakim celu byłeś w serwisie, co było robione?Który rocznik 2007 czy 2008?? Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r3dDog Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam, znacie może kogoś (śląsk, kraków, generalnie południe polski)-(niekoniecznie firma) u kogo mógłbym się podpiąć pod komputer i zrobić diagnostykę mojej bułeczki ? greetz R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alejanu Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) Uwaga!!! Zaczynam pytać :icon_biggrin: Pyt.1 - jako, ze mój Buell nie ma wielkiego przebiegu, ale już prawie 4 lata będę powoli wymieniał mu płyny ustrojowe. Kolega podpowiadał mi, że warto wymienić płyn hamulcowy. Ze względu na wielkość przedniej tarczy płyn po ostrym heblowaniu podobno lubi sie zagrzać. Dlatego on zaleca płyn racingowy. Jaki płyn należy zalać? Dot 4, czy 5 , czy może 5.1? Podobno Harley ma specyficzny płyn.Pyt. 2 - w niedalekiej przyszłości chciałbym zmienić wydech. Stawiam na wrażenia akustyczne i chciałbym, zeby był to jak najgłośniejszy wydech, ale o basowym głębokim brzmieniu. Czy mogli byście mi polecić coś konkretnego? Na ebayu teraz jest tylko to... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-JARDINE-MUFFLER-EXHAUST-BUELL-LIGHTNING-FIREBOLT-/120708922183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c1acffb47 Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez alejanu Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcz2 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 jest to rocznik 2007. Serwis był robiony w V-Force na 16000km (autoryzowany dealer harley i (kiedyś) buell) siłownik jest podpięty i teoretycznie działa(ale jakies dziwne hałasy z niego dochodzą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 alejanu... Płyny wypada wymienić choć raz w roku.Co do płynu hamulcowego to płyn wyczynowy jest kilkukrotnie droższy niż zwykły DOT4. Tak więc ja wolę częściej ale taniej (a nie raz na 4 lata :-D ). Co do wydechu - ja lubię Jardine. Tani i wg mnie najbardziej uniwersalna konstrukcja. Można stosować z pługiem i bez - a zbędne uchwyty nie straszą i nie szpecą. Ale niektórym nie odpowiada. Fajnie brzmi również Sebring i oryginalny Race Buella. michalcz2... Za dużo to nie wyjaśniłeś. Jeśli siłownik jest wpięty to "check engine" nie powinien się świecić. Jeśli się świeci jest inny tego powód. Zapalony w trybie ciągłym "check engine" świadczy o aktualnym błędzie a nie o błędzie historycznym (który nota bene zapisany jest w historii jeśli nie został zresetowany). r3dDog... Jak nikogo nie znajdziesz, zapraszam do mnie. :-) Przejedziesz się czyli przyjemne z pożytecznym. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r3dDog Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Uwaga!!! Zaczynam pytać :icon_biggrin: Pyt.1 - jako, ze mój Buell nie ma wielkiego przebiegu, ale już prawie 4 lata będę powoli wymieniał mu płyny ustrojowe. Kolega podpowiadał mi, że warto wymienić płyn hamulcowy. Ze względu na wielkość przedniej tarczy płyn po ostrym heblowaniu podobno lubi sie zagrzać. Dlatego on zaleca płyn racingowy. Jaki płyn należy zalać? Dot 4, czy 5 , czy może 5.1? Podobno Harley ma specyficzny płyn.Pyt. 2 - w niedalekiej przyszłości chciałbym zmienić wydech. Stawiam na wrażenia akustyczne i chciałbym, zeby był to jak najgłośniejszy wydech, ale o basowym głębokim brzmieniu. Czy mogli byście mi polecić coś konkretnego? Na ebayu teraz jest tylko to... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-JARDINE-MUFFLER-EXHAUST-BUELL-LIGHTNING-FIREBOLT-/120708922183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c1acffb47 1.Ja uzywam szelowski DOT4 sprawdza sie dobrze.2.Jardine RTone sam posiadam w sumie zadna rewelacja, wykonanie taie sobie, po jakims czasie bedziesz musial pospawac uchwyt kolana bo lubi peknac, mocowanie nr 2 te tuz przed wachaczem to juz smiechu warta robota kowala (srednica sie nie zgadza, uszczelka to hu..nia), ja swoje przerobilem. Do jardine dorobilem DB killera (BO JEST BAAARDZO GLOSNY) zeby go troche wygluszyc jak narazie go nie wyfukalo.Do sportowego wydechu bedziesz potrzebowal sportowego filtra powietrza. r3dDog... Jak nikogo nie znajdziesz, zapraszam do mnie. :-) Przejedziesz się czyli przyjemne z pożytecznym. dzieki maarp ale chyba taniej mnie wyjdzie zakup kabla :) ale kto wie moze kiedys Cie odwiedze... Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez r3dDog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alejanu Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Dzięki za odpowiedzi (także na priva :notworthy: ). Widzę, że to forum żyje, a odpowiedzi są naprawdę fachowe.Dostałem dzisiaj książke obsługi Buella i wyczytałem, że faktycznie trzeba lać płyn hamulcowy D.O.T. 4. Co do wydechu to jeszcze się wstrzymam skoro r3dDog tak radzisz i poszukam czegoś innego, choć przyznam, że cena jest baaardzo kusząca. Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Hej. Swiezo jestem po serwisie i wymianie dot 4 :)Tak jak pisze Maarp - tez wole orginalne plyny i oleje lac ale czesciej. Po wymianie tarczy wibracje ustaly i jestem ponownie szczesliwy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 2.Jardine RTone sam posiadam w sumie zadna rewelacja, wykonanie taie sobie, po jakims czasie bedziesz musial pospawac uchwyt kolana bo lubi peknac, mocowanie nr 2 te tuz przed wachaczem to juz smiechu warta robota kowala (srednica sie nie zgadza, uszczelka to hu..nia), ja swoje przerobilem. Do jardine dorobilem DB killera (BO JEST BAAARDZO GLOSNY) zeby go troche wygluszyc jak narazie go nie wyfukalo.Do sportowego wydechu bedziesz potrzebowal sportowego filtra powietrza. Jardine sam w sobie nie jest aż tak głośny poprostu wypluło ci ze środka wypełnienie kup wypełnienie roznituj i zapakuj od nowe ,powróci bas i będzie ciszej. Pyt. 2 - w niedalekiej przyszłości chciałbym zmienić wydech. Stawiam na wrażenia akustyczne i chciałbym, zeby był to jak najgłośniejszy wydech, ale o basowym głębokim brzmieniu. Czy mogli byście mi polecić coś konkretnego? Na ebayu teraz jest tylko to... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-JARDINE-MUFFLER-EXHAUST-BUELL-LIGHTNING-FIREBOLT-/120708922183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c1acffb47 Najgłośniejszy na rynku jest D&D przynajmniej według tego testu http://www.americansportbike.com/Exhaust_Shootout.html miałem fabrycznego "Race" ,oblatywałem Jardine i Sebringa na innych Buellach i powiem wam że D&D łeb urywa ,wykonanie kowalskie (toporny i ciężki) ale gada tak że gęba sama się uśmiecha jak dodasz gazu. Brzmi jak by miał z 1600ccm a nie 1000ccm pojemności. S&S sie wypieli na buella. Odpisali, nie maja dla mnie nic. Big bore musi poczekac, na razie trwaja negocjacje z zona. Dziadek jestes tutaj ? Bardzo mi sie podoba przeniesienie tablicy na palaku tak jak ty to zrobiles. Mozesz podeslac mi rys techniczny ? Nie drga ci to ? Jak przeniosles hamulec ? :) Gadżeciarz ;-) Zona tez tak twierdzi :(Czuje sie niedoceniany :) Chcesz Big Bore kit szukaj tu: http://www.nrhsperformance.com/ Od nich kupiłem kute tłoki podwyższające kompresje (rozwiert pod 1000ccm) albo http://www.revperf.com/XB9-XB12/xbPerformKits.html te dwie firmy mają wszystko do BuelliZ tym że oryginalny wał nie pociągnie długo, miałem okazje obletać 88ci kolegi z poznania ,obień straszny ale ztego co słyszałem wał długo nie dał rady. Co do tablicy nie drży ,na początku była bez wspornika z drugiej strony (płaskownika) to latała ja wściekła,potem dałem aluminiowy dla usztywnienia ale nie podołał zadaniu. Dopiero stalowy płaskownik spełnił zadanie i mam spokój ,miała robić jako chlapacz a przy okazji wygląda fajnie. Hamulec. Zacisk Brembo od ducati zmieniony przewód hamulcowy płyta aluminiowa duuużo mierzenia duuużo frezowania i szlifowania ale wyszło.W sumie nie jest to takie trudne tylko trzeba cierpliwości czasu dremela fleksa i wiertarki :icon_rolleyes: . Ale się rozpisałem ,dawno mnie tu nie było :icon_razz: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.