gonsso Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Postaram sie nakrecic jakis filmik z hamowni, sam jestem ciekaw co ten cudotworca zrobi, szczegolnie z Jackowym silnikiem, cos mam przeczucie ze bedzie miedzy 130 a 140 konikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 (edytowane) no tak to prawda, ale jest coś co bardzo je różni ZAWIESZENIE i ciekaw jestem opini na ten właśnie temat, nie wyklucza to innych modeli chętnie się dołączę do dyskusji, spotkań, jazdy jeśli można pozdrawiam mt PS też jestem ciekaw Jackowego sprzętu, opstawiam 120 Edytowane 18 Listopada 2009 przez talaxon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonsso Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) Są wyniki. Najpierw moj stokowy, wykręcil 92 hp na kole, na papierze moze to nie wyglada imponujaco ale jezdzilem i naprawde roznica jest imponująca. Co do jackowego sprzetu to na kole Dris wycisnol 125 hp. To nie byl kres mozliwosci bo zakres obrotów na tym silniku dochodzi do 8000 rpm, ale wszyscy doszlismy do wniosku ze silnik bedzie zbyt wysilony i kolo skręcil go do 115 hp i 137 niutonometrów! Zeby napedzic ten silnik prawidlowo dawka paliwa zostala zwiekszona o prawie 60%!. Warto bylo jechac cala noc zeby zobaczyc jak Dris pracuje i jaki ma warsztat, pozazdroscic wiedzy i wyposazenia. P.S. Haineken w Holandii smakuje inaczej niz u nas. Edytowane 21 Listopada 2009 przez gonsso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Są wyniki. Najpierw moj stokowy, wykręcil 92 hp na kole, na papierze moze to nie wyglada imponujaco ale jezdzilem i naprawde roznica jest imponująca. Co do jackowego sprzetu to na kole Dris wycisnol 125 hp. To nie byl kres mozliwosci bo zakres obrotów na tym silniku dochodzi do 8000 rpm, ale wszyscy doszlismy do wniosku ze silnik bedzie zbyt wysilony i kolo skręcil go do 115 hp i 137 niutonometrów! Zeby napedzic ten silnik prawidlowo dawka paliwa zostala zwiekszona o prawie 60%!. Warto bylo jechac cala noc zeby zobaczyc jak Dris pracuje i jaki ma warsztat, pozazdroscic wiedzy i wyposazenia. P.S. Haineken w Holandii smakuje inaczej niz u nas. Zdjęcia ,filmik ,dawaj ,szybko .:icon_razz: Panowie dobre wieści zza oceanu Buell powraca może nie w pełni na cały rynek ale powraca :clap: http://www.buell.com/en_us/company/news/de...sp?news_id=1507 http://www.buell.com/en_us/company/ Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 no to czekamy na was i lepsze piwo, planujecie może jakiś pokaz możliwości ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Dziadek :biggrin: Widzę że zmieniłeś napęd!? Większa podziałka zęba czy może konwersja na łańcuch?? Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Dziadek :biggrin: Widzę że zmieniłeś napęd!? Większa podziałka zęba czy może konwersja na łańcuch?? Siemka! Tak zmieniłem na napęd tzw. 2004+ Buły z 2003 miały cieńsze pasy o mniejszych zębach jak to nazwałeś miały mniejszą podziałkę zęba.. Pasy po 2004 są mocniejsze i podobno tak łatwo się nie zrywają,chciaż koledzy zza oceanu mają z nimi czasami też problemy. Dopiero pasy 2008 lub 2009+ mają dorzywotnią gwarancję :icon_rolleyes: . Ażeby wymienic taki pas z 2003 na 2004+ trzeba jak widziałeś zmienic nie tylko Pulley-e (zębatki) ale też napinacz (inny kąt ramienia) i wszystkie osłony. Łańcuch w Bułce to dlamnie profanacja :icon_evil: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Najbardziej bolesne zdjęcie jakie kiedykolwiek widziałem: http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu...zonych.jpg.html Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Halo Halo!! Potrzebuję Service Manual do XB12X!!! Czy dysponuje ktoś takową serwisówką (w PDF)?? Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witka Czy któryś z kolegów ma jakieś doświadczenia z takim filterkiem: http://www.cas4.com/Force/Intake/AirCleane...Forcewinder.jpg Konkretnie interesuje mnie, jak się to sprawuje podczas rzęsistego deszczu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witka Czy któryś z kolegów ma jakieś doświadczenia z takim filterkiem: http://www.cas4.com/Force/Intake/AirCleane...Forcewinder.jpg Konkretnie interesuje mnie, jak się to sprawuje podczas rzęsistego deszczu ;) siema, Znajomy ma taki tylko Screamin Eagle`a. Na deszcz jest do niego cos w dodzaju kondona z bardzo gestej siateczki ktora nie przepuszcza wody. Jestem na 99% pewny, ze widzialem ta oslone do kupinia oddzielnie :) tak to wyglada: http://www.thunderpress.net/MONTH_ARTICLE-...rtz/05Partz.jpg http://www.denniskirk.com/denniskirk/b2c/p...0pix/305800.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Witam! Pytanko macie może dostęp do uszczelek wydechu i kolektorka ssącego do buella potrzebuje takowych? Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) Ot proszę: http://www.allegro.pl/item825010497_uszcze...ych_harley.html Przecie Buła to Sporty :-) Powinno pasować? Szczerze mówiąc nie mierzyłem. A dzwoniłeś do Vforce lub Liberator? Może to nie aż takie kosztowne ;-) Aha - dopasowałem łożyska główki ramy do XB - zamiast 120-160 pln za sztukę w salonie, 35 pln za sztukę - i uważam że są o wiele lepsze niż oryginały. Służę radą. Edytowane 14 Grudnia 2009 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ot proszę: http://www.allegro.pl/item825010497_uszcze...ych_harley.html Przecie Buła to Sporty :-) Powinno pasować? Szczerze mówiąc nie mierzyłem. A dzwoniłeś do Vforce lub Liberator? Może to nie aż takie kosztowne ;-) Aha - dopasowałem łożyska główki ramy do XB - zamiast 120-160 pln za sztukę w salonie, 35 pln za sztukę - i uważam że są o wiele lepsze niż oryginały. Służę radą. Dokładnie pasują od sporta Apaloosa z Wrocławia ma uszczelki wydechu za 20zł 2szt i 80 za uszczelki kolektora ssącego ale na zamówienie (styczeń) poczekam OOO łożyska podpasiłeś :clap: rzuć temat na forum dokładniej albo jak wolisz napisz na priva do mnie. Wymienił bym sobie :rolleyes: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 maarp podziel się jakie to łożyska ( typ i rozmiar ) - w Poznaniu jest firma http://www.albeco.com.pl/?i=magazyn do kół w ULY bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.